11/28/2015

New in #5 2015

Opet ja kasnim sa njuin postovima :D
Danasnji noviteti su vec neko vrijeme kod mene, neki vec imaju i napisane recenzije na blogu, ali red je red, pa cu vam pokazati sto se sve nedavno naslo kod mene od novina.

Tekuce podloge i korektori.
Catrice all mat je stari favorit i podloga koja mi najvise odgovara zbog neutralno-sivkaste boje.
Catrice Even skin tone je pravo iznenadjenje, jako sam zadovolja pa cu ponoviti kupovinu. Fantastican mi je sada kada mi je koza izrazito suha.
Alverde tekuci puder kupljen na preporuku Voodoo Blonde i njenog posta ovdje. Dobra podloga, doduse meni je boja malo pre roza, ali ga pomjesam sa nekim neutralnijim puderom i moze proci.
Catrice tekuce kamuflaze su hit! Imam u planu pisati usporednu recenziju jer su mi u rangu Maybellinovom hvaljenom Fit me, pa eto, da ih vidide jedne uz druge.


Zadnjih mjeseci nisam puno kupovala klasicne ruzeve, ali novim nijansama od Golden Rose iz velvet mat kolekcije nisam mogla odoljeti, kao ni novoj crvenoj nijansi od Wet'n'Wild. Put u Zagreb iskoristila sam za obnavljanje zaliha mog voljenog balzama za usne od Alpstories, a cinjenica da su bili na akciji pa sam ova dva komada platila po cijeni jednog je apsolutni win!


Fyrinnae pigmenti u prahu su zaostatak iz proslog new in posta gdje sam ih zaboravila fotkati, a Bourjois plavo sjenilo je poklon od Male Palcice - hvala :*


Uhvatila me manija kistova, pa sam tako sa iHerba narucila ovu debeljucu od EcoTools.
Kist za konturiranje je sa Ebay-a, nije los, ali treba oprezno s njim jer nanosi dosta proizvoda, doduse i blenda dobro jer je izuzetno gust i cvrst, ali nije mi favorit za konturiranje.
Real Techniques kistove sam ulovila na odlicnom popustu koji je iHerb imao u desetom mjesecu i zadovoljna sam, pogotovo jer ih sve koristim.


Ovaj set sintetickih kistova sam dobila od sister in law (muskarceve sestre) <3
Kistova je u setu bilo vise, ali su se veci kistovi za lice linjali strahovito, pa su nakon dva pranja ipak baceni. Ostatak je izuzetno iskoristiv za kremaste teksture i nanosenje ruzeva. 




Fejk Nars kistovi su sa Aliexpress-a. Moram priznati da ovaj prvi fantasticno nanosi rumenilo i bronzer, blenda ih sam :D
Isto vrijedi i za ovaj plosnati kist koji je kopija vrlomnogopuno skupog Ita kista, a konturira savrseno. 
Kistovi za ciscenje laka oko ruba nokta - jos uvijek imam stari set, ali ovaj mi se svidjao, a za dolar dva koliko kosta necu propasti.
Tu su i jednokratni aplikatori za maskaru.


Kopca za kosu je iz Zagreba, ucinila mi se prakticnom iako nisam nesto odusevljena kako "radi". 
Precizna pinceta za umjetne trepavice ili nail art je sa Aliexpressa, a RT beauty blender je kupljen na gorespomenutom iHerb-ovom snizenju. Odlican je. Bolji je od ovog pored njega, a taj pored njega je Hello Beauty iz Bipe, koji doduse nije los iz nekoliko razloga - prvo jer stvarno nije lose, lako je nabavljiv i ne kosta puno.

A stvar koja je spasila dan je ovaj super prakticni paketic blazinica natopljen u odstranjivac laka. Nema straha od curenja, ne trebate vuci sa sobom aceton i vatice, sve je tu. Stavite ga u torbu i nosite sa sobom. Otkrice godine. Hvala Sjajolika <3


Izlet u MAC je zavrsio kupovinom Fix+ tekucine. Drugi put nesto drugo. Nisam bila dovoljno skoncentrirana za kupovinu podloga i korektora, ruzeve koje sam htjela nisu imali i tako.

Elf rumenilo i mat olovka su takodjer "pali" zajedno sa Real Techniques kistovima, i poprilicno sam zadovoljna kupljenim. Rumenilom pogotovo

Essence nova Satin Mauve olovka nije losa, ali nije ljubav. Ljubav je stara :'(

Crazy Color ljubicasta polutrajna boja za kosu. Teta u radnji nije imala ono po sto sam dosla, pa sam eto uzela ovu, iako ju ne zelim. Sto da vam kazem, tjesenje kupovinom jer niste kupili sto zelite. Lose :D



Set stambilja i strugalica za pecatiranje kao i zakovice, kupila sam na Aliexpressu za neku sicu.



