7/15/2015

New in #3 2015


Pocela sezona, trosi se dok se ima :D
#truestorry


Od zadnjeg new in-a nije proslo toliko puno, ali je par znacajnijih stvari naslo put do mene, ili su moje pare nasle put do stvari? Znate kako to ide - ima se, moze se.



Definitivno najveca investicija u moju makeup kolekciju je ovaj set kistova koji sam platila nesto malo vise od sto evrica, pisati cu o njima jer imam nesto za reci ;).


Sa Pink Pande sam dobila ove dvije ljepotice na recenziju, a o cokoladi sam vec pisala ovdje.


Jos jedan paket sa Pink Pande, ovog puta o mom trosku. Sestra je zazeljela zeleni ruz, a ja sam hitro skocila obaviti brzinski shopping i uz ruz ubacila jos neke sitnice u kosaricu :D

Sleek Ultra Matts V2. Na WL jos od recenzije na Sminkerici.

MUR Iconic Pro 2. Sto da vam kazem, pod Sjajolikinim utjecajem kupit cu i govno ako ona kaze da valja.

I <3 makeup Super WOW olovka (mrzi me pogledati nijansu, ali mislim da je Atomic). Mat i narancasto. Ljeto :D

MUR tekuci mat ruz u nijansi Black Heart. Jer volim ponekad biti gotika.


Brzinski posjet najdrazem mi Zagrebu zavrsio je ovim mizernim shoppingom u kozmu 20 minuta prije busa, a planovi su mi bili veliki :D


BeautyUK gel liner u najpredivnoj plavoj ;)


Catrice long lasting olovka za oci u crnoj, jer je bez fantasticna pa su mi ocekivanja do plafona.


Essence liquid ink tus. Mislim, jel uopce treba objasnjavati :D

Bourjois healty mix u nijansi 52. Stojim ja tako pred stalkom, gledam pudere, nema 51, swatcham 52, vidim da ce mi biti tamno jer mi se sa bojom ruke stopila nijansa i svejedno kupim. Nijansa na licu tamna, puder lagan, lijepo prekriva. Nosila jednom na licu, nisam sigurna svidja li mi se ili samo nije za ljeto, a kako cu ga trositi zimi kada sam blijeda kao printpapir ne znam. Lak je bio poklon uz kupnju iznad neznamkolkopara.


I jos jedan proizvod maknut sa WL. Ovo je drzac za kistove, ustvari susilo za kistove, znate onak kao za ves, samo za kistove :D :D :D #opis
Vec sam pisala o njemu u ocom postu, a sada kada je napokon moj, dobit ce i opsirniji post jer je totalno kul i mislim da ga svi moraju imati!

O kojim proizvodima bi zeljeli citati prvo? Sto ste vi novoga kupovali u zadnje vrijeme i kada najvise trosite? ;)

Hvala na citanju <3

17 comments:

  1. Bome kistovi su dobra investicija, nadam se da si zadovoljna :D. Mene još nije puklo ludilo ulaganja u skupe kistove, ali pretpostavljam da pitanje vremena, hehe. Iconic Pro 2 paleta mi je divotna i nju si želim, a i čokoladu. Ma i sve ostalo što si pokazala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam i nisam, bas cu napisati detaljno sto i zasto :D
      Mene totalno trenutno drze kistovi i stalno si slazem listu sto mi treba i sto ce mi biti najbolja investicija :)

      Delete
  2. Kistovi su milina za vidjeti.. Ja si želim jednu njihovu paleticu al me strah da mi poštarina ne izađe veća nego cijena same palete :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nas je par cura radilo grupnu narudjbu pa nas shipping nije dosao puno, mozda da probas i ti naci nekoga za podijeliti troskove :)

      Delete
  3. Uf super izgledaju četkice, ali ne znam da li bih se ja usudila da dam toliko. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada se podjeli na broj cetkica, otprilike ispadne da je jedna oko 55 kn sto uopce nije puno, a opet cijeli iznos odjednom malo je, a onda opet kistovi su po meni uvijek dobra investicija :)

      Delete
  4. Jučer višak vremena prije kave potratila u Bipi. Potrošila Bourjois i sa drazmišljam da li uzeti samo novi ili neki drugi puder. Swatchala Catrice All matt, no mislim da nisu u istoj kategoriji podtona,pa još razmišljam.
    Ostavila swatch cijelo popodne na ruci da vidim kako će se ponašati, Bourjois se stopio s kožom, a Catrice je ostao jasno vidljiv. Što da mislim? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si vec koristila i bila zadovolja mislim da nema potrebe mijenjati, osim ako bas zelis probati nesto novo. Meni je sada preko ljeta razlika izmedju ruku i lica barem dvije nijanse, pa sam vec po tome znala da ce mi biti taman i isto sam ga uzela. Divan je na licu, ali znoj nije prezivio, dok sa Catrice all mat nisam imala takvo iskustvo, ali mi je ipak malo tezak za ljeto.

      Trenutno koristim bourjois healty mix korektor kada mi treba lagano prekrivanje, i to ciljano, samo gdje treba, a ako bas zelim podlogu za cijelo lice, mjesam isti korektor sa malo tamnijeg pudera.

      Dakle da se vratim na pitanje, stvarno, ako si zadovolja bourjois-om mislim da je odluka logicna :)

      Delete
  5. kistovi su prekrasni, ono sline mi procurile :D

    ReplyDelete
  6. Jooooj divan new in :D Najviše od svega mi se sviđaju kistovi, svakako napiši neku recenziju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recenzija ce ici sigurno, samo je pitanje vremena :)

      Delete
  7. wow, zavidim na kistovima, predobro izgledaju... krasne si stvarčice dovukla doma, uživaj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kistovi su stvarno fancy :D I da znas da uzivam hehe

      Delete
  8. I ja želim ovaj plavi liner :))) Brush tree moram nabaviti, a ZOEVU ne moram komentirat <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je zoeva s nekim stvarima ostavila malo ravnodusnom, svakako zelim napisati post sa dojmovima.
      Liner mi je bio na listi prioriteta od kada ga je dash of blue spomenula, a brush tree je revolucija :D

      Delete
  9. Joj Zoeva <3 Kad sam vidjela da radite narudžbu sam se htjela ubaciti i ja, ali od ove plaće nije puno ostalo pa rekoh da malo stanem na loptu :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...