10/30/2015

Kryolan Beauty & Bridal radionica

Nedavno sam u Zagrebu zavrsila Kryolanovu makeup radionicu pod nazivom Beauty & Bridal koja obuhvaca osnove sminkanja za mladenke i makeup za fotografiju.

Samo da odmah naglasim da ovaj tekst nije sponzoriran i da sam sama svojim novcem platila radionicu. Sve sto je napisano je moje osobno iskustvo.

Kryolan inace ima nekoliko razlicitih radionica/tecajeva tjekom godine koji se razlikuju po satnici i tematici koja se obradjuje, a trenutno je u tijeku upis za Basic makeup tecaj.
Detaljniju ponudu i termine mozete pogledati njihovoj web stranici ovdje.

Ovi tecajevi se ne upisuju u radnu knjizicu, ali dobivate certifikat/diplomu da ste zavrsili radionicu.
Takodjer dobivate karticu sa 20% popusta za kupovinu u Kryolan trgovini.

Koliko sam upucena samo Ministry of Beauty i Callegari skole se po zavrsetku upisuju u radnu knjizicu. 

Redovna cijena ove radionice je 5000 kn, a ja sam ju platila 3000 sto je bila akcijska cijena. Obicno imaju popuste preko ljeta, pa ako vas ovakav tip radionice zanima, gledajte da se prijavite kada imaju popust.

Radionica traje 4 dana po 5 sati, dakle 20 sati.

Maksimalan broj polaznika je 6, a u mojoj grupi su bile jos 3 polaznice uz mene.

Radionicu vodi vizazistica Mirel Gotal-Misek koja je izuzetno ugodna i susretljiva te ce se potruditi da vas opskrbi sa svim mogucim informacijama, da vam odgovori na sva pitanja i maksimalno se trudi da svaki polaznik dobije sto vecu kolicinu podataka u tih 20 radnih sati.

Mirel je bila toliko susretljiva da je i nakon radionice s nama obisla nekoliko trgovina sa kozmetikom jer su neke od djevojaka htjele iskoristiti priliku da u Zagrebu kupe proizvode za makeup kit.
Iskreno ne mogu dovoljno nahvaliti Mirel jer se u ta 4 dana stvarno trudila oko nas.

Opcenito sam jako zadovoljna iskustvom i ljubaznoscu cijelog Kryolan tima i stvarno vam od srca preporucam njihovu radionicu ako zelite zavrsiti nesto, a niste sigurni gdje bi isli.




Radionica je podjeljena u 4 sekcije, svaki dan se prolazi jedna. Polaznice sminkaju jedna drugu i svaki dan se parovi izmjenjuju pa imate prilike raditi na razlicitim tipovima koze i lica, sto je po meni super jer ja nikada nisam sminkala drugu osobu osim sebe i ovo mi je bilo odlicno iskustvo.

Mi smo prosle podlogu, dnevni makeup, konturiranje i smokey. Zadnji dan smo radili ful makeup.
Mirel nas je takodjer uputila u stvari koje je dobro imati u kitu, od sitnica pa do krucijalnih stvari.
Prosli smo i osnove boja i korekcije bojom na licu.




Na ovoj radionici sam takodjer imala priliku raditi sa profesionalnim proizvodima sa kojima se nisam imala prilike susretati do sada ( kremaste podloge, podloge za prekrivanje tetovaza, oziljaka, akni, cake lineri itd.), a jos jedna odlicna stvar je sto nam je Mirel bila na raspolaganju da nas uputi u sve to.




Odlicna stvar je sto je broj polaznika ogranicen pa je pristup vizazista vrlo individualan. Radi se u studiu koji je opremljen stolovima za sminkanje i ogledalima sa rasvjetom.




Iako je Mirel spremna uputiti vas od nicega do osnovnog znanja, nemojte ocekivati da ce od vas u 20 radnih sati, koliko traje radionica, napraviti profesionalnog vizazista jer je to nemoguce. Ovdje cete dobiti osnove znanja, a na vama je da to provedete u praksu i vjezbom usavrsite znanje.

Takodjer puno znaci doci sa osnovnim znanjem, jer ce vam biti lakse pohvatati pojmove i proizvode, a za sve sto vam nije jasno uvijek mozete pitati.