Polugodisnji raport novih lakova :D Vecinu ovih lakova sam kupila na jebeno dobrim snizenjima i nisam htjela upotrebljavati zdrav razum kad se radilo po 5-10 kn po laku.

Golden Rose ljubicasti iz prvog i drugog reda su pokloni od Male Palcice <3, a prva dva iz zadnjeg reda su pokloni od prijatelja iz Osijeka (hvala Dundo ;)).


Kokosovo ulje je takodjer sa iHerba, najjeftinije cisto kokosovo ulje koje sam nasla. Solidno je.
Set ovih malih samponica, regeneratora i mlijeka za tijelo je iz Zagreba, nisam htjela nositi od doma dvije kile proizvoda, a kofer je ionako bio pretezak. 
Fejk foreo je vec opjevan ovdje.


I zadnje su ove dvije palete koje sam dobila na recenziju od Blanke <3 sa Pink Pande jos ljetos. Azurna sam skroz.


Evo nas napokon na kraju! Od "bitnih" recenzija, u skorijem planu su Catrice kamuflaze, Elf rumenilo i Freedom palete. Ako vas nesto zanima, slobodno mi napisite u komentarima i ja cu se truditi da sto prije napravim zaseban post ;)

Sto ste vi kupovali u zadnje vrijeme? Imamo li neke zadjednicke proizvode?

Hvala na citanju <3

17 comments:

  1. Sve je predivno, Carice je nama ovde slatka patnja, GR ruževi su super kao i Alverde i Balea proizvodi a četkice su mi prelepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava je steta sto nemas Catrice jer imaju izuzetnih komada, vrlo jeftinih i strasno kvalitetnih. Ako ikad budes u prilici probaj njihovu bazu za sjenila, tekuce kamuflaze i pudere, trajne olovke za oci, a i lakovi su fantasticni.

      Delete
  2. ajme ženo, sve gledam i nikako ne nazirem kraj posta... to je šoping <3
    dijelim oduševljenje catrice puderima... i još nekim stvarčicama, ali o tom po tom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je nemar :D Skupljam fotke i uvijek odgadjam new in post, kao nitko to ne cita, i onda se dogodi ovakav kilometarski, a ceka me jos jedan XD
      Catrice je stvarno odusevio ove godine novitetima, sve odlicno.

      Delete
  3. Oo Špeksi, koji dobar šoping! :)
    I ja imam Catrice korektor i stvarno je super.
    Mogla bi u Golden Rose svratiti da vidim jesu dobili te nove nijanse, sad si me fino podsjetila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je visemjesecno shopingiranje, samo ne objavljujem redovito new in postove, pa se uvijek nakupi.
      Potrazi GR, mozda naletih i na najnovije nijanse iz ove linije ;)

      Delete
  4. zajedničko nam je rt kistovi ♥ gr ruz (starija linija) i onaj crni bucmasti pečat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koja je stara linija GR ruzeva, ali ova mi je fantasticna :) Pecat me doduse nije odusevio, moram priznati hehe

      Delete
  5. Lijepo si se ponovila :D Fejk Nars kist je odličan i imam ga u bijeloj boji preko godinu dana i peri deri. Sad planiram uzeti još jedan bijeli i crni da se nađe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je ponavljanje unazad nekoliko mjeseci, naprosto uvijek odgadjam new in postove, a o empties postovima necu niti pricati, ako objavim jedan godisnje dobro je :D
      Fejk Nars kistovi su fantasticni, za te novce nesto najbolje ikad :D

      Delete
  6. Zelim sve ove cetkice! :D Zavidim ti :D Odlicne stvarcice! Uzivaj u istim! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Uzivam ja, ali novcanik nikako :D

      Delete
  7. Odlično si se ponovila. Ja sam svoje RT četkice konačno naručila i sad iščekujem da stignu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce sretno stici i da ces biti zadovoljna, ja sam ovim setovima za lice jako zadovoljna dok me starter kist ostavio pomalo razocaranom jer pola seta ne koristim.

      Delete
    2. Ja sam uzela set osnovnih četkica za početak :)

      Delete
  8. sviđaju mi se tvoji ruževi i lakovi za notke. potpuno sam pod dojmom količine stvari koje si kupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj ma nije toga toliko puno, pogotovo jer je to unazad par mjeseci. Sad ce do ljeta biti manje hehhehe

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...