10/24/2015

Sleek Ultra Mattes V2 palette - Review & swatches



Danas vam pise o ovoj "all matte" Sleek palleti koja mi je na WL jos od kad sam citala na Sminkerici o njoj -> link
Inace sam generalno jako zadovoljna Sleek-ovim paletama, cijena dobra, sjenila dobra, ambalaza dobra.
Ovog puta sam ostala mlakog dozivljaja, a zasto?
Paralelno sa ovom paletom sam narucila i MUR Iconic Pro2 koja se doduse bez baze nanosi jadno i nikako usporedno sa Sleek-usom, ali se zato na bazi ponasaju isto. Cak ima par slicnij nijansi, a ja nisam isla za tim dok sam ih narucivala, tako da je ovoga puta Sleek razocarao, mozda ne nuzno kvalitetom, nego spletom nesretnih okolnosti.

Nemojte me krivo shvatiti, ovo nije losa paleta, stovise, daleko je od toga.

Paleta dolazi u klasicnoj kartonskoj kutijici, lijepa plasticna mat ambalaza sa logom branda, sve uobicajeno za njihove proizvode.




U paleti je 12 mat sjenila, sto toplih, sto hladnih, neutralnih i onih u boji. Generalno izbor nijansi je dobar. Od dnevnog neutralnog look-a do colorful smokey looka za vecer, ova paleta ima sve sto vam treba. 
Uz nju vam je dovoljan samo highlighter da sa malo sjaja  u unutarnjem kutu razbijete oka mat monotoniju! :D




Da se ne ponavljam puno, sve sto sam do sada rekla za njihove palete vrijedi i za ovu, bez iznimke. 
Detaljnije recenzije pogledajte ovdje (Celestial paleta) i ovdje (Vintage Romance paleta).




Na fotkama swatcheva mozete vidjeti da se ne nanose ravnomjerno, razlog tome nije losa tekstura sjenila, iako ne mogu reci niti da su san snova. Ova sjenila definitivno nije dobro nanositi direktno na bazu, ravnomjeran nanos ipak trazi da se bazu napudra nekim neutalnim sjenilom ili transparentnim puderom. Zasto? Jer su pigmentirana i mat. Hoce se neravnomjerno uhvatiti za podlogu i iako se blendaju sasvim pristojno, na vecoj povrsini kao sto su ovi swatchevi se vidi da boja nije ravnomjerna.
Ovaj korak je kod mene inace obavezan, dakle baza pa sjenilo boje koze ili transparentni puder i tek onda ostala sjenila, bez obzira jesu li problematicna ili ne.

Inace sto se samih sjenila tice, samo dva su ajmo rec problematicna, ljubicasto i sivo iz prvog reda. Ostatak ekipe je odlicno pigmentiran i ne trazi nadogradnju. Doduse na manjoj povrsini kao sto je oko mislim da ta losija tekstura ne dolazi toliko do izrazaja.

Trusenja ima, opet cu se ponoviti, meni to ne smeta, oci uvijek sminkam prve.
Nijanse koje su slicne MUR Iconic Pro 2 paleti su Ink, Noir i Dune iz prvog reda, a iz drugog su to Thunder, Flesh i Villan. I to je ono sto me ostavilo dosta razocaranom, ali to je naprosto jer sam kupila dvije palete koje imaju 6 slicnih nijansi, a ne do kvalitete palete.

Idemo pogledati swatcheve. Fotkano na direktnom suncu. Baza je Catrice Eyeshadow Base.









Drugi red.









Na skoro svim swatchevima se vidi da nanos nije ravnomjeran, ponoviti cu da nije do kvalitete sjenila, naprosto traze podlogu na koju se nece zaljepiti jer se na takvoj podlozi teze blendaju.
Ako zelite kupiti ovu paletu, nemojte da vas to obeshrabri, ovo je jedna vrlo iskoristiva paleta vrlo dobre kvalitete.


Najiskrenije moram priznati da je ovoga puta odusevljenje izostalo iz vec navedenih razloga. Vjerujem da ste to primjetili i citajuci ovaj post, no tako je kako je. Ako vec imate MUR Iconic Pro2 paletu, ja bi vam savjetovala da ovu preskocite, jer je 6 nijansi vrlo slicnih. 

Ja sam svoj primjerak udomila sa Pink Pande za 84,95 kn, a nabaviti ju mozete i sa sluzbene Sleek stranice za  11,99 $.

Kako vam se cini ova paleta? Koja vam je najdraza/najljepsa Sleek paleta?

Hvala na citanju <3

14 comments:

  1. Ja sam ovu paletucu kupila samo zbog Fern. To mi je najlepsa tamno zelena nijansa ikad! <3 Skoro sam nabavila i MUR Iconic pro 2 i dopada mi se sto ima slicne nijanse zato sto sam ovim najsvetlijim u V2 dotakla pan. :\ Isto kao i ti i ja obavezno setujem kapke puderom ili neutralnom senkom posle baze jer se onda senke mnogo lepse blendaju a i postojanje su. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inace nisam nesto od zelenih sjenila, ali da je nijansa posebna i posebno lijepa, stvarno je :D
      Ako si vec ovima dotaknula dno, ja bi glas dala opet za kupovinu Sleek palete, jer ima vise boja i sva sjenila su mat, dok kod Iconic Pro 2 ima 6 slicnih nijansi, a cijela paleta ima samo 8 mat sjenila, tako da i nisi na nekom dobitku, iako je i ta paleta fantasticna, no za malo drugacije potrebe :)

      Delete
  2. Ja sam ju isto kupila prije hmmmm, sigurno godinu dana i slažem se sa Marry J, Fern mi je najdraža boja iz cijele palete :D Meni je ova siva nijansa najbolja za popunjavanje obrva, a jako volim i nijanse Villan i Maple :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam uopce razmisljala da bi upotrebljavala sive za obrve, a obrve mi jesu tako nekako sivkaste hehe, hvala na ideju :)

      Delete
  3. Ovo mi je daleko najdraza Sleek paleta i koristim je barem jednom nedeljno. Orbit i Villan su mi omiljene nijanse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerujem da ce i u mom srcu naci posebno mjesto, samo joj jos nisam dala pravu priliku, a svaki dan je otvorim pa pogledam haha

      Delete
  4. Maple i Villan mi izgledaju prekrasno :D Ja neman ništa od Sleeka, al ovo mi izgleda super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je vrijeme da i ti dobijes nesto od Sleek-a ;) ;) ;) hint, hint :D

      Delete
  5. Pa KAKO uvijek uspiješ napraviti tako lijepe i uredne swatcheve?? :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selotejp :D
      ako hoces u detalje, slobodno mi se javis u inbox pa cu ti step by step, ali samo selotejp hehe

      Delete
  6. Meni je ovo najdraža i najljepša sleek paleta koju još nisam udomila ali hoću sigurno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je i dalje najdraza prva koju sam nabavila, ali iz sentimentalnih razloga, a omjer kvalitete i cijene me tjera da ih bez griznje savjesti kupujem iznova :)

      Delete
  7. Upravo se i ja divim kako su lijepo uredni swatchevi :))

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...