11/23/2015

New in #Mila


Opet mi je Mila slala paket, dva da budem tocnija. Narucile smo zajedno neke lakove iz Slovenije na njenu adresu pa mi je uz ta dva laka poslala jos hrpu stvarcica! Let's take a look wooo!


Prva tura lakova! 5 savrsenih S.he lakova, Flormar plavac koji je skoropasavrsenaalidovoljnoblizu zamjena za moj neprezaljeni Manhattan 710 T koji se vise ne proizvodi.
Nasla su se tu i dva SGGM laka, jedan me neodoljivo podsjeca na Zoya storm - crna baza sa holo sljokicama, moja najdraza kombinacija.

Inace ovi Dance Legend su akovi koje sam sama kupila i totalno su razocaranje, najiskrenije sam za lak od 10 eura po bocici ocekivala malo je reci savrsenstvo, a dobila sam lakove koji imaju nezgrapne cepove pa je lakiranje tesko, cetkica je prosjecna, SMRDE kao najgora kuga, kako su lakovi smrdili devedesetih, mozda jos malo gore, jer se ipak radi o skupom laku. Ukratko - #zalibozepara


Ovo je drugi dio stvarcica od Mile, podjelila sam ih na lakove i nelakove :D A u nelakovnoj skupini nalaze se Alvedde piling za kozicu oko noktiju, mislim da izlazi iz asortimana, Essence krema za ruke, Essence kremasta sjenila i blush tint iz Wave Goddes kolekcije. Sjenila su ok, ali sa blush tintom ne znam raditi. Ostavlja lijepi stain, ali ako nije izblendan vide se grune linije gdje je gel stajao na kozi, a ako ga odmah krenete blendati, ne ostaje dovoljno boje. Igrat cu se jos s njim pa cemo vidjeti kako ce se razvijati situacija.
Poslala mi je i jos neka sjenila koja ona ne koristi. Ovo Essence lila sjenilo je lagano duochrome i predivno je, a S.he sjenilo je idealno za unutarnji kut oka kao highlight, daje najljepsi breskvasti sjaj.
I naljepnice za nokte.


Sve te stvari dosle su u ovim najextra nesseserima/torbicama/pernicama. Ne moram ni reci da je ova sa holo gliterom hipnotizirajuca, a crna je vise kao novcanik, idealne je velicine.

Uz sve ove popratne pizdarije dosao je i opis sa obrazlozenjem sto svaka stvar posebno predstavlja i zasto. Naravno da se to vas ne tice :P


Pretty shinny stuf, much glitter very class.
Ovaj upaljac mi je totalno pimp my ride style :D Predobar je, a zvoncici <3 Obozavam zvoncice, a ovi ce ici na bor!

Gliter pauk, Maks ga obozava :D



Uz sve ovo gore pokazano doslo je jos nesto stvari i za Maksa, ali njih nisam fotkala nego sam snimila video sa mojim prvim utiscima i Maksovu zahvalu. Inace umjesto hvala ti govori hvala mi meni :D


video

video

I jel Mila kraljica ili what? :D Kraljica nego sto!

Ajmo prste lajkovi, evo linkova dolje.
Ako nista drugo lajkajte ju jer mi salje EVRICE u paketu ej :D :D :D :D

GleeTree blog
Facebook Page GleeTree92
Instagram Imocke Kraljice


Hvala na citanju <3














8 comments:

  1. Mnogo mi je simpaticna ta vasa razmena paketica. :)
    Dance Legend ti se ne dopadaju? :O Ja imam dva holosa i oni stvarno imaju jaci miris al meni to ne smeta. To su mi najkvalitetniji holosi. Ako ti se ne svidjaju znas kome da ih prosledis. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je nedopustivo da lak od 10 eura smrdi gore od najjeftinijih lakova koje prodaju babe na placu, uopce ne sumnjam da su im holo lakovi strava, ali ih iskreno ne zelim kupiti. Na piku mi je ILNP mega, a ako ce ovi legendarni plesaci traziti novi dom sjetit cu te se ;)

      Delete
  2. Brate mili ja nisan mogla komenitrat par sati da dođen sebi hahahah Slike su mi vrh :D Posebno blurry holo bag yasss <3
    Najbolje mi je što se upaljač nije raspa i logično maks i ručnik ahahha navukla si na sve na njih :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 :* upaljac ima pocasno mjesto, nece se nikad raspast :D

      Delete
  3. krasne stvarčice :D
    šta nije super kad se s nekim tako dobro klikneš, vidiš da ima koristi i od blogosfere ;)
    pusa Maksu, raste k'o iz vode :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na stranu super stvarcica, ali blogosfera mi je stvarno doljela vas par prekrasnih ljudi <3 Predivan je to osjecaj i dozivljaj hehe

      Maks je non stop u vodi, pa ne cudi da raste ko iz vode.

      Delete
  4. Stvarno šteta za Dance Legend, ko bi mu reko :( ali je zato sve ostalo *.* posebno glitri torbica i upaljač! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas je razocaranje, doduse ovaj zuti do njega kao da nije od istog proizvodjaca, niti ne smrdi toliko niti se krza sa noktiju, tko ce ga znati.

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...