1/23/2016

FREEDOM Pro Blush palette Bronze & Baked


Danas vam pisem o Freedom paleti rumenila i bronzera koju sam dobila na recenziju od Pink Pande, no to ne utjece na moje misljenje. Moja je u nijansi Bronze and Baked.
Pakiranje je klasicno za ovaj brand, cvrsta plastika, veliko ogledalo, nije fensi, ali nije ni jeftino. 

U paleti se nalazi osam razlicitih nijansi - jedan highlighter, tri rumenila, tri bronzera i jedna nijansa koja je nesto izmedju rumenila i bronzera.
Sve nijanse su postojane i ostati ce na licu cijeli dan. Lako se blendaju.



Same nijanse izgledaju lijepo, ali ih je samo 4 realno iskoristivo od cijele palete.
Za cijenu od 68,90 na Pink Pandi ili 6 funti na sluzbenoj stranici dobiti cete 15g proizvoda koji je preporuceno potrositi 12 mjeseci nakon otvaranja.



Swatchevi su radjeni bez baze, kistom. Fotkano na suncu.

Highlighter je zlatno bijeli, tekstura mu nije fino mljevena, vidljive su sjajne cestice i daje visoki sjaj. Nanesen mekanim kistom nece djelovati napadno.

Rumenila su po meni za preskociti. Sjajna su. Svjetlije vidim jedino kao sjenilo, dok ovo tamnije moze proci na mladenackoj kozi koja nema nepravilnosi i prosirene pore.





Zadnji red ima po meni samo jednu nijansu vrijednu paznje i to je prva. Cudnovata nijansa koja daje zdrav sjaj s malo topline je po meni totalni win, dok su druge dvije pretamne i previse sljokicaste da bi se upotrebljavale za to za sto su namjenjene.


Iako ne djeluje uopce zanimljivo ili vrijedno paznje, bas nasuprot, licu daje neku posebno zdravu boju, daje onaj zdravi sjaj. Jako sam zadovoljna ovom nijansom.


Ovo rumenilo mi je horor, vristi naglasavam sve ono sto zelite sakriti. Kao sjenilo je nelose, no ovo nije paleta sjenila...


Bronzer sa mikro gliterom bi mogao proci za neki ljetni preplanuli look, mozda, ne znam, jako je narancast.


I sredina. 
U sredini je prva nijansa, po meni najljepsa u paleti. Ima zlacani shift, a baza je predivna boja terakote. Nema krupnog glitera u sebi, samo zlatni sjaj. Najcesce ju koristim kao sjenilo.
I mat bronzer koji je dosta topal, no laganim doziranjem nece izgledati narancasto i na mom svijetlom licu izgleda solidno. Nanosim ga velikim fluffy kistom.




Po meni ova paleta i nije neka sreca, ali ima par nijansi koje su unikatne i predivne, te ih je pravo zadovoljstvo koristiti.
Nije sam izbor boja los koliko finish laska samo besprijekornom tenu, pa zeli neki dewy fresh look. 

Ova "linija" paleta ima po meni neke puno sretnije kombinacije (breskvasta i pink), a ako ju pozelite kupiti, moj savjet je da ju lovite na nekom snizenju. Iako ne kosta puno, smatram da cetiri iskoristive  nijanse od njih osam ne opravdava cijenu.
Realno gledano, moguce je koristiti sve nijanse kao sjenila, nije neiskoristiva, no definitivno nije must have.
Nemogu se oteti dojmu da se utrpalo previse proizvoda u paletu samo da se dobije na vizualnom volumenu, no nisu dovoljno dobro realizirani/uskladjeni. Svakako mi privlacnije djeluju Sleek-ove Face Form palete.

Kako vam se cini? Preferirate li ovu kombinaciju proizvoda u paleti ili u mono pakiranju?

Hvala na citanju <3

15 comments:

  1. Paleta je odlična.Mislim da ću je kupiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voljela bi procitati i druge utiske, pa javi ako ju budes kupila :)

      Delete
  2. Replies
    1. Da, ove nijanse koje su dobre, su jako dobro :D

      Delete
  3. hmm previse su shimmer, koja steta jer na prvi pogled tako lijepo izgledaju. zato sleeek face form majka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, ali mislim da je i to osobna stvar i da ce unatoc shimeru naci put do mnogih srca. Sleek me kopka vec duuuug, nadam se da ce biti uskoro moj :D

      Delete
  4. Ne čini mi se loše.
    ja volim takve boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proslo mi je kroz glavu da ce biti podjeljenih komentara i da ce se nekima svidjati, sve je stvar ukusa, naravno :)

      Delete
  5. Ja nebi znala šta bi s ovakvim nečim :D Vjerojatno bi sve koristila ko sjenila jer san nespretna za šminku vrlo :D Al highlighteri mi izgledaju veri najs :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je pola koristim za sto je namjenjena, pola za sjenila, uostalom kao i svaku paletu koju imam, ne koristim samo za ono za sto je namjenjena :D

      Delete
  6. Znam da upadam ko padobranac,ali naisla sam na post o fake Foreo pa me zanima nesto o narucivanju sa te stranice,kako ide placanje,ima li postarine itd...Hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav :)

      Imam jedan post u kojem sam u detalje pisala o kupovini na AliExpress-u pa da ne duzim tu je link ->

      http://shpeksyy.blogspot.hr/2015/10/online-kupovina-aliexpress.html

      Delete
  7. Napokon je netko objavio post o ovoj paleti! :D
    Izgleda da si me ipak odgovorila od kupnje, nije za mene nikako...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se definitivno vise svidjaju druge dvije iz ove linije, a Sleek palete za konturiranje pogotovo jer mislim da su bolje osmisljene i realizirane.

      Delete
  8. previše blještavila za moj ukus... premda bi se dalo iskoristiti, ali definitivno me nešto ovakvo ne bi privuklo na kupnju :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...