8/19/2015

MUR Beyond Flawless 32 eyeshadow palette

Danas vam pisem o Makeup Revolution Beyond Flawless paleti od 32 sjenila.
Odmah da vas upozorim da je post krcat slikama i ne uopce se necu ispricavati zbog toga :D.
Ovaj proizvod sam dobila na recenziju, no sve napisano je iskreno i samo moje misljenje.

Paleta dolazi u zlatnoj kartonskoj kutijici koja sa prednje strane ima izbocena slova, dok je na pozadini foto prikaz svih nijansi, svidjaju mi se ti detalji.

Paleta je dosta mala s obzirom da sadrzi cak 32 sjenila. 
Ukupna gramaza je 16 g, a sjenila su malo manja od 50 lipa, cisto okvirno radi osjecaja.
Po mojoj matematici to je 0,5 g po sjenilu.

Mene paleta podsjeca na kombinaciju sve tri naked palete, ima tople, hladne i neutralne nude nijanse. 
Samo cetiri sjenila imaju mat finish, dok ostala variraju izmedju shimmer i metallic finisha.

Ambalaza je napravljena od solidno cvrste sjajne plastike i ima odredjenu tezinu u ruci te djeluje kvalitetno i elegantno.
Sklona je packanju, ali se lako cisti.



Unutar palete nalazi se veliko ogledalo koje moze stajati samostalno pod kutom/kutem (ne znam :D) od 90, ali ako ga zelite koristiti za sminkanje, morat cete ga nasloniti na nesto.




Sve osim zadnja dva reda je fotkano na prirodnom svjetlu.

Krenimo!

U prvom redu prva tri sjenila su slabije pigmentirana, prvo pogotovo.
Zadnje sjenilo je satenskog finisa, nije mat, ali nije ni shimmer.








Drugi red krase zlacano neutralne nijanse, sve su dobre pigmentiranosti. Kod prve ima primjetnog trusenja.









Treci red. Pre dvije nijanse imaju frosty pink podton i to su sjenila koja po meni nitko ne treba u svom zivotu. Sva su dobre pigmentacije. Zadnje je u redu nema toliko finu teksturu, pa je i vise trusenja pri nanosenju.








Cetvrti red je totalno girly sa cak cetiri razlicite pink nijanse.
Prva je ocajna, cak i na closeup fotki se vidi tekstura sjenila koja je zrnata, gliterasta. Nikako mi se ne svidja. Voljela bih kada bi barem jedno od ova cetiri sjenila bilo mat.








Peti red skriva jedina dva prava mat sjenila i svu car lose mat teksture. Kredasta su, ne nanose se jednoliko i jako se tesko blendaju. Pod prstima su osjetno drugacije teksture te nisu puterasta kao ostatak palete. Steta jer su nijanse divne.








U sestom redu su sva sjenila vrlo pristojne teksture i pigmentacije. Ova cetvorka mi odise vecernjom elegancijom.






Sedmi red.
Divni tamniji tonovi, tekstura takodjer na nivou. Zadnja nijansa mi je apsolutni favorit za jesen.






Osmi i zadnji red sadrzi predivne nijanse sive. Od tople srebrno-zlatne do skoropamatcrne. Takodjer jedan od najdrazih redova.









Sto jos imam za reci? 

Neke nijanse su previse slicne, fali mat nijansi. 
Tekstura je realno gledano vrlo dobra. Sjenila su vecinom lijepo puterasta, dobro se blendaju. 
Trusenja ima, kod nekih nijansi i jako puno, no ja opcenito tome ne pridodajem veliku paznju ako je pigmentiranost dobra.

Mislim da uz ovakvu paletu treba imati i jednu dobru neutralnu mat paletu i da bi to pokrilo vecinu zelja i prohtjeva nekoga tko preferira njeznije i neutralnije look-ove na ocima. Idealna je za sve kombinacije neutralnih smokey look-ova, kao i za dnevne varijante.

Ova paleta ima moju preporuku iako me nije odusevila kao I <3 chocolate paleta i to iskljucivo jer joj fali vise mat sjenila.

Beyond Flawless mozete nabaviti na sluzbenoj stranici Makeup Revolution  po cijeni od £8.00, na hrvatskoj MUR stranici gdje joj je cijena 82.90 i na Pink Pandi po istoj cijeni (82,90 kn).

Sto vi kazete? Jel vam ovo bilo puno fotki? :D
Hvala na citanju <3

20 comments:

  1. Samo me mamis tim MUR paletama a kod nas ih nema. :P
    Slazem se da fale mat nijanse al bez obzira na to jako je lepa i iskoristiva.
    Fotke su ti savrsene! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu se naruciti sa njihove stranice u UK, mislim da postarina nije skupa :)
      Imaju stvarno lijepih paleta, za svakog po nesto.

      Delete
  2. puno super fotki :) sedmi i osmi red su mi nijaanse super, šteta za grily nijanse kaj su tak žnj..vjerojatno ne bih kupila ovu paletu jer isto referiram obilje mat nijansi, ali nikad se ne zna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je super sto ima masu nijansi koje imaju ud nejkedice i stvarno sve sto treba uz ovu paletu je jedna kvalitetna mat paleta.

      Delete
  3. zadnji red savršen <3
    ostatak palete me nije oduševio... osim možda nijanse bistre :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je par nijasni bas osvojilo, a neke su me posteno razocarale, ali mislim da bi bilo previse da su mi sjele sve 32 :D

      Delete
  4. Super odrađena recenzija i swatchevi, meni nije loša ali se slažem da joj treba više mat sjenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se. Zato je cokolada idealna po meni.

      Delete
  5. Pfff puno fotki... Meni taman :D Ja bi radije onu Flawless, jer ima cijeli jedan red onih crvenkastih/burgundy nijansi ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znas da je stajala dobrih mjesec dana u draftovima bas zbog fotki, nisam bila sigurna dali je to too much. Meni je flawless mat zapela za oko. Vidjet cemo razvoj situaicje :D

      Delete
  6. bravo na odlicnim swatchevima iako ima puno sjenila ova paleta :) divna je :)

    ReplyDelete
  7. Prelepa je paleta. :) Baš bih volela da isprobam bar jednu njihovu, šteta pa ih nema ovde. :/ Sjajan post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da imaju international shipping preko njihove stranice pa svakako baci pogled :)

      Delete
  8. Kakva sjajna paleta!!! Odlični su ti svočevi <3 Slike!!!!!! Pigmentacija! Majko mila, valjda ću je naći. Ako ne ovu paletu neku već... toliko ih ima da sam neodlučna koju bih izabraja... pardon kojE :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je brand, stvarno. Jako pristupacan, kvaliteta na nivou, cak se neki puno skuplji primjerci mogu sakriti iza ovih jeftinjaka. Nadam se da ces se usreciti bar jednim primjerkom :)

      Delete
  9. Moram pod hitno da pronadjem nekog ko moze da mi donese neku MUR paletu iz Hrvatske. Pogledala sam sajt I sve je delovalo prelepo, a nakon ove recenzije sigurna sam da ih zelim. Odlicna recenzija, a fotke su fenomenalne. Njih nikad ne moze biti previse 😊
    Te neutralne palete uvek imaju dosta slicnih nijansi, ali zbog dobre pigmentacije spremna sam to da oprostim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na njihovoj web stranici je dostupan international shipping pa svakako baci pogled, postarina nije skupa. Tako i ja razmisljam za slicne nijanse, no opet kod ove palete bi jos koja mat nijansa dosla kao narucena.

      Delete
  10. pobrkala si red sa stupcem :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...