10/09/2015

New in #4 2015

Vrijeme je za jos jedan new in post. Ne znam kako mi je promaklo da jos od ljeta nisam objavila ovaj post, i sada mi se nagomilalo stvari za cak dva new in posta. Pretpostavljam da ce do kraja godine pasti jos jedan i da definitivno krecem u makeup diet rezim. Pare od sezone su se otopile i ulozile, jos pokoja kuna cuci na racunu i ceka pametnu investiciju :D

No da vas ne zamaram s necim sto se ionako tice samo mene, ajmo mi na ono bitno. Sto se pazarilo od zadnjeg new in-a!

Ususret rodjendanu i blogodarivanju koje je bilo aktualno sredinom ljeta pala je narudzba sa pink pande, a u njoj su se izmedju ostalog nasle i dvije palete za mene.
MUR Radiance paleta highlightera za kojom uzdisem predugo i Sleek Del Mar dvojka. Koliko sam slaba na sarene palete dovoljno govori cinjenica da mi se ova sleekusa uopce nije svidjala, Mirela mi je svjedok :D I eto je koji mjesec kasnije u mojoj kolekciji.

Sa Diviane sam narucila Nyx olovku za obrve, koja je dupe za Anastasia Brow Wiz. Koliko je dobar dupe ne znam jer original nemam. Ali vam mogu ostatak posta pricati o tome kako mi se gadi Overseas Express koji ironicno dostavlja svugdje samo ne preko mora, na otoke da budem tocnija.
Narudzbu je radila prijateljica tako da je ona prosla sve muke oko dostave, od toga da je zovu da im da neku adresu na koju mogu dostaviti, a na dan dostave jedno desetak mucnih poziva izmedju nje, njezine sestre i dostavljaca.
Stvarno nemam nista protiv online trgovina, dapace, takve su mi najdraze, ali nakon podosta mucnih iskustava sa kretenoidnim sluzbama za dostavljanje posiljki koje se nazivaju prekomorskim, a ne dostavljaju na otoke i web shopovima koji suradjuju sa takvim dostavljacima uopce vise ne mogu gledati kao ozbiljne trgovine.

Mislim da ostatak drzave koji zivi na solidnoj zemlji nikada nece moci shvatiti moje probleme, a za sve vas koji zivite na otocima - drzite se, ima nas jos :D :D :D #dramim #mogu #ocemise

Nasla su se to jos i dva tekuca ruza, ovog puta sa mog najdrazeg indie mejkap sajta - Fyrinnae. Fantasticni su, dobit ce recenziju, obozavam ih. Eto.

I mali ulov iz neimaginarne, prave, opipljive trgovine - DM.

Catrice longlasting olovcica za oci, fantasticna i dugotrajna kao i njezina ultra popularna nude verzija.

Essence nova (multi-action) maskara, dobra je. Cetkica je gumena.



Essence set kistova koji je pomutio umove blogosfere, a i obicnog pucanstva koji pada na simpatican izgled. Ja ih osobno nisam imala priliku loviti jer sam odradjivala sezonsko crncenje za privatnika bez dana slobodnog odmora, no nasle su se cak dvije dobre dame koje su se ponudile loviti ove kistice za mene, pa je tako dio dosao iz Istre, a dio iz Zagreba. Hvala curama jos jednom <3

Moram spomenuti da me tekucinica za hitno pranje kistova ugodno iznenadila, za osvjezavanje i dezinfekciju kistica za sjenila pogotovo. Tekuce podloge su ipak preveliki zalogaj, ali ovako za put je fantasticna. Steta sto je nema u stalnoj ponudi.
I na dnu su dva kistica iz regularne ponude.


Vratila sam se opet svojoj prastaroj ljubavi - All matt od Catrica u najsvijetlijoj nijansi. Fantastican tekuci puder, cak i za suhu kozu.

Kasnonocno vrludanje po ibeju je rezultiralo Missha bb kremama, 21 u kutijici i semplici 23-ice.


Jednom ljetos bili neki ljudi, ostavili nam hrpu himalaya pastica za zube, sad ih dilam okolo nebi li se umilila ljudima. Ali i dobre su, a i prakticne za put.

