10/16/2015

Fake Foreo Luna Mini - AliExpress


Kod Kineza uvijek veselo, sve sto trazite mozete naci, a cijene su za svaciji dzep. Tako sam i ja pronasla ovaj "fake" Foreo Luna mini uredjaj za ciscenje lica. Koliko je on fake cu ostaviti vama da procjenite, a sada idemo vidjeti o cemu se radi.

Nedavno je DearSkin na svojoj FB stranici imala objavu da je narucila sa AliExpress dupe za Foreo, pa sam odlucila i ja svoju srecu potraziti na gorespomenutoj stranici. Njezin primjerak samo neodoljivo podsjeca na Foreo Lunu, no ona manje vise nije bila nesto odusevljena - post sa njezinim dojmovima procitajte ovdje.

Moj primjerak, moram priznati, odusevljava.


 
Dosao je 10-14 dana nakon narucivanja, dobro zapakiran, u plasticnoj kutijici i sa USB punjacem.

Ono sto me zaprepastilo jest cinjenica da je sve toliko kvalitetno, certifikati i specifikacije s kojima je uredjaj dosao - nista ne daje dojam laznjaka.
Pa zar je moguce da Kinezi rade ovako brutalno dobru kopiju? I kako vise ikada vjerovati deklaracijama, mislim pogledajte fotografiju ispod - MADE IN USA. Stvarno?
Gdje je na kraju proizvod proizveden, tko ga proizvodi i tko garantira da ne kupujemo isti drek po trgovinama za samo jednu nulu vise na kraju cijene?!



 
Nazovite me ludom, ali ja svoj fake Foreo uopce ne smatram fejkom. Ne pristajem vjerovati da su si Kinezi dali bas toliko truda da kopiraju sve zive specifikacije. 



 
Dakle ajmo o uredjaju malo. Kinezi ga prodaju za 120 kn cca.  Narucila sam ga sa ovoga linka i nemam apsolutni nikakvih losih iskustava, dostava je bila brza, paket zapakiran dobro.
Trenutno nije dostupan na tom linku, ali pronjuskajte malo po AliExpress-u i sigurno cete naci sellera koji ga trenutno ima u ponudi.

Puni se na usb, ima komtrolnu lampicu na dnu uredjaja (prozirni dio) koja svijetli dok uredjaj radi i dok se puni.



 
Napravljen je od barsunasto mekog (pretpostavit cu) silikona. Na prednjoj strani se nalaze gusto poredane tanke silikonske cekinje u kombinaciji sa debljima, dok se na poledjini nalaze samo debele cekinje.

Ima dvije brzine, brzu i sporiju. Kada ga se upali radi 15 sekundi pa napravi kratku pauzu te nastavlja raditi 15 sekundi - pauza i zavrsnih 30 sekundi. 
To su intervali koji su predvidjeni za obraze i celo (svaki obraz 15 sekundi, te celo i brada 30 sekundi). 
Nakon toga napravi tri kratke vibracije, sto je znak da je ciklus odradjen, ali se nece ugasiti nego vibrira jos minutu bez prestanka, ako zelite nastaviti sa ciscenjem (vrat npr) i tek se onda gasi sam. 



 
Deblje cekinje pruzaju grublju eksfolijaciju/masazu lica.



 
Uredjaj je vrlo malen, da vas ne iznenadi neugodno u slucaju da ga narucite, no takav je i "original".



 
Uputstva, garancija i specifikacije. 




Koristim uredjaj skoro mjesec dana, svakodnevno - ujutro i navecer. Do sada sam ga punila samo jednom, kako uputstva nalazu, prije prve upotrebe. Cekinje se nisu iskrivile, niti se na uredjaju vide tragovi koristenja, vrlo je ugodan na licu i osjecaj nakon koristenja je odlican.

U ovom periodu koliko ga koristim nisam primjetila znacajne promjene na kozi lica i vrata, no koza mi pod prstima djeluje mekse, akne koje mi se pojavljuju na bradi prolaze znacajno brze, a proizvodi koje nanosim nakon pranja se upijaju brze i bolje. Lice je nakon tretmana prokrvljeno i izmasirano :D
Stvarno je dobar osjecaj nakon koristenja.
Obje strane uredjaja pruzaju ugodnu i njeznu masazu lica, te ga je stvarno gust koristiti. Nije mi izazvao nikakve reakcije na kozi.

Da sumiram, za cijenu od 120 kn ovo je jedna od boljih investicija. Bila sam spremna platiti original skoro 1000 kn i drago mi je sto nisam. 

Preporucam ga toplo svima, nije grub, nije skup, godi licu i presladak je (vrlo bitan faktor).

Ne znam sto bi vam jos rekla, pa me slobodno pitajte u komentarima, rado cu vam odgovoriti.

A za kraj da ja vas pitam - sto mislite dali je ovaj fake stvaro fake i koliko se uopce moze vjerovati deklaracijama na puno skupljim proizvodima?

Hvala na citanju <3

29 comments:

  1. Drago mi je što si zadovoljna i mislim da ga se za tu cijenu isplati kupiti pa da radi samo godinu dana, opet je isplativo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno sam zadovoljna i bas to sto kazes, za tu cijenu me ne dira uopce hahaha

      Delete
  2. Mislim da ovo malo čudo kupujem defintivno :D

    ReplyDelete
  3. mene recimo zanima cijelo iskustvo kupovine na ali expresu, koliko se razlikuje od ebaya pošto imam iskustvo samo s njim?
    plaćanje isto preko paypala ili? što je sa šipingom, što si sve preko njega uzela...možda da napraviš post samo o tome :) ili možeš meni jedan onak duuuugi komentar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da pitas, posto je i meni AliExpress jos jako nov, svakako bi mogla napraviti bas post cijeli, od prve narudzbe, do cijelog iskustva. I odmah da ti kazem da ne nude opciju placanja PayPalom sto je po meni veliki minus.

