11/18/2015

KIKO Infinity eyeshedows


Vjerujem da ste svi manje vise upoznati s ovim talijanskim brandom. Najpopulariniji proizvodi su im lakovi za nokte, ali u svom asortimanu kriju puno vise.
Cijenovno su vrlo prihvatljiv brand, a nabaviti ih mozete preko njihove web stranice. Ako vas put odvede do Italije, svakako potrazite i njihovu prodavaonicu, jer koliko sam upucena, uzivo su jeftiniji nego na webu? Uputite me, ja ne znam :D

Ja sam se nedavno odlucila za narudjbu, potrosila sam nesto vise od 50 eura, pa me postarina kostala i vise nego prihvatljivih 7,5 kuna ili 1 euro.

Ova sjenila su me privukla izborom nijansi i cijenom koja varira izmedju 1,90 - 4,90 eura, ovisno o nijansi, a cijeli ibor boja mozete pogledati ovdje.

Ovoga puta sam se odlucila za samo ove cetiri nijanse jer su druge koje sam takodjer zeljela bile rasprodane.
Nijanse koje cu vam danas pokazati su sve mat - 204, 207, 213, 237.

Za svaku nijansu sam stavila ingredients listu sa poledjine pakiranja jer sam primjetila da se razlikuju od nijanse do nijanse, pa ako ste osjetljivi na neki od sastojaka mozete provjeriti iscitavanjem liste za svaku nijansu posebno.


204


207


213


237


Sjenila dolaze u kartonskoj kutijici, unutar koje je plasticno leziste za samo sjenilo koje ima i poklopac. Dakle, apsolutno nista se nece dogoditi sjenilu u transportu, uopce nema brige :D

Sva sjenila su velika, imaju 2g proizvoda, a dolje na fotki mozete vidjeti koliko su stvarno velika.
Sleek sjenila su velicine 1 kune :D :D :D
Preporuceni rok trajanja je 12 mjeseci od dana otvaranja.

Sjenila su meka i puterasta, truse se samo pri uzimanju.
Sva su sjenila lijepo pigmentirana, a jedina nijansa koja se losije nanosi je 213, najtamnija smedja.

Swatchevi su radjeni preko Catrice eyeshadow baze za sjenila na dnevnom svjetlu.






Ovo definitivno nece biti moja zadnja kupovina ovih sjenila jer me nicim nisu razocarala, stovise, ovo su vrlo kvalitetna sjenila po jako pristupacnoj cijeni. Idealna su za slaganje palete po vlastitom izboru, a Kiko u svom asortimanu ima i prazne palete koje mozete popuniti ovim refil sjenilima.

Definitivno i bez ustrucavanja mogu preporuciti ova sjenila jer su kvalitetna, jeftina i prakticna.

Imate li vi sto od Kiko proizvoda? Kakva su iskustva, pisite mi!

Hvala na citanju <3

24 comments:

  1. meh, meni se nisu nešto dopala, osim nijansi koje sam uzela... nisu neš... i dalje mislim da su MUR mat sjenila sve što jednoj ženi treba za te pare.
    truse se, prhka su i nisu nešto pigmentirana... doduše, imam 3 uglavnom dosta svijetle nijanse i jednu zlatnu s krupnim shimmerom, i mogu ti reć da su regularna sjenila iz njihove ponude bolja i jeftinija :)
    ali zato brate mili, longlasting sticks su čista ljubav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Meni su i vise nego dobra, a posebno jer su refil pa cu si slagati paletu, na licu mi se ne truse, a ovo sto se truse dok ih uzimam mi ne smeta, sva sjenila koja imam a mat su se tako truse. Sva osim te smedje su besprijekorna. Mozda su me toliko odusevil jer nisam ocekivala da ce biti dobra haha :D

      Delete
  2. Imam tri Kiko senke. Dve su iz mat linije (zelena i ljubičasta) i jednu color sphere isto zelenu. :D
    Ja sam sasvim zadovoljna pigmentacijom i kvalitetom. Jedino što kod drugih brendova imam slične nijanse pa ih slabije koristim. Imala sam i dve maskare od kojih je jedna bila savrsena a jedna bez veze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam takodjer jako zadovoljna, u slijedecoj narudjbi imam u planu maskare i olovke za oci, lakove naravno :D

      Delete
  3. Bas mi je danas dosla narudzba, kupila sam 5 sjenila od kojih imam dva ista 204 i 207), daj mi reci jesam li ja slijepa ili se ne znam snaci na njihovoj stranici, ali prodaju li oni jos palete za ova sjenila? Ja ih nisam nigdje mogla pronaci :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutno je ovo jedino sto imaju, ali nedavno su imali i obicne palete za ove okrugle refile http://www.kikocosmetics.com/en-hr/accessories/accessories-eye/eyeshadow-palette.html

      Delete
  4. Tekstura im se, bar sa slika čini vrlo lijepa, ova tamnija smeđa nijansa me se posebno dojmila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo njezne su teksture, a ova smedja se ne nanosi jednolicno, no za pregib oka je skroz uredu.

