1/06/2016

Favoriti 2015 #2



Napokon je gotova i ova godina. Nije bila losa, nije bila niti najbolja, nego negdje onako izmedju. Ove godine sam radila jako puno, skoro svaki dan od petog mjeseca (prokleta sezona), pa se na blogu i nije dogadjalo bas puno.
Postovi su se vecinom svodili na swatcheve paleta, i zaista imam osjecaj da sam ove godine pisala samo o paletama uz pokoji new in post.

No unatoc neaktivnosti na blogu, trosilo se, skidale su se stvari na wish liste i otkrivale neke nove.
Definitivno mogu reci da je ovo bila godina paleta, kistova i tekucih ruzeva za mene :D

Da ne duljim puno, idemo odmah na favorite. Napravila sam kolaze da ne zagusim post fotkama.


Eco tools kistovi su bili pravo otkrice za mene, a ovaj gigantski Face&Body Sculpting kist je bio ljubav na prvi pogled. Ne koristim ga za nista specificno, nije nezamjenjiv ili tako nesto slicno, nego je jednostavno jedna od onih stvari koje volite, a nemate nikakav opravdani razlog.

Wet'n'Wild linija mat ruzeva mi je jedna od najdrazih drogerijskih ruzeva, od cijene, finisha pa do izbora nijansi - obozavam ih! Jedino sto ne obozavam jest jadna ambalaza. Jeftina, klimava i uzasna!

Rumenilo koje mi je samo letilo pod ruku je definitivno ovaj dragulj iz Essence Love&Sound kolekcije. Raspon nijansi je idealan skoro za svaki look i za svaku priliku, a mirise bozanstveno, po ljetu, plazi i kokosu <3

Revlon Colorstay u nijansi 150 Buff  je kao moja druga koza, savrsena boja za mene. Primjerak iz kolaza je za masnu i mjesovitu kozu, koji doduse nije prestrasan na mojoj suhoj kozi uz adekvatnu preparaciju, ali svakako cu udomiti onaj za suhu kozu jer me nijansa odusevila.

Catrice Matt tekuca podloga je stari favorit, ali me svake zime ponovo iznenadi kada se sav zivot ispere iz mene, a na kozi ostavlja predivan mat finis bez dodatnog isusivanja.

Jos jedan Catrice favorit je njihov primer bez silikona koji doduse nije nesto najbolje ikada, ali ako vam silikoni rade neopisiv nered na licu kao meni, ovo je sasvim pristojan proizvod vrijedan paznje koji svoj posao obavlja cist fajn,

Catrice je ove godine izbacio puno noviteta i mahom su manje vise svi fantasticni. Tako je i njihova tekuca kamuflaza jedan od najboljih tekucih korektora koje mozete naci u nasim drogerijama.

Jos jedan korektor moram spomenuti jer je bio i vise nego voljen prosle godine, a to je Bourjois Healty Mix korektor (moj je u nijansi 51 Vanilla). Sto da vam kazem? Meni je fantastican, prekriva odlicno, sjeda na kozu predivno i prirodno, ne uvlaci mi se u borice.
Od prvog dana sam izuzetno zadovoljan ovim proizvodom i uvijek u ladici imam jedan primjerak vise, zlu netrebalo :D

Lakovi za nokte - Vec neko vrijeme sam htjela izbaciti Eveline 8u1 lak za ucvrscivanje noktiju zbog stetnih sastojaka koje sadrzi, a Essence je uletio sa svojim ucvrscivacem kao narucen, radi posao jednako dobro, ako ne i bolje jer ne isusuje nokte kao Eveline.
O Essence top coatu ne treba puno - fantastican, jeftin.
Najdrazi lak za matiranje noktiju, a da mu cijena nije 30kn ili vise je definitivno Wet'n"Wild koji dodje cak 15 kn :)

Od lakova u boji godinu su obiljezili Catrice (s)wimbledone, Flormar 398, Kiko 497, She 240 i naravno stari favorit She 115.
Krema za ruke koju podnosim je i dalje Balea Urea krema za ruke i kako stvari stoje tako ce biti jos dugo vremena.

Kao sto sam vec spomenula na pocetku, ovo je definitivno bila godina tekucih mat ruzeva, a ja sam svojoj kolekciji dodala neke odlicne primjerke - Fyrinnae Kitten, MUR Black Heart i Australis tekuce mat ruzeve, od kojih moram izdvojiti nijansu Doo bai.

