7/24/2015

Blogorodjendan + Darivanje



Za par dana moj mali blog slavi drugi rodjendan, a ove godine nisam zaboravila niti blog, ni rodjendan, a ni vas ;)

Pripremila sam vam dva darivanja, jedno je na mojoj FB stranici i pravila su vrlo jednostavna.

Na FB darivanju imate priliku osvojiti I heart chocolate paletu o kojoj sam pisala ovdje.

Sve sto je potrebno jest lajkati moju FB stranicu i podjeliti fotku o darivanju (javno/public). I to je to!

<3 Vrijeme je za giveaway! <3WOOO :)Sh ima blog uskoro slavi drugi blogorodjendan i tim povodom radim...







A drugo darivanje je darivanje na blogu. Nagrada je takodjer paleta sjenila. Radi se o Sleek Au Naturel paleti.

Uz nju planiram pokloniti i maleni paketic iznenadjenja i nadam se da se i vi veselite ovim darivanjima koliko i ja :D

Kako do nagrade sa bloga?

Pratite blog na nekoj od platformi - GFC, Bloglovin' ili Facebook

Gdje je taj gfc i gdje da ja to nadjem :D 
GFC je kratica za Google Friend Connect 





U Rafflecopter aplikaciji mi ostavite ime i mail, a u komentaru napisite kakve postove najradje citate na beauty blogovima.a Rafflecopter giveaway

Sve prijave koje nisu zabiljezene u Rafflecopter aplikaciji necu uvazavati.
Pravila su vrlo jednostavna pa vas molim da pazite da ispunite sve uvjete.

Jedna osoba moze sudjelovati u oba darivanja, ali ista osoba ne moze osvojiti obje nagrade.
Sudjelovati mogu svi koji zive u Hrvatskoj, BIH, Srbiji i Sloveniji.
Darivanje traje od 24.07.2015 do 18.08.2015.








Eto, nadam se da vam se nagradice svidjaju, svima vam zelim srecu i nadam se da se igramo u sto vecem broju! 

Ako imate bilo kakvih pitanja, nedoumica, nesto sam zaboravila, neugodno vam je pitati u komentarima, slobodno me kontaktirajte na mail shpeksyy at gmail.com



Ljudi moji, nemate pojma kako sam sretna sto moj blog slavi vec drugi rodjendan i nadam se da ce ih nastaviti nizati!

#dostaProljeva #igrajte #komentirajte #gudLak 

<3

43 comments:

  1. Recenziju proizvoda i ocenu istog. Predlog da li kupiti ili ne, savete.

    ReplyDelete
  2. Volim new in, volim recenzije i volim o potrošenim proizvodima :)

    ReplyDelete
  3. Na beauty blogovima najradije čitam new in, usporedbe proizvoda i fail proizvode :)

    ReplyDelete
  4. Najviše volim čitati o favoritima i fail proizvodima. To mi je najkorisnije i najzanimljivije :)

    Zhoe

    ReplyDelete
  5. Volim citati recenzije o novim proizvodima kao i o homemade kozmetici, receptima za negu koje mozete smuckati sami kod kuce :)

    ReplyDelete
  6. A čuj, znaš mene, ja volim čitati sve, ali ponajviše new in postove, onda se divim i pišem listu što i meni treba :P

    ReplyDelete
  7. Volim sve ali najviše me zanima new in i proizvodi koji nisu ispunili očekivanja.

    ReplyDelete
  8. Ja nekako najvise volim da citam o novitetima i favoritima :)
    Ps. Srecan blogorodjkiss :)

    ReplyDelete
  9. Volim sve postove ali mozda malo vise postove o dekorativi :)

    ReplyDelete
  10. Ja obožavam sjenila, pa su tako meni i dalje najdraže recenzije paletica :D
    I volim tvoj blog, imaš prekrasne fotografije, a ono, aj, i ti si mi draga :P

    ReplyDelete
  11. Najvise volim citati recenzije i prijedloge dekorativne kozmetike, pogotovo drogerijske.

    ReplyDelete
  12. Recenzije proizvoda za negu lica, a narocito sminke obozavam, kao i New in postovee ! Divan blog, samo tako nastavi ! :D Bojana Vitanovic

    ReplyDelete
  13. Najviše postove o recenzijama te new in :)

    ReplyDelete
  14. SRECAN BLOGORODJENDAN! NAJVISE VOLIM NEW IN POSTOVE JER UVEK NESTO NOVO OTKRIJEM ZA MOJU WISHLISTU.

    ReplyDelete
  15. Najradije čitam new in postove i usputne mini recenzije iliti prve dojmove :D,a volim i tutorijale za makeup lookove :D
    Karolina Jokić

    ReplyDelete
  16. Hej! Srecan blogorodjendan! :) Da ih bude jos puno puno! (: Super si poklone spremila.
    Ja najvise volim da citam recenzije sminke a volim i tutorijale.

    ReplyDelete
  17. čitam najradije velike new in-ove :D i kratke recenzije :)

    ReplyDelete
  18. Prvo sretan ti blogorodendan!
    Ja najvise volim citati recenzije proizvoda jer takvi postovi su mi uvijek korisni. Obavezno prije kupovine nekog novog proizvoda prvo procitam recenzije.

