11/29/2015

Freedom Jewels & Riches eyeshadow palette review and swatches


Freedom je relativno novi brand na trzistu, a kao i MUR isticu se kopijama skupih proizvoda. 

Danas vam pisem o paleti sjenila Jewels & Riches koja me neodoljivo podsjeca na Urban Decay Vice palete iako ne znam dali je stvarno kopija neke od Vice paleta.

Sadrzi 32 sjenila, od cega ih je 9 mat, a ostatak varira izmedju satin, metallic i shimmer finisha. 
Kombinacija boja je zanimljiva i vrlo upotrebljiva  pa tako mozete napraviti sve od laganog neutralnog dnevnog looka ili ici full out pa se igrati bojama i praviti colorful smokey.

Ova paleta me jako ugodno iznenadila, nudi stvarno bezbroj mogucnosti i kombinacija, svidja mi se oblik sjenila vise nego okrugli oblik kod MUR palete Beyond Flawless o kojoj sam pisala ovdje i za razliku od MUR palete koja sadrzi samo 16g, ova sadrzi cak 30g, sto je skoro 1g po sjenilu.

Jos jedna stvar koja me osvojila je tekstura, pa su tako mat sjenila izuzetno puterasta, a metalik sjenila su toliko meka i kada se nanose ostavljaju izuzetan metalic sjaj, kao da su mokra.

Tamne nijanse se izuzetno puno truse i jako su pigmentirana pa cete imati velikih problema ako ste oci krenule sminkati nakon sto ste nanjele podlogu.
Meni stvarno ne predstavlja problem trusenje jer oci uvijek sminkam prve, no eto, vazno je spomenuti.


Ne mogu sakriti svoje odusevljenje ovim neutralnim mat sjenilima, ali isto tako i cudjenje sto paleta ima cak tri crna mat sjenila.

Paleta dolazi sa velikim i prakticnim ogledalom, bez kista, a ambalaza je napravljena od solidno cvrste sjajne plastike.
INGREDIENTS
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 16035, CI 77510, CI 77288.



Svi swatchevi su radjeni preko Catrice baze za sjenila, na dnevnom svjetlu.

Primjetit cete pred kraj na crnim mat sjenilima sljokice, nemojte da vas to buni, naprosto su mi nakon svih swatcheva ruke bile pune sljokica koje se vide i na swatchevima.
Dakle mat nijanse su  Means, Moonstone, Luxury, Valuable, Funds, Highlite (vise satin), Precious, Asset i Rare.































Sto su mi ovi swatchevi ispali ravno, po vaservagi, zagorskoj :D












Sjenila su odlicno pigmentirana, metalic pogotovo. Jedina problematicna sjenila su Spinel i Flush iz sestog reda te Asset u zadnjem redu, a to je ujedno i jedina problematicna mat nijansa u paleti i nemoguce ju je nanjeti ili nadograditi do vidljivog stanja na kapku.

Ostale mat nijanse su izuzetno meke i nije ih problem nadogradjivati, a blendaju se krasno, a posebno se dobro blendaju sa metalic nijansama.

Ovo su neki od lookova koje sam napravila koristeci samo ovu paletu. Masta je granica, stvarno je paleta za sve prilike.





Kao sto se dalo primjetiti iz gore napisanog, ovom paletom sam jako zadovoljna i iznenadila me kvalitetom i mogucnostima koje nudi. Neutralna mat sjenila su pun pogodak, a metalic nijanse su vrhunske kvalitete.

Za cijenu od 68,29 (redovna cijena je 82,90) ovo je jedna fantasticna paleta. Usporedbe radi cijene MUR palete sa 32 sjenila su 82,90-93,99 ovisno o paleti, a dobijete duplo manje proizvoda (30g-16g) i kvaliteta je osjetno bolja kod Freedom palete.

Ovu paletu mozete naci na Pink Pandi ili na sluzbenoj Freedom Makeup stranici ovdje.

Kako se vama svidja ova paleta? Volite li ovako velike palete ili preferirate manje i neutralnije?


Pssst - Uskoro vam donosim veliko bozicno darivanje u kojem ce se naci i ova paleta ;) 


Hvala na citanju <3

24 comments:

  1. Aaa, zaljubljena sam u ovu paletu*.* Sv bojice su divne, ne mogu ni jednu da izdvojim kao omiljenu.
    Mnogo mi se svidjaju slike, sa cim slikas?


    Makeupnroses.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je jako lijepa :)

      Koristim Canon 50d i 18-55 mm kit objektiv, a za neke fotke 50mm youngnuo

      Delete
  2. Ova paleta je baš po mom ukusu, definitivno bi sva sjenila bila iskorištena, jedino ono rozo nebi xD :D

    ReplyDelete
  3. Baš sam večeras uzela ovu paletu za poklon prijateljici jer mi se činila savršenom za nekog tko uglavnom nosi neutralne nijanse ali bi htio tu i tamo malo boje ubaciti :D Jedva čekam da ju isproba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je jer stvarno pruza puno mogucnosti, nadam se da je frendica zadovoljna :)

      Delete
  4. Nakon tvojih fotaka poželim svaku paletu koju pokažeš! :D a ova mi je stvarno divna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Tako je meni nakon svakog tvojeg new in posta hehehehe

      Delete
  5. ajme savršena je,slike su ekstra :*

    ReplyDelete
  6. Savrsena jeee! Pigmentacija odlicna! Odusevljena sam! :) <3

    ReplyDelete
  7. to ti mene macaš na novi shopping ;)
    swatchevi su fenomenalni, naročito me se dojmio jewels... čini mi se da paleta pokriva čitav raspon boja prosječne šminkerice *.*
    me want <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znas da je :D A cujes, nova paleta je radost, ako ima viska kunica zasto ne ;)

      Delete
  8. Stvarno su odlične nijanse, a cijena povoljna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, omjer cijene, kvalitete i boja je super :)

      Delete
  9. Ozbiljno razmišljam o tome da si ju kupim... Nikada nisam bila toliko ozbiljna kao sad. Šokiram samu sebe. *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman ti traje na pink pandi akcija sa besplatnom postarinom, ako jos nisi sad je prava prilika :)

      Delete
  10. Amazing post! And I love your blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete
  11. krasne su boje i odlično ti stoje na oku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paleta za svakog i svaku priliku :) Hvala <3

      Delete
  12. Toliko mi se svidila ova paleta da sam je i ja narucila, jedva cekam da dode! Prekrasne boje <3

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...