Iako je na stranicama Kryolana naznaceno da treba donjeti kistove, Mirel je bila toliko ljubazna da je svaki dan nosila svoje kistove koje smo mogli koristiti.

Na raspolaganju vam je kompletan Kryolanov asortiman, a mozete donjeti i svoju sminku. Mirel je takodjer donjela sminku iz svojeg kita, pa smo stvarno radili sa razlicitim materijalima i probali svasta.




Kako grozno izgledam sa svezanom kosom i bez pudera :D Kao djecacic koji je bolestan haha. I pored mene je djevojka koja me sminkala.




Ova super kul teta u plavoj majci je Mirel :)





A na ovoj djevojci mozete vidjeti moj rad :D






Mozda se nekom ovo cini kao puno novaca, sto ustvari i jest za danasnje pojmove, ali meni je ovo iskustvo bilo predivno i jako sam zadovoljna. Sto se naucenog tice, ne mogu reci da sam naucila vise nego sto sam znala, ali sam svakako bogatija za iskustvo i savjete vizazistice koja je tih 20 sati gledala kako radim i davala mi savjete u hodu, obratila mi je paznju na neke stvari sto je za mene velika stvar jer nije isto gledati tutorijale i raditi sa stvarnim ljudima.

Takodjer je odvojila svoje slobodno vrijeme nakon radionice, sva cetiri dana, sto govori koliko je predana i koliku zelju ima da se maksimalno posveti svakoj od polaznica. 

Moram pohvaliti i Anu koja je vlasnica trgovine, te njezinu mamu (mislim da se zove Vesna, zaboravila sam :/) koje su takodjer bile izuzetno susretljive i ljubazne.

Da sumiram, ja sam jako zadovoljna ovim iskustvom i drago mi je da sam uspjela uloviti ovu radionicu na akcijskoj cijeni jer bi se za punu cijenu tesko odlucila. 
Usluga je vrhunska, ljubaznost na zavidnom nivou. Mirel je vizazistica koja je zavrsila skolu za makeup artista u Australiji, radi ovaj posao preko 10 godina i truditi ce se oko vas maksimalno.

Zao mi je sto se ovaj certifikat ne upisuje u radnu knjizicu, no nije kraj svijeta.

Eto, to je ukratko moje iskustvo. Ako vas jos nesto zanima, a nisam spomenula u tekstu, slobodno me pitajte u komentarima :)

Imate li slicnih iskustava, razmisljate li o makeup radionici? Pisite mi!

Hvala na citanju. <3


18 comments:

  1. Lijepo si sve objasnila, sviđa mi se što ima puno fotki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni se cinilo da je pre malo fotki, nisam na radionici htjela gubiti vrijeme fotkajuci, pa sam samo jedan dan nosila fotic :D

      Delete
  2. SIPERCIC JE NAJJACI!!!!! :DDDD


    Jesu li im puteraste sjene? XDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D :D :D :D :D

      Sjenila su im fantasticna, ne truse se jako, pigmentacija divna, izbor boja je odlican i nisu skupe, a sto mi je najbolje panovi su ogromni, ja to volim, najgore mi je kad imam paletu a sjenila nekog cudnog oblika pa uvijek kistom pokupim i susjednu nijansu. Ova su ko tepsija.

      Delete
  3. Super post, volim ovakva iskustva :) U zadnje vrijeme sam često komunicirala s njima putem mail-a jer sam nešto kupovala i stvarno su pristupačni, na sve odgovore, objasne, ma super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, astvarno su jako susretljivi i ljubazni, jako su se trudili oko nas.

      Delete
  4. Super si odradila sminku! Ja sam oduvek htela pohadjati neki ovakav kurs pa sad skupljam novca za Illamasquin no videcemo vec. Kryolan kozmetiku generalno obozavam kad su u pitanju ozbiljnija sminkanja a senke su im jedne od najkvalitetnijih koje sam ikada probala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Kod nas je Illamasqua imala radionicu, ali su iskustva mahom losa. Vjerujem da je do predavaca vise nego do same radionice, no oni su se kod nas kao maloprodaja kompletno povukli i sada ih se moze nabaviti samo po drogerijama odabranim, pa vjerujem da ni radionice vise nemaju.

      Kakva je ponuda tih radionica u Srbiji?

