11/22/2015

Tester Box #Studeni



Vrijeme je da i ja podjelim svoje utiske o prvom hrvatskom beauty boxu koji mozete naruciti na Tester stranici.  Radi se o kutiji na pretplatu koja svaki mjesec dolazi na vacu adresu, a u njoj se nalaze testeri, putna pakiranja i jedan proizvod u punoj velicini.
Koncept ovakvih kutija jest da unaprijed platite, a da ne znate sadrzaj kutije. Svakog 15. u mjesecu kutija dolazi na vasu adresu.
Pri registraciji na Tester ispunjavate aknetu o tipu vase koze, kose, preferirate li vise dekorativu ili preparativu pa se na osnovu te ankete i sadrzaj kutije razlikuje za svaki mjesec. 

Moram pohvaliti dostavnu sluzbu koja me telefonski kontaktirala da ne dostavljaju na otok na kojem zivim i dali je uredu s moje strane da dostavu izvsi HP, ja sam se naravno slozila. Obicno dostavne sluzbe koje ne dostavljaju na otok imaju vrlo bezobrazno osoblje koje vas kontaktira (ili ne kontaktira uopce) i obavjesti vas da vam se paket nalazi u njihovom skladistu pa si vi mislite kako cete do njih i do svog paketa (aludiram na dostavnu sluzbu ironicnog naziva Overseas express koja eto ne dostavlja overseas- preko mora, na otok, jel...).  No da se post ne pretvori u elaborat dostavnih sluzbi na podrucju RH i njihovim kontradiktornostima izmedju dostave i imena, idemo baciti pogled u kutiju!

Ovomjesecna tema je mala crna haljina, pa je u skladu s tim i kutija crna, crn je i paket u kojem je kutija putovala, a kada otvorite kutiju svi proizvodi su zamotani u dodatni papit, satensku vrpcu i malenu Tester naljepnicu. Elegancija, detalji i estetika na apsolutnom nivou. Vizualni osjecaj je vrlo elegantan i osjecate se posebno kada otvarate kutiju.



U prvoj kutiji su se nasli proizvodi za kosu (Nivea lak i pjena za kosu, Amika sampon za suho pranje), njegu lica i koze (Avene micelarna, mlijeko i tonik za lice, Alpstories mlijeko za tijelo i NeoViderm emulzija za kozu). Proizvod koji sam ja dobila u punoj velicini je Essence tekuci ruz.

Sadrzaj kutija ovaj mjesec se razlikovao ovisno o tome sto ste ispunili u anketi, moja je koza suha i osjetljiva, volim dekorativnu kozmetiku - to su bili neki od mojih odgovora u anketi, pa sam na osnovu toga dobila Avene, NeoViderm i Essence proizvode.

Tri proizvoda koja su bila ista za sve kutije su Nivea lak i pjena za kosu, Amika sampon za suho pranje i Alpstories mlijeko za tijelo.

Avene trojcu se posebno veselim.
Micelarna voda, mlijeko za ciscenje i tonik za toniranje lica nakon ciscenja.


Amika sampon za suho pranje u malom pakiranju. Nisam ga jos isprobala, ali posluziti ce za putovanja :)




Nivea lak i pjena za kosu ce takodjer naci mjesto u mom koferu.




NeoViderm emulzija za kozu. Za opekline, ispuacane i suhe djelove. Mislim da je ovo najkorisniji proizvod iz kutije.




Alpstories mlijeko za tijelo od nevena sam vec imala prilike probati kao i odgovarajuci gel za tusiranje i jako mi se svidja, mirise bozanstveno.




Essence tekuci ruz za usne je ustvari gusto sjajilo, nisam ljubitelj ovakvih proizvoda pa cu svoj proslijediti.





Snimila sam i video :D Iako sam poprilicno zbunjena i prehladjena (imala sam uzasnu tremu pricati sa kamerom), eto mozete pogledati i nasmijati se ha ha ! 




I ovo je popis svih proizvoda koji su se ovaj mjesec mogli naci u TesterBox-u, te cijene proizvoda u punoj velicini.



Kao sto sam rekla u videu, ja nisam razocarana, neke stvari su me posebno odusevile i mislim da vrijednost paketa nije preskupa za ono sto nudi, pocevsi od besplatne dostave, predivnog pakiranja i sadrzaja. 
Svoju kutiju za prosinac sam vec naprucila prvenstveno jer stvarno zelim podrzati ideju i projekt domace cure i nadam se da ce se Tester nastaviti razvijati.

Potrazite detalje na slijedecim linkovima:

Jeste li vi narucili Tester? Zelite li i kako vam se cini cijela ova ideja i realizacija?

Hvala na citanju <3

6 comments:

  1. Ne slažem se, meni za te novce osobno ne vrijedi...sorry :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nece svakom biti prihvatljiv omjer cijene i dobivenoga, i to je uredu. Da me ostavila bez teksta, nije, da me razocarala, opet nije. Neke stvari su me stvarno odusevile, a sam sadrzaj kutije mi je u potpunosti iskoristiv, pa se stvarno nemam na sto pozaliti, ali to je opet stvar osobnog dozivljaja i ocekivanja.

      Delete
  2. Meni sve to izgleda odlično, i sve se da iskoristit :D Nadan se da će ti se svidit Avene trojac, on mi baš preslatko izgleda :D
    Ja san lani probala jednu Amika masku za kosu i meni je ta maska bila čudo, i mirisala je skroz fino, nadan se da će i dry shampoo imat fin miris (pakiranje very amazing 10/10 would buy the thing just for it). Jedino essence tekući ruž, ništa čudno - naša se proizvod za usne u boxu sto je kul, al ja bi ga isto proslidila nekome jer nevolin nista ala sjajilo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni takodjer sve djeluje poprilicno iskoristivo i prakticno, doduse ono Essence jakogustosjajilo cu vjerovatno proslijediti sestri, a ostatak cu svakako naci mjesto u mojoj putnoj torbi. Avene je najsladji dada tako mali <3
      Gdje si nabavila Amika masku? Nisam prije cula za njih?!

      Delete
  3. nije nešto za past na guzicu (pardon my french) ali izgleda sasvim zgodno i iskoristivo :D
    baš me zanima kako će se ovaj koncept razvijati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo sad i nakon druge kutije definitivno mogu reci da mi je prvi drazi, iako se vidi osjetna razlika, mislim da je za praznik ili rodjendan zgodno naruciti, pogotovo kada se zna da ce biti neki special box :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...