1/28/2016

New In #Prijateljski


Jos jedan new in, no ovoga puta prijateljski. Pocinjemo s Milinim paketom jer - tona stvari :D

S ovim hvaljenjem/pokazivanjem kasnim i to debelo, dobila sam paket od Mile jos prije Bozica but life happened. Nema veze, nikad nije kasno za pohvaliti se!
Mila je bila jako draga pa je za mene ulovila sve sto sam zeljela iz Essence TE Merry Berry <3 hvala ti Mila jos jednom.

Ubacila mi je uz tu kolekciju jos par lakica, predivni Gabrini gliter nadlak (toliko predivan da opasno konkurira mom omiljenom WnW kaleidoscope laku), super zanimljivi duokromac od Manhattana i plavi ljepotan, takodjer Gabrini. Ubacila mi je i Essence bazu bez groznih sastojaka, da mi nokti rasu lijepi i crvsti, a tu su i dvije ohtakopredivne kremice za ruke :D


Od dekoratieve me iznenadila sa cak dvije maskare, najljepsim ArtDeco mat sjenilom i bio balzamom za usne koje mirise bozanstveno. Tu je i ostatak Merry Berry kolekcije.


Kuglica i stapic za kupanje, mirisna svijeca i uvijac za trepke za koji Mila kaze da nije dobar, nisam ga jos probala, ali bit ce osvrt i kratka usporedba s drugim uvijacem koji imam.


Umrem svaki put kada vidim ovaj lak, predivan je!



A ovaj plavac, ah! Tako divno duboka prava plava nijansa <3




I slag na kraju - PARFEM EJ <3 prvi paket koji mi je poslala je mirisao po ovom parfemu i nakon sto sam joj jedno 47 puta rekla kako sve mirisi prefino, zenska mi odluci pokloniti taj isti parfem. 
Zlato moje <3 

Tu i tu su prva dva posta sa Milinim paketima, a sto sam ja poslala njoj pogledajte ovdje.


Ajmo dalje, Sister in-law me iznenadila sa goodie bagom iz inozemstva, a u njemu su se nasli Aussie sampon i regenerator ciji se miris zadrzava na kosi cak i nakon dinstanja luka, skidam kapu!
Htjela mi je uzeti i nesto od Kryolana, da imam malo profesionalniju sminku u kitu, a odabir je pao na fantasticnu paletu dermacolor kamuflaza. Tu su jos i fensi caj i zdravi keksici :)

Hvala I. <3


Moj muski prijatelj je stvatio do dojchlanda, a bio je tako divan da mi donese neke P2 proizvode i odbije da mu platim iste :D
D <3


I zadnje, pomalo neocekivano dolazi iz dubrovacke republike od moje Sjajolike. Posla mi zenska da probam kremice iz laboratorija Aromaticnog kutka, poslala mi testere, poslala malom pjenicu. Razbudalila nas je :D 


Hvala Sjajolika <3


I to je to. Vec sam pripremila fotke nekih proizvoda, skupljam dojmove, pisat cu recenzije. Jel vas nesto zanima ekstra posebno? Jeste probali neke od ovih proizvoda?

Hvala na citanju <3

12 comments:

  1. Ništa nije lijepše vidjet od takvih prijatelja koji razumiju to što voliš i koji te se sjete! Nemam uopće potrebu komentirat proizvode,prijateljice i prijatelj su ti divni! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa i sve to zahvaljujuci "antisocijalnom" internetu :D

      Delete
  2. Super stvarcice! Ja tako patim za Aussie proizvodima :( u Srbiji ih nema. Bas sam citala i slusala o njihovim proizvodima pozitivne recenzije, hocu i ja takvu sestru xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta sto ih nema, mislim da imaju dobar potencijal, ja sam ih dugo izbjegavala ali cu svakako malo bolje prouciti ponudu nakon ovog dvojca.

      Delete
  3. Sh bas mi je drago da ti se svidja :) haval na lijepom clanku :3

    ReplyDelete
  4. Super pokloni, super proizvodi :) Nadam se kojoj manikuri s ovim lakićima :D A posebno me zanimaju P2 proizvodi, pa kad stigneš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan lakic se vec pojavio u watermarble manikuri za koju sam snimila video, a u planu je i manikura sa P2 lakicem, dojmove o ostatku P2 ekipe kada ih malo isprobam :D

      Delete
  5. krasno, krasno... šta nije super kad te se netko sjeti, odmah ti srce naraste :D
    probaj ti to sve, pa nam reci koju riječ o dojmovima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno nema ljepseg osjecaja nego kada netko za tebe odabire stvari i kada svaka od njih ima neku pozadinsku pricu ili misao.
      Dojmovi ce vec nekad ici, polako :D

      Delete
  6. Kažem nevalja uvijač i sjeban svog ebelinovog :D #srića mhm p2 :D Vant tu si evriting p2 :D I moran nać tu pjenicu, pjenica iz life :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, primljeno na znanje - opskrbiti Milu uvijacima :D
      Pjenica life. dok je nismo iskoristili u kadi stalno ju je po malo istiskivao i mackao po zidu :D

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...