11/25/2015

Zimska njega lica #Ciscenje


Zimi moja koza zahtjeva posebnu paznju, a kako je zbog hladnoce i grijanja posebno sklona isusivanju agresivnija sredstva za ciscenje ne dolaze u obzir.

Do nedavno sam jos koristila Alpstories gel za ciscenje lica od kadulje i mente o kojem sam pisala ovdje, kao i Alverde umivalicu od gline. Sa prvim hladnijim danima ove dvije umivalice su mi toliko isusile lice da sam morala prestati sa koristenjem i potraziti nesto blago i uljno.

Za umivanje i pranje lica takodjer koristim fejk Foreo o kojem sam pisala ovdje.

Ako sam se sminkala uljem od kokosa cu otopiti ocni makeup. Odustala sam od dvofaznih odstranjivaca sminke jer se trose brzo, a ulje kokosa mi radi jednako dobro, a koristim ga i za kosu pa ga uvijek imam doma. Trenutno koristim ovo sa fotke, naruceno sa iHerba.


Micelarnom otopinom uklanjam ostatak sminke, a trenutno koristim Olival micelarnu s uljem smilja i svidja mi se. Ne ostavlja ljepljiv trag, mirisi po smilju no meni taj miris odgovara, blag je i prirodan te mi pase vise nego micelarne koje imaju napadne umjetne mirise.


Green Girl - My Own Gentlemen je uljna umivalica i savrseno mi odgovara, cisti i ne isusuje moje trenutno napaceno i suho lice. Mala zamjerka ide mirisu koji mi se bas i ne svidja no nije toliko intenzivan da je ne mogu koristiti.


Povremeno, kada se zazelim maske za lice posezem za ovom olival maskom za lice s uljem smilja. Lice je nakom koristenja meko i imam osjecaj kao da mi je kozu ocistila dubinski, znate o cemu pricam? :D
Ako ju koristim cesce zna isusivati, no ako imate mjesovitu/masnu kozu mislim da necete imati tih problema.


Novost u mojoj rutini za ciscenje i njegu koze su kiseline, a odluka je ovaj put pala na Green Girl - Touch my Skin i za sada sam jako zadovoljna, a detaljnu recenziju planiram pisati nakon duzeg koristenja.


I zadnji je Olival tonik za lice s uljem smilja koji me toliko odusevio da mi je ovo vec 3-4 pakiranje i nemam namjeru mjenjati ga. Jeftin, lako dostupan hrvatski proizvod sa prirodnim sastojcima koji moju kozu savrseno tonira i ostavlja je predivnom i ugodnom, susi se brzo i nema nikakav nametljivi miris, samo blagi, skoro pa neprimjetan miris smilja i svjezine. Obozavam ga!



Eto to je moja mala vojska proizvoda koja mi pomaze cistiti lice. Planiram pisati o svakom od ovih proizvoda posebno, tako da ovdje nisam pisala tehnicke podatke nego samo ukratko sto i zasto ;)

Ima li medju mojim favoritima i vasih favorita? Koje proizvode vi koristite za ciscenje lica i imate li preporuku za neki proizvoda za suhu kozu?

Hvala na citanju <3

14 comments:

  1. Jako želim isprobati Olival proizvode što i hoću prvom prilikom. Odlična ideja posta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budes u mogucnosti i prilici svakako probaj Olival, mene do sada nista njihovo nije razocaralo :)

      Delete
  2. Jako želim isprobati Olival proizvode što i hoću prvom prilikom. Odlična ideja posta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, a Olival probaj, vjerujem da ces naci nesto sto ti odgovara jer imaju fantasticnih proizvoda.

      Delete
  3. Odlična i vjerujem jako učinkovita vojska za čišćenje lica. Sve mi se sviđa posebno jer se radi o proizvodima na bazi prirodnih sastojaka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poprilicno sam zadovoljna, nista agresivno, sastojci su dobri, sve se vise okrecem prirodnoj kozmetici jer mi uljeva sigurnost to sto znam kakvi su sastojci.

      Delete
  4. Interesting products. I'm your new GFC follower # 78 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, and thank you for following my blog :)

      Delete
  5. Ove iste proizvode od Green Girl i ja koristim i odlični su mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jesu, meni je zao sto sam toliko dugo odgadjala narudzbu :D

      Delete
  6. kad zalihe dođu pred kraj, definitivno se trebam sjetiti green girl i njenih stvarčica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako probaj, a mislim da bi ti odgovarao i gel od Alpstories koji sam spomenula na pocetku, za masnu kozu mislim da je fantastican, a biobazin gel za umivanje od persina i borazine takodjer, za suhu kozu nikako nije :D

      Delete
  7. D pikčrz ar killing me...softly :D
    Ulje od kokosa na spisku, ima da razjeben cili cm dok ga ne nađen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj savjet je da narucis sa iHerba jer je puno jeftinije nego kod nas u trgovinama,

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...