      Delete
  4. Ja i dalje gledam i ne verujem :D Made in USA/ pa dole piše Sweden. Svaka čast, ja ne znam zašto se mi toliko prenemažemo, pa u Kini se proizvodi sve. Drago mi je da si ti zadovoljna. Ja nemam potrebu imati Foreo Lunu :) trenutno, ali za ubuduće, dobro je znati. Odličan članak Shpekiću :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kazem ti, to je original :D Tko bi normalan isao praviti ovako realnu kopiju. Javila se i poznanica koja posjeduje originalni Foreo i da gledajuci moje fotke ne moze vjerovati i da je to to, sve odgovara originalu.

      Delete
  5. Kinezi su pravi maheri :P šta sve neće 'orginalno' iskopirati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok sam za neke stvari uvjerena da su kopije, za ovu se ne bi slozila :D Ali , da stvarno su maheri hehe

      Delete
  6. Replies
    1. Stvarno je odlican pomagac, a i cijena mu je vise nego povoljna :)

      Delete
  7. Odlično. :D I ja sam ozbiljno razmišljala o originalu, ali mislim da je ovo jednako dobro. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao sto sam i u tekstu napisala, ja sam takodjer bila spremna izdvojiti novce za original, ali mislim da nema smisla.

      Delete
  8. Ayyy i ja sam bila spremna dati onolike pare za original, hvala na recenziji. :)) Iskreno više me strah razmišljat za kaj dajemo ogromne svote para, a zapravo se radi o tome da najvjerojatnije plaćamo ime branda. Al da je dobro kupovat samu kozmetiku od kineza to ne smatarm pametnim jer ipak ono kaj stavljamo na oči i lice bi trebalo biti kontrolirano...ovo kažem jer znam neke cure koje odu u kinez i kupe CD kozmetiku, ono da se mogu pohvaliti kaj imaju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da! Ja isto nisam za kupovanje kozmetike kod kineza, ali s druge strane kad pogledam ingredient list nekih brandova i one kineske pa kad skuzim da su isti i da su krcati jednakim sranjem, ne znam :D
      A kupovanje kozmetike samo za show off mi je stvarno dno, ali svako ima svoje veselje hehe

      Delete
  9. auuu ovo zvuči kao odlična stvar...kao što reče misha, ionako je sve iz kine :D :D :D trenutno mi ne treba jer sam kupila magnitone nedavno, ali da nisam, naručila bih ga. nagovorit cu sestru da ga kupi da probam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagovori sestru pa napravi usporeddni post ;)

      Delete
  10. Hvala na recenziji. Odlična stvarčica

    ReplyDelete
  11. odlična stvarca, danas se ionako sve proizvodi u aziji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je, bas me veseli koristiti ga :D ah djeca hehehe

      Delete
  12. I moj Aliexpress Foreo je danas stigao... Dakle, tu se nigdje ne spominje Kina uopce. Jos ga moram isprobati, ali po izgledu je ovo proizvod identican originalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cure koje ga posjedujete, kakav učinak ima na mitesere? Jeste primjetile neku razliku? Btw. meni ovo izgleda kao origigi,razmišljam da si ga narucim ako se uspjesno bori protiv mitesera.

      Delete
    2. Ja koristim kiseline za mitesere (aha, bha), no ako uzimas aparat za ciscenje zbog mitesera prije bi ti preporucila nesto kao clarissonic mia, jer je foreo znatno njezniji, dakle pomaze kod cirkulacije i tonusa koze, pa je osjecaj nakon koristenja kao nakon masaze - opusteni misici, koza je meka i podatna. Nakon desetak dana se primjecuje da koza ima ljepu boju, opcenito je cisca.

      Ja svo primjerak nisam punila od kada je kod mene, dakle imao je samo jedno punjenje, a koristim ga ujutro i navecer (ako je kome bitno XD)

      Delete
    3. Koji bi proizvod s aha i bha kiselinama preporucila za mjesovito masnu kozu? Obrazi su mi puni mitesera i htjela bih se tog rjesit :)

      Delete
    4. Bok :)

      Prvo bi ti preporucila da dobro proucis sto su kiseline, kako rade i kako tretirati kozu dok ih koristis.
      Kiseline zahtjevaju puno dodatnih koraka u njezi koze, pa nije samo tako lako preporuciti nekome proizvod s kiselinama. Na trzistu je dosta proizvoda, od proizvodjaca prirodne kozmetike (Green Girl ima odlicnu, njeznu masku s AHA kiselinama), do farmaceutskih brandova (Paula's Choice, Novexpert, Alpha H, Caudalie, Uriage...)

      http://www.paulaschoice.hr/strucni-savjeti/akne-miteseri-pristici/zasto-hidroksi-kiseline.html

      http://vanityrouge.com/how-do-you-take-your-bha/

      http://eyedetoxx.blogspot.hr/2014/06/cinjenice-o-aha-kiselinama.html

      http://eyedetoxx.blogspot.hr/2013/02/uputstva-za-koristenje-aha-kiselina.html

      http://eyedetoxx.blogspot.hr/2013/02/sve-o-hiperpigmentaciji-licapart-2.html

      http://www.paulaschoice.com/expert-advice/beauty-buzz/_/update-your-routine-for-summer

      Delete
  13. hvala na odgovoru :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...