11/02/2015

Avon Winged Out maskara

Vrijeme je za maskaru :D

Ova maskara se nasla u vrecici sa poklonima koje smo dobili na BBD 2015, no to ne utjece na moje misljenje.

Avon Winged out maskara je jedna decentna, dnevna maskara. Ne previse crna, niti dramaticna, ne daje volumen, ustvari je skoro pa neprimjetna.
Za sto je volim?
Za dane "nemam nista na faci" ili "samo trebam pocesljane trepavice jednolicne boje"!
A s druge strane, bas zato mi nije favorit. Ne radi nista :D 

Ima super cetkicu. Gumena je ali nije velika, nema straha od ubadanja u oci. Sa svih strana je jednake sirine. I usporedno sa "obicnom" cetkicom, ja bi rekla cak i da je mala, pa je zbog toga odlicna i za donje trepavice.



Cijena joj je 45 kn u trenutnom katalogu. Za tu cijenu dobiti cete 7 ml proizvoda kojeg se preporuca potrositi unutar 3 mj.

Maskara dolazi u zastitnoj foliji, pa nema straha da ju je probao netko prije vas. 

I naravno fotke. ;)

Lijevo (na fotki) je jedan nanos maskare, a desno su trepavice bez maskare. Maskara je stvarno njeznog izgleda, a opet lijepo razdvoji trepavice. Ne trusi se i izdrzi cijeli dan na trepavicama. Kako ih ne uvija, tako nece ni dodatno pasti tokom dana. Nije svako zlo za zlo hehe.
Trepavice ne budu tvrde i teske, a ipak su obojane i dovedene u red.








Ako volite imati u svom arsenalu maskaru koja daje ovako prirodan i neprimjetan izgled, moje preporuke svakako idu ovoj maskari. 
Ne znam kako da zavrsim ovu recenziju, ova maskara me nije oborila s nogu, a nije losa. Koristim je za donje trepke i to je to. Avon mi inace ima fantasticne maskare, ali ova to nije.

Da se razumijemo, za mene je losa maskara ona koja se razmazuje, trusi i ostale gadne stvari. Ova nema takvih problema, ali znacajnih pomaka na trepkama nema.

I dalje mi je njihova Big & Daring o kojoj sam pisala ovdje totalni hit!

Imaju li vam ovakve maskare smisla ili maskaru nosite da se vidi? :D

Hvala na citanju <3

6 comments:

  1. Meni bi ona bila ok za skolu, nije napadna i ne upada u oci toliko a opet cini oci lepsim :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bas je idealna za situaije gdje sminka nije primjerena. Skole se nisam niti sjetila hehe :)
      Super je sto joj je formula dobra pa nema straha od trusenja ili razmazivanja.

      Delete
  2. Nije ovo za mene :D Iako mi lipo izgleda i našla bi ja njoj svrhu (donje trepavice aw yes), al nebi odolila da je kompiniran sa nekon drugon maskaron ala essence get big volume i digla bi ja to na neki veći nivo. Nisan za mejkap, ali bgm kad stavljan maskaru, ima da se vidi sa kilometra da je nosin. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja isto volim da se vidi iz aviona. Iako mi se ove godine vise nego ikad prije dogodilo da sam napravila ful makeup i zaboravila staviti maskaru ahahaha boze idiota :D
      Cetkicu od ove maskare cu sacuvati jer je super, a maskara ce se isto potrositi, bozemoj.

      Delete
  3. Da ti nemas lepe trepavice maskara bi bila krs, meni se licno ne dopada. Volim kad stavim maskaru da lepo istakne oci :)
    Cetkica mi je deluje odlicno i mozda bi mogla da posluzi za donje trepavice, ali ne bih je kupila to je sigurno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, meni su trepke jako dobre i lijepo guste pa manje vise svaka maskara koja ih ne uljepi moze proci, ali da nesto radi, ne radi. Na donjim trepkama je dobra jer ih ne naglasi dramaticno nego im samo da boju.

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...