11/06/2015

Swap haul #Gleetree



Nedavno smo se Mila sa bloga Gleetree i ja odlucile za swap ili po naski razmjenu :D
Nismo nista dogovarale, ni limit niti sadrzaj, isle smo onako zdravo po feelingu.

Moj paketic mozete vidjeti u njezinom postu ovdje, a ovo je Mila poslala meni.
Ponovit cu samo ono sto je i Mila napisala u svom postu - sva ona preseravanja koja gledamo kad se famous youtuberice krevelje pred kamerama, van sebe, sve obozavaju, pustaju suze, ma znate jel...
Dakle, sve to puta kes od uha do uha koji nisam mogla skinuti sa lica slijedeca dva dana!

Stvarno, bez uljepsavanja, ima nesto toliko pozitivno i dobro u tome da ti draga osoba bira stvari i to se osjeti u ovom paketu. I u poruci i u crtezu <3 Mila je zakon.
Ja Milu dozivljavam kao zenski hibrid Predraga Vusovica i blogera Krule :D
(po pitanju humora, vizualno je ipak ljepsa je od dvojice navedenih gospodina, svakako)

Ovo dolje su raw fotke, ono sto sam fotkala cim je paket otvoren, tu je sav sadrzaj :D
Dakle lakovi, gliteri (narafski), maskara (ocekivano :D :D :D, ipak je Mila mala od maskare), najsladja mala turpija sa sovama <3
Pored maskare su najdivnije nausnice sa crnim ruzama, sassy.


 
Mogu se truditi objasniti vam, ali cete vjerovanto gledati u cudu i misliti si ove nisu normalne. Pa i nismo :D I volimo rastiku, imocku ;)
Majce za mene i mog mini Maksa :D



Ovo sam pokusala fotkati kao clean fotku, za blog da se sve vidi lijepo, ne da vire korice kruha i gluposti kao na prvoj fotki, ali sam zaboravila dva laka, spangice i gumice su vec u upotrebi, no evo da ipak bolje vidite bar to sto nisam zaboravila na fotki lol.

Inace, ova torbica, neseser kako god, je fantasticna. Ima dva prozirna pretinca i koristim ju za kistove, podijelim ih u ta dva pretinca za lice i oci. Odusevljenje na maksimumu.

Maleni Sleek kvadratic je rumenilo koje je Mila skinula s moje wish liste - najpredivnije Rose Gold. Mislim da dovoljno govori koliko je tu paznje kada se trudila da mi nabavi nesto sto ja zelim i sto sam spomenula jednom na WL. Hvala ti Mila jos jednom <3

Bipa maskara mora, ali MORA dobiti recenziju jer je jebeno dobra! U rangu Avon Big & Daring, i meni lako nabavljiva jer nemam Avon lady na otoku, ili imam ali ju/ih ne znam.  :D
Cetkica joj je velika (kako Mila kaze) kao Biokovo. I stvarno je :D




Osjecam se poprilicno tuzno i isprazno jer vam ne mogu prenjeti niti djelic te energije i osjecaja vezan za ovaj swap i cijelo to iskustvo, upoznavanje, novo prijateljstvo. Faking next level ljudi moji!

Ostavljam vas sa slikom Shpeksyy i Mile - Shmila :D
Photoshop lvl over 9000.


Nego, volite li vi rastiku ;) :D

I naravno ako ste raspolozeni za prosjecnu dozu imockog humora (ili zelite podrzati i popratiti Milu) uvijek ga mozete potraziti na ovim linkovima :D :D :D

Facebook Gleetree
Insta gleetree
Blog Gleetree

(lajkajte, bolje Milu nego politicare )

Nego, volite li vi rastiku ;) :D
Hvala na citanju <3

16 comments:

  1. hhahahhaha...fotošop je uistinu level 9000.. :) veliki lajk na to :D ma krasni pokloni, mila je <3 i uisinu je true taj filing kada otvaraš nešto, ne znaš što bi očekivao, i iznenadiš se totalno :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotoshop skills na nivou :D
      Stvarno je odlican filing, i blazen bio internet i mogucnost upoznavanja divnih ljudi :)

      Delete
  2. *SCREAMING JUST STARTED YET INTENSIFIED RIGHT AWAY*

    Nije da inače mogu al sad ono bogami nemogu. Ja najmanje do kraja 2015. neću znat kako je to nešto moć :D
    Još san pod efekton svega i svačega, ovo sve je <3

    I'll just say I love you bikaz kent sej eniting els <3

    ReplyDelete
  3. Koja je to Bipa maskara? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije Bipina maskara (krivo sam napisala), iako je ima za kupiti u biti samo, ako se ne varam :D
      Maskara je ova - Debby 100% volume Extra
      http://www.debbyexperience.com/sites/default/files/prodotti/foto_colori/1253_0.jpg

      Delete
  4. odlična razmjena, drago mi je da ste obje uzivale u kupovini i razmjeni. ako ti zatreba al mozes se javiti meni ;)

    ReplyDelete
  5. Eeee i ja imam one naušnice :D A oni Misslyn lakovi, ufff brzo slikat kak izgledaju na noktima :D Mila je pogodila točno što treba poslat, svaka joj čast :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nausnice su cista gotik romantika, predivne su. Lakovi su perverzija, svakako ce ici swatchfest kada se nokti malo upristoje, nedavno je puknuo srednji pa cekam da se ujednace :D
      I da, Mila je pogodila u sridu :D :D :D :D

      Delete
  6. Hahaha....ne volim rašćiku, ali zato volim vas dvije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :O Ne volis rastiku??? Ja sam sokirana, ali stvarno :D

      Delete
  7. Mi u Podravini ne znamo kaj je to rašćika, pliz rasvijetli me da ne moram guglat. :D Ma Mila je žena zmaj. <3 A svi oni lakići, da te herc strefi. Kužim veselje i i ščekivanje paketa pa dok dođe, trgaš sve ko na Božićno jutro :D Bar sam ja tak dok sam se swapala s A Lady :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rascika je rastika, ali je tako zovu u imotskom kraju odakle je Mila, ja je zovem rastika :D
      Mila je najjaca!
      Fakat si dobro opisala, kao bozicno jutro.

      Delete
  8. ahahaha, najbitnije da ste se našle i podijelile ljubav prema rašćiki :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...