      Slazem se za sjenila, ja sam ostala jako ugodno iznenadjena jer nisam nista ocekivala, a najvece otkrice su mi bili dermacolor d7 (illamasquin hollow), dermablend i mat sjenila. O uv sjenilima necu ni pricati, pigmentiranost lvl over 9000.
      Takodjer nas je Mirel uputila u nesto sto ja nisam imala pojma, a to je da illamasqu puni kryolan. Dakle Illamasqua je brand koji nema svoju tvornicu kozmetike, vec samo ambalazu, a proizvod im prave ovi :D Tako da se masa kultnih illamasquinih proizvoda moze naci u kryolanovom asortimanu i to po znacajno nizim cijenama.

      Delete
  5. Ja mislin da bi meni više neki tečaj za nokte odgovara, al čak mi i ovo izgleda super :D Mislin da bi ja sve ispizdila whats diz, whats dat, kako, di ću, šta, nisan mejkap ekspert nikakvi, baš se suzdržavan po tome pitanju iako stvarno pokušavan čitat što više, gledat videove da se bar znan pristojno našminkat. Nisan kampanjac, moran znat 'teoriju' da pokušan išta u praksi :D
    Ja znan odavno da tebi ovo dobro ide, super si look napravila na curi koja ima krasne obrve :D
    I tebe je cura super našminkala al to se nemore baš vele falit kad ti imaš jebene oči ionako :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se mislis baciti u noktarenje, zasto ne :) Sve je popularnije po kozmetickim salonima da se rade i nokti, pogotovo trajni lak. Ali sto vise ucis to bolje, skoditi ne moze hehe, pa i da zavrsis neki makeup, ili ugradnju trepki lol :D

      Vec vidim u imockom tablu cupam brkove, strizem obrve, lakiram nokte - kozmetiki salon U Mile

      Delete
  6. S guštom sam pročitala :). Nadam se u budućnosti odraditi koji tečaj čisto za svoju dušu pa mi je uvijek zanimljivo pročitat kako je netko bio zadovoljan s ponuđenim, nisu baš mali novci za dat ih na slijepo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se isto dosta dvoumila, pricala sa Girly i na kraju odlucila da cu ipak otici jer je ponuda skroz ok, s obzirom na satnicu.
      Steta sto cure ne pisu vise iskustva sa tih radionica, bar po forumima.

      Delete
  7. Jako dobar i informativan post za sve koji možda razmišljaju o upisivanju tečaja..baš sam gledala akcije, uvijek se nađe neka, pa smatram da je 3000 čisto solidno, bilo bi još bolje da ide u radnu knjižicu,ali nema veze, imaš diplomu..i sigurna sam da će ti koristiti, jer je uvijek drugačije kad dođeš nekome na šminkanje a na zidu vise diplome (ako se planiraš okušati u šminkanju drugih ljudi). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, lijepo je kad imas neki papir, ali opet nije krucijalno. Ima toliko talentiranih cura koje stvarno nemaju potrebu da im na papiru pise da nesto znaju.
      Ja sam ovu radionicu htjela zavrsiti eto radi sebe, pa mozda jednog dana nesto bude i od biznisa, ali otom potom :)

      Delete
  8. Odličan post, istina mogla si ubaciti još koju fotku finalnih lookova, close up kozmetike i tako to (govori ljubitelj fotografije u meni :)), ali sve u svemu sviđa mi se.
    Moram reći da ni 3000 kuna nije malo, pa je baš šteta da se ne upisuje u radnu knjižicu.
    Bilo bi zanimljivo doživjeti takvo iskustvo i za svoj gušt i 'za po doma' :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je sad zao sto nemam vise fotki, ali stvarno nisam htjela gubiti dragocjeno vrijeme misleci na fotoaparat.
      Pare stvarno nisu male, ali mislim da su i bez upisa u knjizicu dobar ulog u buducnost pa mi nije zao :)

      Delete
  9. mogla si još malo naslikavat, meni ne bi bilo mrsko ;)
    treba si koji put priuštit i nešto za dušu, da znaš da nisi đabe rintala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocno to! A ove godine mi je stvarno trebala terapija, dusevna i fizicka. Doslo mi je ovo kao da sam isla na ljetovanje, samo sam umjesto na more, pobjegla s mora malo na kontinent hehe

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...