    ReplyDelete
  19. Najviše volim tutorijale te recenzije preparative. I sretan rođendan!

    ReplyDelete
  20. Najradije čitam postove proizvoda koje namjeravam kupiti, i drago mi je što su mi djevojke cesto znale ustediti novac na neke proizvode, ali isto tako i potaknuti me na kupovinu.. Obzirom da volim preparativu onda radije citam o tome :)

    ReplyDelete
  21. Volim pročitati recenzije proizvoda koje namjeravam kupiti, uvijek mi je zanimljivo pročitati New in post. Također me zanima njega osjetljive kože kao i do-it-yourself postovi :)
    FB: Rajka Kovačević

    ReplyDelete
  22. Volim najvise citati o nezi lica i tela, ali takodje volim citati i o losim proizvodima kako ih ja ne bi kupila kao i o onim koji su sjajni.

    ReplyDelete
  23. Sretan blogorođendan! Želim ti još puno puno blogorođendana, inspiracije, novih super postova, ideja, zadovoljstva, sreće i veselja koje dolazi uz to ❤
    Darivanja su stvarno prekrasna, svaka čast :)

    Volim čitati blogove, nekako najčešće kliknem na recenzije i preporuke proizvoda drogerijskog ranga, kako dekorative, tako i preparative, volim postove u obliku liste proizvoda sa mini recenzijicama - top i flop, postove o favoritima i HG proizvodima, wishliste, ali i postove nevezane za kozmetiku - o putovanjima, odjeći, hrani, knjigama ili filmovima.. tako neke postove u kojima imamo priliku upoznati autoricu malo bolje s druge strane, nevezano za njen kozmetički kutak. :)

    ReplyDelete
  24. Sve najbolje za blogoročkas, nek ih bude još jako puno. :)) Ja volim čitat sve od lookova, do emptiesa, recenzija, swatceha lakića ma sve, sve. Jedino kaj nekad znam preskočiti je dok se o nekom proizvodu piše na puno blogova, onda pročitam tek pokoji post...a sad odoh odigrati za ovu divnu paletu, viš mi lak. :D

    ReplyDelete
  25. Najbitnije su mi recenzije, spasile su me od gomile pogresnih kupovina. :D

    ReplyDelete
  26. Najviše volim da čitam postove o proizvodima koje treba zaobići. Tako mi blogovi uštede novac :)

    ReplyDelete
  27. na prvom mjestu su ipak noktopostovi, koje u stopu slijede sjenila... bolest je to ;)
    sretna ti godišnjica, draga Martina, već se radujem idućoj i svim postovima koje ću u međuvremenu kod tebe pročitati :*

    ReplyDelete
  28. Volim citati new in postove, potrosene proizvode, recenzije :) Aleksandra Savkovic

    ReplyDelete
  29. Najviše volim da čitam o dekorativi i o favoritima meseca.
    Fb i Bloglovin: Desanka Savic
    GFC: Desanka Daca Savic

    ReplyDelete
  30. Najviše volim recenzije dekorative, diy, postove o (ne)favoritima, o uređivanju prostora...
    FB i Bloglovin: Jedna Jasna

    ReplyDelete
  31. Najradije čitam New in, recenzije istih, Empties i lookove, koji motiviraju na igranje. :)

    ReplyDelete
  32. Najvise volim citati o favoritima i tako se najcesce odlucim za kupovinu:)

    ReplyDelete
  33. Najviše volim čitati o preparativi, posebno recenzije proizvoda za njegu lica. :)
    GFC: Tea Sainovic
    Facebook & Bloglovin: Tea Šainović

    ReplyDelete
  34. Volim da čitam o pristupačnoj, a delotvornoj kozmetici. A kod vas koje znate da se šminkate obožavam makeup tutorijale. :)

    ReplyDelete
  35. Najviše volim čitati recenzije dekorative :)

    ReplyDelete
  36. najvise volim citati recenzije, bilo preparative ili dekorative :D

    ReplyDelete
  37. sretan blog rođendan! volim LOTD postove, new in, favorite, recenzije

    ReplyDelete
  38. Sretan rođendan tvome blogu! :D
    O čemu ja najviše volim čitati? Hmmm, definitivno volim recenzije u kojem se uspoređuju isti tipovi proizvoda. To mi je jako zanimljivo i pomaže mi pri budućim kupovinama određenih prozivoda!
    Također volim empties, kako bih znala koji je proizvod vrijedan trošenja do kraja te proizvodi za koje žališ da si kupila, da znam koji uopće nisu vrijedni trošenja :Đ

    ReplyDelete
  39. Volim čitati recenzije novih proizvoda :)

    ReplyDelete
  40. Nek' je recenzija i ja sretna, a i LOTD postovi, btw. Sretan blogorođendan! :D <3
    GFC: Leonarda G
    Bloglovin': je suis leeah
    Facebook: Leonarda Grandverger

    ReplyDelete
  41. Volim čitati recenzije i new in :)

    ReplyDelete
  42. recenzije i noviteti su mi najdrazi :)

    ReplyDelete
  43. Upravo sam videla da sam ja dobitnik!!!! So happy right now :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...