7/01/2015

Favoriti 2015 #1




Ovo je ako se ne varam prvi ovakav post ikada na blogu, bili su jednom godisnji favoriti, ali taj post je bio dosta opcenit.
Proizvodi o kojima cu danas pricati su favoriti posljednjih 6 mjeseci, i u svakodnevnoj su upotrebi. Podjelila sam ih na preparativne i dekorativne.

Krenimo ;)



Od stvari za njegu zadnjih mjeseci su mi ovi proizvodi nezamjenjivi. Od umivalica svakodnevno koristim Alpstories o kojem sam pisala ovdje i Alverde gel/umivalicu od zelene gline o kojoj je Sjajolika pisala ovdje. 2 do 3 puta tjedno lice operem i Biobazinim sapunom od ugljena, ali mi je za svaki dan previse jer mi je koza suha do normalna. 
Jos jedan pomagac bez kojeg ne mogu je ova spuzvica o kojoj sam takodjer vec pisala, post je ovdje.

Za nocnu njegu koristim ulja, preko zime mi je argan bio fantastican, no kako su poceli topliji dani, zamjenila sam ga bademom koji mi u pocetku uopce nije bio napet, a sada ga obozavam. Koristim takodjer i marelicu i ricinus za trepavice :)

Dnevne kreme koje koristim su Balea Med Totes Meer i Eucerin Aquaporin. O Balei vjerujem da ste citali po blogosferi, i ja se samo mogu pridruziti moru pozitivnih recenzija, a koliko je dobra govori i cinjenica da mi je ovo vec druga ili treca bocica koju trosim.

Eucerinova kremica mi je preko zime bila kao vodica, nista, a sada mi odgovara fantasticno. Izuzetno je divna kao podloga za makeup, a moju sada normalnu i poprilicno nezahtjevnu kozu drzi hidriranom cijeli dan. Win!

I zadnji favorit preparative je mozda cak i najdrazi preparativni proizvod koji sam probala u zadnje dvije godine. Olival tonik za lice sa uljem smilja je definitivno najbolji tonik koji sam probala, vec nakon par dana koristenja sam mogla vidjeti kako mi koza reagira vrlo pozitivno na njega, a cinjenica da se radi o prirodnom i hrvatskom proizvodu po vrlo pristupacnoj cijeni mu samo jos vise ide u koristt.




Dekorativa :D

Catrice je ove godine za mene bio brand odlicnih noviteta. Prime & Fine baza za lice koja ne sadrzi silikone, a lice vrlo solidno prirema za ostatak makeup-a. Jako sam zadovoljna.

Baza za sjenila, takodjer Catrice, je nesto najbolje iz drogerija u kategoriji dekorative ove godine, ako me pitate. Kupila sam ju nakon Sjajolikinog vidnog odusevljenja postojanocu ove baze na njenim masnim kapcima. I bila je u pravu, ovo je cudo! Obozavam je svaki dan, cijeli dan, nekada cak i do jutra :D :D :D

Bourjois heatly mix je must have korektor, ako me se sto pita. Bolji mi je od Catrice kamuflaze iz razloga jer je tekuci, finish mu je mat/velvet, ne zavlaci se u borice, dok Catrice kamuflazu obavezno moram fiksirati sa puderom u prahu. Kako je pocelo ljeto, ovaj korektor je jedino sto koristim na licu. Prekrije podocnjake, crvenilo i nije tezar, ne oksidira, ne mrda. Divan mi je <3

Essence heat wave rumenilo. Ako ovo ne nije asocijacija na ljeto, ne znam sto jest :D
Raspon boja mu je predivan, pigmentirano je idealno, tesko cete pretjerati, stoji na licu cijeli dan. Jeftino je.

Catrice rumenilo u nijansi Rosewod Forest mi je go to proizvod za konturobronzerumenilo. Kad mi se ne razmislja, a zelim nesto sto izgleda kao da imam svega po malo na licu, dok je istina daleko od stvarnosti.

I <3 Makeup paleta I heart chocolate, pisah o njoj ovdje pa se necu ponavljati.

Catrice Absolute Matt paleta takodjer ima svoju recenziju ovdje, a koliko je voljena govori i cinjenica da sam na drugom sjenilu dotaknula dno. Imam je 45 dana i koristim je svaki dan, tu drugu nijansu pogotovo, preko cijelog kapka, za zavrsni blend, svuda.

I zadnji deko favorit je highlighter. Tek sam nedavno otkrila cari ovih proizvoda i moram priznati da mi se jako svidja na licu imati malo sjaja. Ili malo vise :D
Golden Goddess je idealna zlacana nijansa koja ce vjerujem pristajati svima, a ja je koristim i kao sjenilo i za unutarnji kut oka, i po cijelom licu, svuda! Ovo je jos jedan proizvod koji koristim bez iznimke svaki dan. :D


Eto to su moji favoriti trenutno. 
Koji su vasi favoriti trenutno? Imamo li neke zajednicke?

Hvala na citanju <3

4 comments:

  1. jeeeee :D alverde umivalica nailazi na simpatije mnogih mi dragih ljudi, pa tako i tebe <3 fakat je dobra!
    eucerin aquaporin eto vidiš, meni je sad prebogat, dok mi je super zimi kad bura puše :P
    što se tiče catricea opet <3 bazu imam ali je nisam još isprobala (muči me ljeto :P), a ova za sjenila je vrh vrhova i toga treba kupit zalihe.
    bourjois korektor sam nekidan kupila i nemogu vjerovat da sam ovoliko dugo čekala da ga probam, odličan je, i kao i ti, samo njega koristim na licu jer se perfektno ponaša na mojoj masnoj koži. totalno otkriće!
    I tak :D pol liste dijelimo, a svakako ću si nabavit ovaj tonik, spremna sam olivalu dati novu šansu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umivalica je stvarno divna i nije mi niti agresivna, ne isusuje, nista, samo je divna, divna koza, divan osjecaj <3
      Sto se sucerina tice, ej koje otkrice sad prek ljeta, spasio me onih ogavnih ljuskica oko nosa, fantasticna kremica :D

      Olival je meni fantastican, probala sam par stvari, sve do jedne su me odusevile.

      Delete
  2. tonik mi je na shopping listi, samo čekam da se rješim zaliha :D
    najaktualniji favorit mi je catrice mousse puder, totalno sam zaljubjena u njega <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala taj puder, ali uopce ne sumnjam da ce more pozitivnih recenzija uciniti svoje, a i jako me zanima :D
      A o novitetima za jesen koje spremaju oni i Essence necu ni pricati, mislim da ce ovo biti njihova godina.

      Nadam se da ce doci i taj tonik na red, vrijedi mu dati sansu :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...