1/24/2016

Matching Manicures Sunday - Green Manicure


 Vise od godinu dana nisam sudjelovala u MMS, ali ih redovito pratim :)
Kako trenutno imam i vremena, a i duze nokte, odlucila sam se prikljuciti curama u nedjeljnim zadacima.

Za ovaj tjedan zatadak je bila zelena manikura, a ja sam se odlucila za water marble sa zlatno-zelenim i petrolej zelenim lakom.
Samim uzorkom na noktima sam zadovoljna, iako sam oko zanoktica ocistila, bolje da nisam :D

No ajmo o odabiru lakova, kako i zasto. Odabir je pao na She121/317 jer je duochrome, pa se zeleni uzorak vidi samo pod odredjenim kutivoma, nesto kao skrivena manikura. Nadam se da vam se svidja :)

Lakovi koje sam koristila:

Essence Ultra strong nail hardener
She 121/317
Golden Rose Paris 151
Essence The gel polish top coat



Obavezno pogledajte i postove svih cura koje su radile manikure, svaka je posebna na svoj nacin :)

18 comments:

  1. Tamna pozadina kad iz nje amejzing wm ono sav hello...I'm green. :D Lav it <3

    ReplyDelete
  2. odlično ti je ispao wm, manikura je odlična :)

    ReplyDelete
  3. Slažem se, baš je super ispao wm. :)

    ReplyDelete
  4. Divne si lakove izabrala i super je rezultat :)

    ReplyDelete
  5. na water marble i meni dođe da pozelenim... od muke što meni ne ide i ne ide ;)
    ali super manikura, bravo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde hajde, mozda mi ide WM, ali sam i dalje zelena kad je u pitanju clean up ;)

      Delete
  6. Oprosti Sh, ali tema NIJE WM nego zelena manikura!!! :P
    Mislim da sam upravo (opet) pozelenila od zavisti na savršen WM!!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoooj sad sam tek vidjela Žanin komentar, ahaha :) :D
      Znači, ima nas više :D

      Delete
    2. Ja bih samo potpisala što su kolegice Suzana i Žana napisale. :D
      Drago mi je što si se opet priključila.

      Delete
    3. Ja pozelenim kad vidim svaku tvoju manikuru, radje bi da mi je tvoj talent nego sto mi ide WM :D :D :D

      Delete
  7. mnogo mi se dopada ovaj She..iako imam i ja takav,bas rijetko sa njim lakiram nokte :/

    ReplyDelete
  8. Prelepo..i da, ljubomorna sam i ja na wm. :D

    ReplyDelete
  9. Kako je dobro ispalo. Nije "moja" kombinacija boja ali mi se sviđa. :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...