Maybelline colorama topperi, prebrutalno izgledaju, samo sareni nisam uzela :D



I za kraj jedan tehnoloski new in. Nakon dvije godine mucenja sa kantom od mobitela, napokon novi. <3
A za kraj, kina, ibej 50 mm objektiv za smijesne pare. Obozavam ga od prve sekunde. :D





 Ovog puta kratko, ali slatko. Necu vas pitati o cemu bi ste voljeli prvo citati jer planiram pisati o svemu. Imam neke prioritete, Nyx olovka za obrve je svakako visoko na listi.

Sto ste vi pazarili u zadnje vrijeme? Imate li nesto sto planirate uskoro skinuti sa WL ? Pisite mi :)

Hvala na citanju <3









10 comments:

  1. Sleekuša dvojka <3 :D Želim što prije recenziju Fyrinnae ruževa :D Već vidim da ću morat opet trošit novce :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram napraviti recenziju i usporedbu, sad imam vec nekoliko razlicirtih tekucih mat ruzeva :D Ali da, suma sumarum jest da vrijede hehe

      Delete
  2. Ovi kistovi izgledaju jebeno i drago mi je da ih imaš. Vidila san ih par puta na netu litos kad san uvatila predah (razumimo se, sezonci i to) i njih san ti mislila uzet. Živa bi se poila da si spomenila da želiš te kistove a ja znan da nema teorije da ih nabavin. Neznan te 2 dame ali hvala im i od mene, toplo od srca, olakšale su mi život #nobullshit <3 Iman i ja te Colorama toppere, ja iman i šareni iako je prilično sličan essence circus confetti kojeg iman zaliha za 2 života al oke, popušila san tu neku NY virbu kolekcije, not even mad. NU imamo vrimena pisat, čitat i komentirat postove. Aw yez <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je cijela ta gesta da se se cure ponudile da mi nesto potraze i kupe bila ono beyond this world <3
      I kad sam kupovala toppere sam se smijala kako mi je ogavan i kako znam da ga imas i obozavas, sto zena dvjesto sisa :D

      I praise to lord, vrijeme, blogovi, citanje i komentiranje <3

      Delete
  3. jao Špek <3 ti si jedna divna žena. ufatila sam se i ja pisanja, ali za belecu. upravo pišem 14 novih postova. kad ih finiširam bacam se na veliki njuin post. i onim svim divotama koje si mi poslala, luda glavo <3
    btw, daj neke swočeve nabaci, ja sam svoj pokazala a ti niš :P
    e, a o koliko sitnim parama pričamo? (objektiv, op.a.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super mi je sto na beleci uvijek znam da ce srijedom tvoj post. :D Znas da vise od icega obozavam tvoje postove, doslovno ih u 5 minuta procitam, tako da me veseli sto ih je vec 14 u pripremi #yess
      Ma nabacit cu swatcheve, jebe me vrijeme i vrijeme ahahaha Nekidan radila swatcheve za freedom paletu od 32 sjenila i tri reda do kraja dosao oblak i drek! Sad ceka sunce da je dovrsim, a za cubomazalice jos trazim dobar kut slikanja, nisam jos zadovoljna kako mi fotke izgledaju, a ipak bi htjela da bude i na usnama swatch, ne samo na ruci.
      Objektiv smo rijesile preko intimnog boxa ;) <3

      Delete
  4. Lovila sam kistove po Dubrovniku ali brateee nema ih nigdje. Kao da sam bila u nekoj drugoj državi. :'( Ali ipak sam neke stvarčice uspjela uhvatit. :D
    I tehnološki new in je wooo.. Znam kak ti je. I ja napokon imam nešto ubavno, a ne treš. Weee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je bila cista pomama, mislim da su planuli u sekundi, a dm inace kasni sa svim limitiranim kolekcijama, tako da su prvo dosli u mullere, i to po obicaju ranije od najavljenog, pa u dm, ali mislim da bi ih se moglo ocekivati u pokojem kozmu, koji debelo kasni sa tim kolekcijama od mullera i dm-a.

      Delete
  5. Replies
    1. Stvarno jesu, da su bar u stalnoj ponudi!

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...