7/18/2015

Stalak za susenje kistova - Brush Tree






 Mozda se sjecate da sam o ovom proizvodu pricala u postu sa zanimljivim stvarcicama koje se mogu naci u bespucima ebay carstva, a nedavno sam ga i sama narucila i danas vam pisem svoje dojmove.


Ovaj stalak za kistove je kopija Benjabelle stalka koji kosta 40 $ plus troskovi dostave, a uopce nesumnjam da bi i carina sjela na cjelokupni racun.

Kinezi svoj primjerak prodaju za desetak dolara (moj je bio 8.91$), u nekoliko varijanti i boja. Znate kineze, najbolji su :D


Moj primjerak je stigao kroz nekih pristojnih 15-ak dana, fino zapakiran, sa kutijom, sve pet.
Na kutiji su i upute kako se slaze, iako stvarno mislim da je i bez upute vrlo jednostavno dokuciti kako cete sloziti trodjelno drvce :D





Svi djelovi su dosli prekriveni zastitnom folijom. Plasticni dijelovi su lagani, ali ne djeluju jadno ili jeftino. 
Kada se slozi, stalak je stabilan i nema straha da ce se kistovima nesto dogoditi, cak i ako ih slozite samo sa jedne strane.

Kada  ga slozite primjetit cete da se jedna od nozica mice lijevo - desno, no to ne utjece na stabilnost i mislim da je to normalna pojava kod ovakvog sistema slaganja stvari.

video




Moj primjerak drzi 26 kistova razlicitih velicina, a postoje jos verzije za male i velike kistove, iako mislim da je ova verzija optimalna i to samo iz jednog razloga - u velike utore mozete staviti i mali kist, a u male samo male :D :D :D



Nacin na koji ovo funkcionira jest da ima silikon?! izrezan tako da ce drzati kist dovoljno njezno, a opet cvrsto da ne ispadne. Stvarno radi ;) Djeluje dovoljno dobro da se ne raspadne nakon dva koristenja.


 Dimenzije stalka su 9.8cm x 12.8cm x 12cm

I naravno kako to sve izgleda u akciji. 



  

 Ne znam sto bi jos rekla, drzi kistove, zadovoljavajuce je kvalitete, nije skup i sluzi svrsi. Ima li preporuku? DA! :D
Gdje sam ja nabavila svoj primjerak? LINK

EDIT: Ono najbitnije sam zaboravila, ovaj stalak nije obican stalak i primarna svrha mu je da drzi kistove okomito dok se suse nakon pranja, tako da se voda ne zadrzava u njima i time im produljuje vijek trajanja. Dakle ovo je susilo za kistove :D


Moram jos samo na kraju primjetiti da je "brand-marka" ista kao i kod kistova sa ebay-a o kojima sam pisala ovdje, nisu vise najmeksi, ali i dalje neraspadnuti i "rade" :D

Sto vi kazete? Zelite li ga?

Hvala na citanju <3




14 comments:

  1. Sigurno ću ga jednom uzeti :D Super!

    ReplyDelete
  2. Stalak je fora, ali meni je ipak nekako ljepše da stoje u čaši. Ovaj stalak mi je više za dekoraciju. :) Ali zato ovi kistovi koje si stavila u stalak su saaaaavršeni!. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe sad tek vidim da sam u cijelom postu zaboravila napisati koja mu je funkcija. To je stalak za susiti kistove kada se operu, da se voda ne zadrzava u njima nego da se iscjede :D

      Delete
  3. Replies
    1. Stvarno je, pogotovo kod velikih gustih kistova koje je nezgodno susiti zbog oblika.

      Delete
  4. Replies
    1. Na aliexpresu za 6-7 dolara, isplati se kako god okrenes :D

      Delete
  5. stalak je odličan, moram ovo kupiti..super je za osušiti kistove, ali mi se posebno sviđa to što ih tako mogu držati na stoliću i neće prašina padati po četkicama :D awsome :) kinezi su zakon sa tim jeftinim varijantama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo mi je uz podmetac za pranje kistova nesto najbolje sto mi se dogodilo vezano uz pranje kistova. Kinezi su zakon :D

      Delete
  6. Uuuu, lajkam, treba mi to :D Ma što jedan, dva ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za vece kolekcije kistova svakako treba vise od jednog :D

      Delete
  7. I ja bi ovo, al neam pojma đe bi ga smjestila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga drzim rastavljenog u ladici u kupatilu, zauzima centimetar prostora, jeben je!

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...