9/05/2015

MOTD look Koraljno Zlato



Zelim da ljeto zavrsi pa se pravim da je ovaj look moja interpretacija oprastanja od istog.

#punmigajekuracvise

Inspiracija je sa instagrama, na zalost fotka mi je ostala spremljena u starom mobu, koji je svoje odradio i upaliti se neda. #sorrynotsorry #nemogulikovatioridjidjiautora





Sve fotkano pod kombinacijom umjetnog i prirodnog svjetla, a zadnje dvije na direktnom suncevom svjetlu.






Koristeni proizvodi:

ArtDeco baza za sjenila
120 paleta
Essence Liquid Ink tekuci tus
Essence Lash princess maskara
Wet'n'Wild crna olovka za oci

Kako vam se svidja? Uz kakve usne bi nosile ovakve boje ako bi uopce isfurale ovako sto :D

Hvala na citanju <3

15 comments:

  1. Kako mi je dobra ova kombinacija e, gledam u nju već pol sata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je ona kad sam ti poslala u inbox da mi se na drugom oku pokupilo sjenilo i nikako popraviti :D Zato nema ostatka lica

      Delete
    2. Da da sjećam se :D Muke po sjenilima xD

      Delete
  2. divno, baš ljetno :D imaš jako lijepo oko :D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Neka ljeta, lako cemo mi neke druge boje mackati haha

      Delete
  4. Krasno je :) #imenijepunkuracvišeljeta :D

    ReplyDelete
  5. odlični # <3
    a i okce je dobilo krasan okvir :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...