11/26/2015

Zimska njega lica #Dnevna i nocna njega



Ljeti je moja koza poprilicno nezahtjevna pa joj lagana hidratantna kremica zadovoljava sve potrebe.
Ljetni favorit je definitivno bio Eucerinov Aquaporin Active u light verziji koji me oborio s nogu.

Zimi je prica potpuno drugacija, pa se moja nezahtjevna koza pretvara u suhu, zahtjevnu, osjetljivu i problematicnu kozu kojoj je potrebno puno paznje.

Danas cu vam pricati o mojoj zimskoj njezi koja mi lice drzi pod kontrolom, a sto koristim za ciscenje ste mogli procitati u ovom postu.


Jedan fantastican proizvod koji dolazi iz "kuhinje" hrvatskog proizvodjaca prirodne kozmetike - Biobaza. Vjerujem da ste vec imali prilike citati o ovom cudotvornom fluidu od persina i borazine. Ja se pridruzujem vlaku odusevljenih korisnika i jedina zamjerka koju imam je nesretna pumpica koja me dovodi do ruba zivaca dok pokusavam istisnuti zeljenu kolicinu proizvoda.
Ovaj fluid mi lice drzi pod kontrolom, a odredjena sranja koja mi se pojavljuju sanira brzinom svjetlosti, pa mi tako bolne i potkozne akne rijesi kroz 3 dana, crvenilo takodjer prolazi puno brze, a  i opci tonus koze je bolji.

Puni naziv ovog fluida je : Biobaza Lift it! Anti-Oxidant Fluid


Ricinusovo ulje koristim cijelu godinu, za trepavice, obrve i od nedavno za nokte. Svaku vecer prije spavanja ga umasiram u korijen trepavica, a s onim sto mi ostane na prstima prodjem obrve.
Takodjer namazem kozu oko noktiju i umasiram. Taj savijet mi je nedavno dala Mila, ne znam jos kolko je ucinkovit, ali mi je kozica oko noktiju svakako nahranjenija, a valjda ce i nokti biti cvrsci :D 


Green Girl - For your eyes only, rich verzija. Ovo je okoloocna krema koju sam odlucila kupiti nakon recenzije DearSkin ovdje. Fantasticna je! izuzetno hranjiva, a opet tako lagana, koza je ujutro glatka i meka, ne cepi pore. Na ljeto planiram probati i laksu verziju ovog cuda!


Balea Med - Ultra Sensitive Totes Meer kremu koristim kao laganu dnevnu kremu jer se brzo upija, a uspjesno njeguje kozu za vrijeme vjetra i hladnoce te se pokazala kao izuzetan drogerijski primjerak po fantasticno niskoj cijeni od samo 18,90.
Zbog morske soli u sastavu ponekad zna peckati na licu, pa za dane kada koristim jacu umivalicu ili piling posezem za Eucerinovom kremom.


Eucerin Replenishing Face Cream sa 5% uree je zanemarivo vise njegujuca naspram Baleinog gorespomenutog cuda. Razlikuju se u formuli pa je tako Balea vodenastija/gelastija dok Eucerin ima teksturu kreme. Ovu kremu sam uzela jer je moja koza sa prvim hladnijim danima ocajnicki trebala nesto vise, a ja sam mislila da Balea nece dovoljno dobro odraditi posao. Dobra mi je kao podloga za makeup i svidja mi se sto se jako brzo upija.


Ovu debeljucu od Eucerina iz iste linije sa ureom koristim za nocnu njegu iako se i za dan pokazala odlicnom ako je nanesena u tankom sloju. Obje kreme sam kupila na FeelUnique na nekakvoj akciji pa su me kostale puno manje nego da sam ih kupovala kod nas. Ova krema me odusevila, izrazito je lagane i njegujuce teksture, upija se brzo i nema mirisa. Imam osjecaj da njeguje dubinski, pa je ne nanosim nuzno svaku noc.


I zadnji u arsenalu moje zimske njege je (po meni) najbolji balzam za usne, spominjala sam ga vec u ovom postu, a radi se o Alpstories melemu za usne od vanilije. Trosim trece pakovanje i svaki odlazak u Zagreb iskoristim za obnavljanje zaliha.


Eto to je moja trenutna njega lica. Planiram jos uvesti i serum u njegu jer primjecujem da mi je potreban, svake zime je stanje sve dramaticnije, a i ja sam svake zime sve starija sto se itekako ocituje na kozi.

Djelimo li neke favorite? Kakva je vasa koza zimi i kako je njegujete?

Hvala na citanju <3

8 comments:

  1. Koje slike džizs <3
    Dilimo ricinusovo ulje, isto ga koristin na trepavicama, obrvama i logično zanokticama. Meni nema boljeg, sad u ovo ladno vrime ga trošin ko luda :D Jutros san prolazila kraj Biobazinih stvari, ej jedva san se odmakla.
    Dok potrošin arsenal ovi pizdarija što iman nadan se probat nešto njihovo, i nešto od Alpstories, i Eucerina, i Green Girl. Šta god pokažeš ja oću :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. A malo su fotke za promjenu da nije uvijek sterilno bijelo lol, mrtvo lisce ;) ;) ;)

      Trenutno sve od ovoga preporucam topla srca, sve prirodno, blago, djelotvorno, povoljno.

      Delete
  2. ima par stvari koje mi se sviđaju od navedenog. ovu totes meer budem probala.
    Eucerin je standardno dobar. dodala bih njihova labela za preko zime, spašavaju mi usne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako probaj totes meer jer je cudo! Volim i Eucerinovo acute lips labelo, no Alpstories je za nijansu bolji :)
      Tko nema kronicno suhe i ispucane usne vjerujem da ce obozavati i Acute lips.

      Delete
  3. Obožavam ovaj Biobazin fluid i slažem se s tobom da mu je pumpica najveći nedostatak. Iako imam masnu kožu, ponekad mi ovaj fluid bude preslab pa kapnem malo ulja u njega i to mi je odlična kombinacija za večernju njegu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Da mu je pumpica kao sto ima gel za umivanje iz iste linije to bi bio savrsen proizvod. Moja suha koza ga srkne u dvije sekunde i zato ga obozavam, a kako koristim dosta hranjive kreme, nije mi problem sto nije najhranjiviji proizvod ikad.

      Delete
  4. Slikice su ti ekstra :* Ja koristim ricinusovo ulje za kosu stavim ga preko noći pa isperem ujutro,baš mi kosa bude lijepa i mekana,također pomaže pri rastu kose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja takodjer ricinusovo ulje u kombinaciji sa cickom, arganom i marelicom koristim za kosu, pa ih mjenjam. Ulja su cudo :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...