9/24/2015

MUR Iconic Pro 2 paletta review + swatches





Danas vam donosim moje dojmove i swatcheve ove kopije Lorac Pro 2 palete.

Meni nije trebala sve dok Sjajolika nije rekla da nam svima treba, a Sjajoliku se slusa.
I bila je u pravu. Divna je.

Prvi red sadrzi samo mat nijanse. I to kakve mat nijanse. Divne, pigmentirane, lako blendajuce mat nijanse. Optimalan omjer toplih i hladnih, puterasto mekih osam mat sjenila. 
U drugom redu su meni totalno nezanimljive simeraste nijanse, iako moram priznati ima ih i divnih :D.

Paleta dolazi u kutijici boje rozog zlata, sama ambalaza je dosta cvrsta, ima tezinu u ruci. 
Unutar palete nalazi se veliko ogledalo te dvostrani kist, koji nije klasicni spuzvasti aplikator, vec s jedne strane ima kist za nanosenje sjenila, a s druge za blendanje. Nije najbolji kist koji cete probati, ali za silu neprilika je dobar.

Ogledalo moze stajati samostalno samo do kuta kao na fotografiji, inace pada.



Jelda su ove mat najpredivne? <3
 

Ukupna masa svih sjenila je 16g, sto je 1g po sjenilu. Preporuceni rok upotrebe je 12 mjeseci od dana otvaranja.

INGREDIENTS:
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquid, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben [+/- : CI 77491, CI 77499, CI 15850, CI 16035, CI 77510, CI 77007]


Kao sto vidite, sadrze svima nam tako omrazene parabene, koji su po najnovijem totalno bezrazlozno u skupini losih sastojaka i skroz su ok, pa eto tko ce ga znati. Sadrze ga i Sleek palete, samo da znate, pa ih se isto koristi masovno.
:D

Swatchevi su radjeni preko malo korektora, ponestalo mi je baze :D Mislim da to ne utjece na vjerodostojnost swatcheva, no eto, samo da znate. Sve fotke su na direktnom suncevom svjetlu.

Sjenila se truse, shimmerasta vise nego mat, ali se sva truse. Takodjer ovisi i o kistu s kojima ih uzimate, pa ce kistovi za blendanje imati vise primjetnog trusenja. Nisam primjetila da se pri aplikaciji truse, ali moguce je da ce se kod tamnijih nijansi vidjeti pokoja mrvica pigmenta ispod ociju.
Meni to ne smeta, oci uvijek sminkam prve, pa nema straha da ce mi se ukakati ostatak lica.





















Ovo mi je jedna totalno cudna stvar. Ambalaza je pola mat, pola sjajna. Kao da se nisu mogli odluciti sto ce pa su isli all in. Trashy :D




Cijena ove palete na Pink Pandi je 68,90 kn kao i na hrvatskoj MUR stranici, a ako ju narucujete sa sluzbenog sitea, cijena joj je 6,99 funti.

Vrijedi li ova paleta toliko? Mislim da vrijedi, uz bok je Sleek paletama po pitanju pigmentacije, blenda se divno, omjer nijansi i tonova je odlican, a sa osam mat nijansi mislim da je pravi zgoditak.

I za kraj dva looka koja sam napravila sa ovom paletom, i cak oba imaju video tutorial na mom YT kanalu, pa ako vas zanima bacite oko ovdje.



Imate li ovu paletu? Ako nemate, zelite li ju? :D

Hvala na citanju <3


14 comments:

  1. Obozavam tvoje swatch-eve, uvek dobijem jasnu sliku proizvoda.
    Volim kada procitam poredjenje sa Sleek-om, vidim da se ne slazu svi po pitanju jednakosti njihovog kvaliteta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, volim dobiti pozitivan feedback, pogotovo jer uzima puno vremena pa vidim da se trud isplati :)
      Sleek u nekim paletama vodi, ali realno gledano tu su negdje, kada uzmes u obzir da je MUR malo jeftiniji taman se izjednaci omjer pigmentacije/kvalitete i cijene.

      Delete
  2. al zbilja je divna paleta, omiljena mi je kombinacija new-tral + one way plus smooth berry lipliner od essencea <3
    koristila sam je svakodnevno, pa ju je u jednom momentu prisvojila majka. pomirila sam se s time, ali joj nisam oprostila :D
    sad kad imam nejked bejziks i hrpu MUD sjenila, i dalje tvrdim da su MUR mat sjenila vrhunske kvalitete. Možda se truse malo više nego što bi trebale, no osim toga, nema neke razlike u pigmentaciji i trajnosti, pogotovo ako je riječ o tamnijim nijansama.

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je svestrana paleta, moram priznati da sam od tvoje recenzije nekako naucila cijeniti malo vise one babske simeraste nijanse hehe.

      I ja sam sve vise pod dojmom da su kvalitetom uz rame nekim "savrsenim" sjenilima, a trusenje me ne dira uopce hehe

      Delete
  3. Ufff jako mi se sviđa, ali nisam sigurna da mi treba još jedna paleta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je uvijek problem kada imas nekoliko slicnih paleta, ali kada im je tako tesko odoljeti hehe

      Delete
  4. Paleta je predivna jer ima stvarno nijansi za svakoga :D Meni su tamnije nijanse predivne, pogotovo New Rules. Swatchevi su ti wow :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paleta je idealna za put i svakodnevno koristenje, toliko je dobar omjer boja i tekstura da je naprosto ne mogu nego preporucivati na sva zvona. Hvala ti za pohvalu <3

      Delete
  5. ajme, ta smooth nijansa je za umrijeti <3
    skroz iskoristiva paleta, nema šta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jest. Jedna od krijetkih paleta uz koju ne trebas jos jednu za kombinirati.

      Delete
  6. Imam ju i jako jako ju volim! :D Jel ja to vidim sasvim neutralni look?? Vidiš da ih ipak znaš napraviti ;) Krasno ti ističe okice <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa neutralni look, iako mi je jos tesko napraviti nesto ne napadno, ali trudim se hehe :D

      Delete
  7. Imam ju i Iconic Pro 1 i za ovom posežem više, pa mi je ujedno i draža. Inače slikice su ti baš lijepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam razmisljala o pro 1, ali za sada mislim da je necu kupovati jer imam nekoliko slicnih mat neutralnih sjenila :)
      I hvala <3

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...