O favoritima za njegu lice sam nedavno pisala ovdje i ovdje, kao i o fake Foreo uredjaju ovdje.

Beauty Uk gel liner u najpredivnijoj kobalt plavoj boji sam nosila skoro svaki dan ovo ljeto, dovoljno da zasluzi biti u favoritima godine.

Ove godine sam napokon skinula sa liste zelja Mariju Luminizirajucu od TheBalm, i iako je kultni highlighter, moj favorit ove godine je definitivno bez premca bio I <3 Makeup Goddes of Love u nijansi Golden Goddess.

Mila mi je sa liste zelja skinula i jedan kultni Sleek proizvod - rumenilo u nijansi Rose Gold <3

Napravila sam prvu MAC kupovinu, i iako mislim da je daleko precjenjen i definitivno prerazvikan, moram priznati da sam ga vrlo cesto koristila - Prep&Prime Fix+

Ponovit cu se - godina kistova. Favoriziram jako jedan maleni Estee Lauder kist koji je poklon od prijateljice, kao i super jeftine kistove za oci za AliExpress-a od dlake ponija.

Essence Make me Pretty i Merry Berry kolekcije. Svako toliko Essence izbaci kolekcije koje zalude sve ljubiteljice kozmetike, pa se razgrabe brzinom svjetlosti, a kako sam ja za vrijeme obje kolekcije radila na otoku, dvije dobre duse su se pobrinule da i ja dobijem dio kolaca, pa su tako Mala Palcica i Mila zasluzile titulu "moja dobra vila kolekcionarka" Hvala curke <3 

Catrice baza za sjenila. Najbolja. Tocka.

Nyx Micro Brow olovka za obrve mi je na prvu bila razocaranje godine, no savrsen je proizvod za dnevno popunjavanje obrva, nema straha od pretjerivanja, izuzetno je precizna, sporo se trosi, ne razmazuje se i ima spoolie. Yup, volim ju :)



Malo retrospektive.



 Stalak za susenje kistova je proizvod iz raja. Stvarno. Post sa detaljima mozete procitati ovdje.

I <3 Makeup cokoladna paleta (recenzija) je bila vrlo blizu da bude najkoristenija i najvoljenija ove godine, no tu titulu su odnjele (i to vrlo neocekivano) Sleek V2 (recenzija) i Catrice Absolute Matt, za kojom sam posezala kao da mi zivot ovisi o tome (recenzija)

Od zanimljivih stvari koje su se dogadjale na blogu ove godine definitivno bih izdvojila jos razmjene sa Milom kao i malo mode na blogu.

Da sumiram, ove godine su za mene najveci favoriti bili Catrice koji je izbacio neke sad vec i kultne proizvode i Olival koji se polako i sigurno uvukao u moju permanentnu njegu lica (tonik od smilja bez kojeg ne zelim zivjeti), a od blogova sam se trudila pratiti one najdraze, a to su ove godine bili 



Dragi moji, dosli smo do kraja :)

Pisite mi o svojim favoritima, djelimo li neke iste?

Hvala na citanju i sretna vam bila ova 2016.



26 comments:

  1. Jako bih volela da imamo Catrice u Srbiji i da isprobam sve ove stvarcice o kojima pisete :) <3 Odlicni favoriti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je steta sto ih nema u Srbiji, imaju neke izuzetno kvalitetne proizvode, a proizvodjac je isti kao i za Essence pa mi stvarno nije jasno zasto ih dm ne drzi?!

      Delete
  2. Odlični proizvodi. Ja se slažem sa Tamarom, i ja žudim za catriceom :/
    Poseti me i učlani se ako želiš ❤
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas steta sto ih ne uvoze i u Srbiju, mozda dodju s vremenom.

