1/25/2016

Fyrinnae Liquid Mattes tekuci ruzevi

Danas vam pisem o Fyrinnae tekucim mat ruzevima. 
Vec sam vam pisala o proizvodima ove indie kompanije ovdje i ovdje.

Ruzevi dolaze u cvrstom pakiranju, u ruci ima tezinu i ne izgleda jeftino.



Za deset dolara (plus shipping) dobiti cete 5 ml proizvoda. Nigdje nisam nasla rok trajanja, no mozemo se praviti da je 12 mjeseci od otvaranja :D
Nemaju nikakav primjetan miris.


Ingredients: Isododecane, Caprylic/Capric/Stearic Glycerides, Cyclomethicone (and) Dimethicone, Ozokerite Wax, Magnesium Stearate. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides, Red#7, Red#6, Red#21, Red#27, Blue#1, Red#40, Yellow #6, Yellow #10, Mica, Synthetic Fluorphlogopite, Manganese Violet, Calcium Aluminum Borosilicate, Magnesium Myristate.


Aplikator je klasican za ovakav tip proizvoda, kupi idealnu kolicinu proizvoda i nije ga problem koristiti.

Sama tekstura ruza je dosta tekuca, susi se nakon desetak sekundi i na usnama traje dugo. Kada se osuse, osuse se potpuno, dakle mozete ih dirati i nece ostaviti trag.
Izuzetno su pigmentirani i sa samo jednim nanosom pokriti ce cijele usne.

Ovi ruzevi nisu dugotrajni kao neki drugi primjerci iz moje kolekcije, no ne u smislu da ce misteriozno nestati sa usana, vec se skidaju znatno lakse i bez trljanja, pa cete ove ljepotane bez problema sknuti sa blagom micelarnom.
Jela i pica prezivljavaju bez problema, no masniji obrok nece prezivjeti.

Nadogradjuju se bez problema i ne pucaju na usnama. Isusuju minimalno.

Sve nijanse koje imaju u ponudi pogledajte ovdje.


Kitten je predivna kameleon greige MLBD (my lips but dead-er) nijansa.


Living doll je jedna od onih stoji svima, univerzalna za svaki look nijansa. 



Interstealler je cisto crni ruz. Iako nema ociti podton (plavi ili zeleni), ipak izgleda punije sa dva sloja.


Usporedila sam ih sa par drugih primjeraka iz moje kolekcije, cisto da dobijete bolji dojam o bojama.



I swatchevi na usnama. Fotoshopirala sam si brkove, nisam ekspert kao Modni Macak, al bar priznam.

I nemam nikakav puder, nista, gola ko od majke rodjena. Deal with it. I'm a basic bitch. Real life housewife. Nemam zivot i ne idem van iz kuce i ne sminkam se cak ni kad radim swatcheve.  Kakva drama :D




Ja vam ih od srca preporucam. Divni su, imaju krasan izbor nijansi, od nosivih do in your face BAM.

Opcenito jako volim ovaj brand i sve sto sam do sada kupovala od njih je iznimne kvalitete, shipping je razuman, salju sve na vrijeme, dolazi kroz dva tjedna, uvijek posalju i neki free sample, pisu manju vrijednost paketa da vam ga ne carine, stvarno su obzirni :)

Sto vi kazete? Zanima li vas koji od njihovih ruzeva?

Hvala na citanju <3

23 comments:

  1. Idem si još malo zguglati Living doll ;)
    Baš mi se sviđa <3
    Sviđa mi se i Kitten, ali mislim da bi na moj žućkasti ten (pogotovo dok mi puder oksidira) izgledala stravično :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako nisi za kupovin prek neta, pogledaj Essence Soft berry, nije toliko mat ni dugotrajna, ali je vrlo slicna bojom :)
      Ja sam isto zuco pa ga nosim samostalno ili za malo zivosti utapkam Don't pink of it od bourjois za lijepi gradnijent.

      Delete
  2. Ajme, koja divota je living doll. Idem napraviti isto što i palčica. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je predivna nijansa, znala sam da ce biti zvijezda posta :)

      Delete
  3. Replies
    1. Bloger ne želi objaviti zaljubljeni emotikon. No da, divna nijansa!

      Delete
    2. :D Bezosjecajni blogger hehe, da nijansa je predivna.

      Delete
  4. Ti si Living Doll kako god okreneš, bez obzira na likvid lipstik ^^
    Svi su prekrasni al me Kitten vučeeeeee stravično, iako bi mi staja ko kravi kopačke...možda čak i gore. :D
    Living Doll bi ipak bila moj prvi izbor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kitten je goticarska majka, nova crna, najjaci je.
      Uopce ne sumnjam kako bi ti dobro stajao, ali bez zezancije :)

      Delete
  5. living doll je uvauuuu :D
    sta te briga za brkove, pa imaju i ovi na stranici swatcheve sa brkovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha mislim da sam jos amater naspram onih swatcheva na stranici :D

      Delete
  6. Baš je Living Doll lepa nijansa. Ali Interstelar! Wow e to je crno, a dobro crno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crno, crno :D Dobar dupe (po boji) je soft berry od Essence za living doll.

      Delete
  7. Jako lijepo izgledaju. Sviđaju mi se njihova sjenila, ali nikako da ih napokon naručim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigmenti su im san snova, a dobila sam preporuke i sa njihove tekuce ruzeve (ne mat) koji su navodno poprilicno dugotrajni i matiranog finisha, pa mi se sve cini kako cu s vremenom skupiti cijeli asortiman hehehe

      Delete
  8. Predivne bojee! ovaj crni mi se posebno dopada..Kombinovala bih ga sa crvenim ruzem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crni je odlican i sam, a pogotovo za "prosirivanje" kolekcije mjesanjem nijansi :)

      Delete
  9. Šarala sam po ovoj stranici, ali nijanse ovih ruževa nisu za mene....malo su too much ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je izbor dobar, imaju nosivih nijansi, ne samo u ovoj liniji nego u sve tri linije za usne, ali definitivno im ciljana skupina nisu polosve zene ;)

      Delete
  10. Voljela bih da je Living Doll u mojoj kolekciji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za pocetak soft berry od essenca kao dostojna zamjena u boji, pa onda moze i Living Doll da mu pravi drustvo :)

      Delete
  11. kitten i interstellar ženo... čak se ne mogu odlučiti koji mi je ljepši *.*

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...