9/06/2015

OOTD Beach

Nisam neki modni znalac, niti mi ide poziranje, stovise osjecam se vrlo neugodno ispred fotoaparata, ali mislim da su fotke ipak dovoljno pristojne da ovo proglasim prvim ootd postom na blogu :D
Obozavam ovakve suknje jer su idealne i za elegantnije kombinacije ili ovako casual za plazu kako sam je ja danas nosila.
Sesir mi je totalni hit i slaba sam na velike sesire, a ovaj je na zalost dosao presavijen u paketicu i jos nisam nasla nacin kako da ga izravnam, no posluzio je za sva oba puta koliko sam bila na plazi.

Ove godine me uhvatila naocalomanija i narucila sam si 10 razlicitih modela sa ebay-a. Suncane naocale su mi must have, a kako da se oduprem jeftinim kineskim primjercima kad ih gledam i cujem kako me zovu. Poznato? :D









Skirt - Link
Shirt - H&M 
Belt - NewYorker
Sunglasses - Link
Hat - Ebay

Kako vam se svidja kombinacija? Kakve kombinacije vi furate ljeti?

Hvala na citanju <3

18 comments:

  1. Naočale su genijalne :D I odlično ti ide poziranje znaš ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljetos me uhvatila manija suncanih, narucila sa ibeja deset komada, kinezi for life <3
      I hvala <3

      Delete
  2. Replies
    1. Nije moj stil, ali mi je pasala kombinacija za poluditi, prava morska :)

      Delete
  3. Replies
    1. Suknj je stvarno pun pogodak, jako ugodno iznenadjenje, idealna je za ljeto

      Delete
  4. Po ovim fotografijama rekla bih da ti poziranje ide odlično :D Suknja je predivna i sama bi ju rado nosila za neki večernji izlazak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebalo mi je neko vrijeme da se opustim, jako mi bude nelagodno ispred fotoaparata :)
      Suknja je super i za casual i za malo finije kombinacije.

      Delete
  5. sviđa mi se kombinacija, sviđa mi se šešir, i treba više ovakvih postova!

    ReplyDelete
    Replies
    1. JES! Potvrda modne blogerice hehe, ovo je definitivno boost samopouzdanja, volim zaploviti i modnim vodama, pa pokazati malo omiljene odjevne kombinacije. Bas mi je drago da su svi ovako dobro odreagirali na ovaj odmak od beauty tema.

      Delete
  6. Predivna kombinacija i predivne fotke.

    ReplyDelete
  7. definitivno trebaš ubacit još koji ootd, jer je ovaj odličan <3
    ja ne trpim ništa na glavi, ali mi jako fali širok izbor sunčanih cvika koje zbog dioptrije više ne dolaze u obzir :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene sputava dioptrija, ali se pravim blesava dok prolazi, no svakako mislim investirati u jedne svevremenske sveprilicne rejbanke sa dioptrijom, bar dok vozim da sam mirna hehe.
      A ni ja nisam od sesira, ali se naprosto moram nekako sakriti od tolike kolicine sunca, a ovako veliki sesiri su mi uvijek bili posebno privlacni :)

      Delete
  8. Kakva savrsena kombinacija! <3 I ja bih nosila duge suknje ali mi uopste ne stoje. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da samo treba naci dobar model, ja sam isto mislila da mi ne stoje, ali sam se s ovom definitivno nasla :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...