      Delete
  5. Stvarno lijepo izgledaju. Sviđa mi se pigmentacija, a i izabrala si krasne nijanse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako se u zadnje vrijeme okrecem kupovini tih neutralnih mat nijansi koje su idealne za svaku priliku, a ova narancasta je bila cista ljubav hehe

      Delete
  6. Pa Kiko je ljubav moja velika :) Osim jedne gomilice lakova za nokte, imam i neke kremaste senke, neke u olovci i neko kremasto čudo za usne i obraze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno razumijem i zasto, meni je ovo prva narudjba, a vec su ostavili toliko veliki i pozitivan utisak na mene.

      Delete
  7. Kikoooo Patim za ovom kozmetikom! :) Bas bih volela da isprobam :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti se ukaze prilika svakako probaj, cjenovno su izmedju Catrice i mozda L'oreala, ali kvaliteta, ambalaza, stvarno su na nivou luksuznog brenda.

      Delete
  8. E s ovakvin sjenilima bi se i ja znala snać :D Super su boje, i jedva čekan vidit orandž on jr eyes :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natural neutral girl :D Ja jedva cekam inspiraciju ahah, i slobodno vrijeme :D

      Delete
  9. odlicna su, drago mi je da ih je jos netko kupio, je su zbilja kvalitetna sjenila, pogotovo ona mat :) procitala sam u prvom komentaru za trusenje, meni se uopce ne truse tako i pigmentacija im je odlicna i bolja su mi ova sjenila od regularnih. a sjenila koja se najvise truse su ud naked sjenila, pogotovo naked basics, nakon sta sam njih probala sve ovo ostalo sta se trusilo je postalo mala beba za njih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se truse kad ih kupim kistom, ali mi to u panu niti malo ne smeta, na licu se truse nimalo do malo, ali kako uvijek oci radim prije pudera, to me ravno ne smeta niti malo :D
      Moram se sloziti da su super kvalitete, doduse shimerasta nisam probala, niti me vuku, ali jedva cekam udomiti i neke druge mat nijanse.

      Skuzila sam da dosta ljudi za te americke brandove koji su kao poznati po fantasticnim sjenilima ustvari govore da se truste izrazito puno, nedavno je Makeup Arena spomenula da se Tartlette trusi nevidjeno, ali mislim da je nerealno ocekivati od tako mekanih i podatnih praskastih proizvoda da se ne truse.

      Delete
  10. Kiko <3 Sve što sam od njih probala mi je bilo odlično, a probala sam lakove za nokte, ruževe, rumenila, maskare. Sjenila još nisam probala, ali nadam se da će biti prilike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam za sada probala samo sjenila i lakove, ali u planu su i druge stvari. Ambalaza ruzeva me odusevila, kutijice iz limitiranih kolekcija takodjer, tako nesto barsunasto i elegantno nisam vec dugo vidjela. Dobili su me na prvu hehe :)

      Delete
  11. Sa Kiko kozmetikom smo i kolegica i ja jako zadovoljne. Probale smo svašta iz njihove ponude i ne prođe ni jedna posjeta Italiji da se bar s nečim ne vratimo :) Imaju dobru i preparativu i primere i svašta nešto, a njihov tretman za povećanje usana je jedina stvar tog tipa za koje sam se uvjerila da radi. Odličan im je i omjer cijene i kvalitete i naravno ono što većinu nas jako veseli - česta sniženja i akcije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno razumijem i zasto je tako, stvarno su kvalitetni i ponuda im je odlicna.
      Preparativa me njihova ne privlaci toliko, ali mi je zato primer sa spf-om zapeo za oko, ovo svakako nece biti zadnja kupovina, a nadam se da cu sljedeci put uloviti i neko snizenje hehee.

      Delete
  12. baš sam nedavno naručila par nijansi ;) oduševljena sam sjenilima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je cuti da djelimo misljenje. :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...