      Delete
  3. Odlični proizvodi. Ja se slažem sa Tamarom, i ja žudim za catriceom :/
    Poseti me i učlani se ako želiš ❤
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Mene zanima onaj prvi kist, onaj veliki :) di se to može nabaviti?
    Inače, slažem se s tobom za W'n'w ruževe, meni su super, čak mi ni ambalaža nije toliko loša.
    Revlon colorstay je nešto što neću ponoviti, meni je taj puder na licu bio kao plastična vrećica s kojom koža nije mogla disati. Uopće nismo kliknuli.
    Nisam ni znala da postoji alternativa za 8u1 lak za nokte, hvala za info :)
    e da, sretna ti 2016.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onaj prvi kist se vise ne proizvodi i ja sam imala cijelu jednu malu potragu za njim jer sam ga BAS htjela imati, na kraju me sudbina iznenadila na mojekrpice.hr i tamo sam ga nasla novog za 50-ak kn, a ima ga na ebay-u i na amazon.co.uk, a vjerujem da bi se nasao jos poneki primjerak i po drugim beauty stranicama gdje drze eco tools kistove.

      Meni je w'n'w ambalaza na nekim ruzevima kriminalna, oljustio se crni dio, raspao se cep, ruz ispada, bozesacuvaj, a neki su pristojni, ali zato zapnem cepom svaki put o ruz dok ga zatvaram :D

      Ima inace na trzistu puno kvalitetnih ucvrscivaca bez stetnih gluposti (OPI, Essie, Sally Hansen...)

      Hvala, takodjer <3

      Delete
    2. Evo nakon malo guglanja eco tools verzije nasla sam ovaj ELF kist koji mi djeluje kao pristojna zamjena, a i cijena mu je normalna

      http://www.elfcosmetics.com/p/ultimate-kabuki-brush?dept=tools-single-brushes

      Delete
  5. Gde si kpila Ecotools cetkicu? Ja gledam neke slicne da narucim sa Alexpresa ali nekako mi se neda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na sajtu mojekrpice.hr, novu, ali kako se vise ne proizvodi malo je teze doci do nje, znam da je ima na ebay-u i amazon.co.uk :)
      Ja nisam uspjela naci alternativu na AliExpressu.

      Delete
    2. ELF ima slican kist pa baci oko, jer su ovom kistu cijene posle u nebesa.

      http://www.elfcosmetics.com/p/ultimate-kabuki-brush?dept=tools-single-brushes

      Delete
  6. Link za te aliexpress kistove od poni dlake pls?

    ReplyDelete
  7. sve čitam i gledam što nam je sve zajedničko, i onda pljusak ljubavi <3
    dužna sam ti paket, čeka u kuverti, ali fali još jedna glupost koju iščekujem pa šaljem :D
    inače, da, Catrice Prime & Fine baza, najbolja i točka.

    ReplyDelete
  8. imamo dosta zajedničkih favorita :D
    I planiram kupiti MACov fix+, nadam se da je dobar kao što pričaju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene nije odusevio za ono zbog cega je hvaljen (kao zavrsni sprej), ali mi je za sjenila odlican kao i za osvjeziti lice prije sminkanja.

      Delete
  9. Ja nikako da kupim prep&prime..uvijek nešto drugo skreše budžet, a kako ni neće kada ne mogu iz trgovine bez bar jednog novog ruža!
    Većinu drugih stvari sam probala i drage su mi :)

    ReplyDelete
  10. Super proizvodi, dijelimo neke favorite. Zanima me čime nanosiš Golden Goddess? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Golden Goddes nanosim sa gusto nabijenim kistom kao Zoeva 110, a ako zelim suptilan sjaj koristim neki meksi kist. Takodjer ga znam velikim kistom za blendanje stavljati, no Zoeva mi je najdraza jer je gusta pa lako pokupi proizvod.

      Delete
  11. post i pol, bravo :D koliko lijepih stvarcica <3

    ReplyDelete
  12. Imamo zajednički par lakova, Baleu Ureu i Catrice bazu koja mi je ono, aj lav it. I Merry Berry kolekcija :D Kako mi je frikin hajlajter zapeo za oko a muku mučin sa essenceovim, nikakav pomak ne vidin iako san ga čak počela i po licu koristit, damn you ekonomični essence. :') Juz maj biggest fejvrit <3

    ReplyDelete
  13. catrice <3
    ali i stalak za sušenje kistova, kojeg sam i kupila zahvaljujući tvom postu, zbilja je spas i sad ne znam kako sam ikad mogla bez njega :D

    ReplyDelete
  14. Ni mene fix+ nije oduševio :-/ Inače super favoriti! Zanima me gdje si nabavila Australis ruzeve?

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...