11/07/2015

Sleek Del Mar vol II palette review & swatches


Danas vam pisem o jos jednoj paleti. Iskreno imam osjecaj da samo o paletama i pisem, ali eto zaredalo se, ici ce uskoro malo preparative, cisto da razbijemo ovaj dekorativni niz :D

Dakle danasnja zvijezda posta je jos jedna Sleek paleta, ovoga puta radi se o limitiranom izdanju, no jos uvijek se moze nabaviti manje vise svugdje. 
Naziv palete je Del Mar voll II i to je druga u nizu ove kolekcije, kako izgleda prva pogledajte ovdje.




Kada je ova paleta izasla uopce mi nije bila interesantna, ali su usljedili postovi sa swatchevima i odusevljenjem i ja sam dosla od "ne treba mi" do moram je imati. Narucila sam je sa Pink Pande i platila sam je 84.95.

Da se ne ponavljam, sve sto sam napisala do sada za Sleek palete vrijedi i za ovu, dakle paleta ima 12g, sto je gram po sjenilu, velicine su jedne kune, unutar palete je veliko ogledalo i dolazi sa dvostranim spuzvastim aplikatorom.
Ambalaza je standardna Sleek, cvrsta crna mat plastika. Generalno volim njihove ambalaze, jedino se malo teze otvaraju, no uz malo prakse ni to nije problem.




U paleti se nalazi 8 mat sjenila koja bez baze nisu nesto zavidno pigmentirana, dok se sa bazom ponasaju jako lijepo, a ako ih nanosite na bijelu bazu svjetlije boje ce doci do izrazaja jos i vise.

Sva sjenila su dobre teksture, malo su praskasta, ali to se primjeti jedino kada ih se uzima kistom, pri aplikaciji nema problema, a trusenje je minimalno. Meka su i puterasta i lijepo se blendaju. 
Generalno nemam primjedbi na ovu paletu. Jedino me Bora Bora malo razocarala, ali su moja ocekivanja bila nebeski visoka oko ovog sjenila :D




Iako je ovo jedna prava ljetna paleta i naizgled njezna, neka vas to ne zavara, u ovoj paleti se krije cjelogodisnji potencijal i uz tamno smedje ili crno mat sjenilo zadovoljit ce sve potrebe za dramaticnije tamne lookove.





Swatchevi su radjeni preko Catrice eyeshadow baze za sjenila, na direktnom suncu.

















Zadovoljna sam ovom paletom, nudi lijep izbor neuobicajenih, a opet tako lako nosivih nijansi, prevladavaju mat nijanse sto je kod mene autamtski plus, a simerasta sjenila su lijepa i nema grupnog neukusnog glitera, te djeluju jako elegantno. 

Ova paleta je vrlo upotrebljiva i jako lijep dodatak svakoj kolekciji. Kvaliteta je vrlo dobra i vjerujem da nece razocarati cak i one malo zahtjevnije.

Od nijansi koje su me posebno odusevile moram izdvojiti Ibiza Rocks (mat zuto sjenilo), Loco (predivna decentna shimmer breskvasta nijansa) i Zoola koja je jedna od lijepsih zlatnih koju imam, aplikacija joj je savrsena.

Kako vam se cini ova paleta? Volite li Sleek palete?

Hvala na citanju <3

12 comments:

  1. Ove Sleek palete su stvarno bolest :D A ova mi je jedna od omiljenijih <3 Šteta što ju nisam mogla isfurat kolko sam htjela, al briga me, summer look će mi bit i u sred zime :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocno to! Bolest :D
      Meni nije omiljena, ali je jedna od cesce koristenih hehe. Ma tak i ja, kako me pukne, nekad u pol ljeta ful dark makeup pa tak i u pol zime summer bronzed queen lololol

      Delete
  2. Divne slike, paletica je divnaaa

    ReplyDelete
  3. Imam ovu paletu i obožavam je :D Kao što i sama kažeš, iako je bila omiljena ljeti, rado ju nosim i u jesenskim kombinacijama :D

    ReplyDelete
  4. predivne su boje ! videcemo uskoro valda nesto od make up-a
    lep pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biti ce sigurno, volim pokazati sto se sve moze s jednom paletom, mozda i video padne hehe

      Delete
  5. krasna paleta, zoola je deff, meni, najljepša nijansa.. :) ako napraviš i look, bilo bi mi drago vidjeti post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ici ce look, malo sam u stisci s vremenom zbog posla, ali mozda padne i video hehe

      Delete
  6. Meni je Ibiza Rocks toliko zapela za oko, a znan da san toliko lejm neznan ja kako bi je iskoristila, vjerojatno u inner korner ko svaki oriđiđi human. :'D I Siesta mi se sviđa, sve se meni sviđa samo što ja neznan kako bi ja to iskoristila :'D
    Slike su vrh, ovi upclose swatcheve me izidaju iznutra su purrrty <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuta for life, najjaca zuta koju imam :) Napravit cu look tebi u cast :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...