11/04/2015

OOTD Forest Witch




Ne radim cesto postove sa outfitom jer se u sustini jako lose osjecam ispred fotoaparata, ne znam kako da stanem, kamo da gledam, neugodnjak mi je :D

Za ovaj outfit sam imala toliko dobru vibru, cijeli dan sam se osjecala extra special, znate onaj super osjecaj kad mislite da izgledate fantasticno. Onda sam pogledala fotografije i zapitala se zar sam ovakva hodala cijeli dan :D :D :D :D

Ustvari samo tajice koje se ne sjaje ili tanje najlonke (ove tajice su futrane i super su tople i mekane iznutra) i da nema remena i bilo bi bolje (barem ja tako mislim), no sto je tu je, ako sam 8 sati bila na poslu ovakva, mogu onda i post objaviti, jelte :D





To nesto dugacko s resicama sam nasla u Textile House za 30 kn i to je bila ljubav na prvi pogled.
Izgleda kao jako siroki i dugacki sal koji je s jedne strane do sredine rastvoren, dakle to je prednji dio.
Podsjeca me na ponco, samo sto je pleten.







Ebay suncane su i dalje ljubav :D, kao i moj remen sa zakovicama kojeg manje vise nosim uvijek. A kako se vidi iz prilozenog, nekada bi bilo bolje da ga ostavim doma :D

I da ne mislite da sam neka witch bitch, ustvari smo se ja i malac igrali lovce i valjali se po umjetnoj travi!




Coprnica



Cizme - Dr Martens
Tajice - Ebay
Haljina - H&M
Vesta sa kapuljacom - H&M
Ponco - Textile House second hand shop

Necu vas pitati sto mislite, jer ne zelim kritike hahaha. Ma salim se naravno, pisite mi slobodno ;)

Hvala na citanju <3


26 comments:

  1. Nu mi pajde što je zaigran :D <3 Kaišu ne fali ništa mrak je :D
    Iman i ja takav al su zakovice manje samo što je moj razjeban totalka, još ga uvik nosin i ne odričen se.
    Det pončo doe, izgleda toplo. AJ LAV EVRITING :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvaljali smo se po travi skolski, ko kad smo mi bili klinci pa ono klasicno kotrljanje po travi, jos na ovoj umjetnoj je poseban gust, mekana je do bola ahahaha

      ponco je zivot :D

      Delete
  2. Ma sto kritike :D Naj si :D Joj imala sam 100 takvih remena, a sad sam si kao u dvojbi jesam li prestara il ne xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja faze s remenom, nekada sam pre stara, a nekad ga nosim cijelu godinu hehe :D

      Delete
  3. AAAAaaaa predobrooooo <3 divna si

    ReplyDelete
  4. totalno krasna :) i lijepo mi je vidjeti ovu zaigranu stranu sa malcem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od cijelog fotkanja to je bio najveci gust hehe.

      Delete
  5. Naočale i pončo su mi totalni hit...a marte me samo podsjećaju na moje nikad prežaljene, nikad mi se noga nije navikla na njih :(
    Super su mi sunčane, vesele fotke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marte su gadne za razgaziti, ali definitivno vrijede svake muke, no opet netreba forsirat, ako nece - nece.

      Delete
  6. Replies
    1. Isto bi remen izbacila, tj hocu drugi put :D I hvala ;)

      Delete
  7. Ženo, predivna si. I sve ti je predivno iskombinirano i ne znam kaj se buniš <3 a ja inače baš i ne fermam outfit postove a kamoli da ih komentiram :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bome, ovo je kompliment! Hvala ti <3

      Delete
  8. Predobro, baš ti paše :D Šal/pončo mi se jako sviđa, a naočale su to die for :D Moš stavit link za njih? Ako sam slučajno negdje propustila kad si stavila :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponco je sve! i koji dobar ulov, naprosto obozavam second hand shopove! Poslat cu ti link za naocale na fejs ;)

      Delete
  9. Meni se baš sviđaš :) A nisi napisala odakle je malac :D haha <3

    ReplyDelete
  10. ma sta kukas za remen, bas dobro pase uz ovu kombinaciju :)) i crna boja majka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crna for life :D Ici ce i kombo bez remena pa cete vidjeti sto kukam za remen, tj protiv lol

      Delete
  11. Pričaš gluposti! :D Ja kao i Lil Mee ne fermam outfit postove, a ovaj kad sam vidla naslov sam jedva čekala da pogledam na laptopu <3 Što reći nego prelijepo, baš po mom ukusu, prava si vještača, viđ je crnjaka grrrr :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ti to jer se volimo :D Ali hvala :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...