1/18/2016

Pile of Trash


Kratak uvod, kilometarski post.
Potroseni proizvodi i proizvodi koji su sranje.

Da se razumijemo, ovo nisam potrosila jucer pa sad pisem, nego sam kroz zadnjih godinu dana zapisivala sve sto sam potrosila uz kratki opis jer mi zivot ne dozvoljava gomilanje smeca u vrecici samo da bi ga fotkala za blog.
Morate shvatiti da sam vrlo povodljiva osoba i ako si dopustim gomilanje naocigled bezazlene i male gomilice sranja, ona ce se ubrzo oteti kontroli i next thing you know I'm a hoarder - American style! :D :D :D :D :D
Ovako je puno sterilnije i jednostavnije.
Lec go IDJEMO


Essence Princess lash nesto nemam pojma maskara - svima super, meni ne. Divno razdvaja trepke, cetkica super, ali mi se trusila. Jako. Neka hvala. Ima i boljih.

Max Factor 2000 Calorie - Dobra, ne kao moja voljena Masterpiece Max maskara, ali dobra.

Avon Big & Daring - Odlicna, obozavana, fantasticna. Ovo mi je bilo otkrice 2015, definitivno najvoljenija maskara prosle godine. Pisala sam o njoj ovdje.

ArtDeco baza za sjenila - se napokon osusila :D Apsolutno zanemarena od kada koristim Catrice bazu i ovo ljeto jednostavno nije prezivjela, a i da jest, osusila bi se cekajuci da posegnem za njom. Bila mi je odlicna doduse, ali Catrice je <3

Avon baza za sjenila - prosjecna, nije ostavila dojam ni dobar ni los.

Catrice baza za sjenila - trecu trosim.

Catrice Made to Stay - ovo cudo ne mrda sa waterline-a, odlicna je!

Bourjois Healty mix korektor - Takodjer fantastican, apsolutni favorit.

L'oreal True Match i Mat Magique kao i Garnier BB krema - pretamno, losa nijansa, oksidira 14 nijansi na narancasto. Lose i jako lose. Bas fejl totalni, svo troje.

Missha BB krema #23 i Wet'n'Wild CoverAll tekuca podloga su mi bili odlicni, potrosilo se ljetos.

Wet'n'Wild CoverAll paleta korektora kao i Essence korektori kojih mislim da vise nema u prodaji, ali nista ne propustate. Definitivno nije vrijedno spomena, izgleda tesko na licu, a prekrivanje je slabo do srednje. Na kraju sam ih iskoristila kao bazu za swatchanje paleta, jer eto zao mi bilo bacit.

Catrice kamuflaza - Iako dobra, pricekat ce ponovnu kupnju jer je u kolekciji trenutno nesto novo :D


Olival tonik od smilja je favorit godine, iako zbog njegova specificna mirisa vjerujem da nece svima sjesti ovako dobro kao meni.

Balea dvofazno sredstvo za skidanje sminke mi je bilo super dok nisam probala Garnier, pa se nakon fantasticnog Garniera vratila na Baleu. Osjetno masnije, trosi se vidno brze i sminku ne skida toliko dobro. Moja topla preporuka definitivno ide Garnier dvofaznom.

Eucerin micelarna mi je definitivno najbolja micelarna koju sam do sada probala. Kada budzet dozvoli definitivno kupujem ponovo.

Alpstories gel za ciscenje lica od kadulje i mente je bio vrlo voljen. Njezan i efikasan, za zimu meni prejak, ali mislim da ce masnokoscima odgovarati cijele godine. Recenzija ovdje.

Eucerin Aquaporin mi je bio fantastican za hidrataciju tjekom ljetnih dana, kao i Avon NutraEffects zuta koja je bila pravo iznenadjenje, stvarno vrlo pristojna hidratantna dnevna kremica.

Dvije kremice koje mi nisu bile fantasticne su Mizon okoloocna sa kolagenom koja je meh i Mizon All in One Snail Repair koja mi je napravila hrpu malog nereda po faci (cepila mi je pore nenormalno) do not recomend 10/10.

Ovo ljeto sam definitivno raskrstila sa Labello mazalicama i to jer su se rasclanile na proste faktore usljed visokih temperatura i to je izgledalo gadno, mislila sam da mi nece smetati, no taj prizor me odbija od ponovnog koristenja.

Nuxe-ov Bio Beaute je po meni bio cisti promasaj, pisala sam vise o njemu, kao i o Eucerinovoj i Alpstories mazalici koje su pak bile favoriti. Vise ovdje.


Lush Shimmy Shimmy- disko sljokice u plocici za masazu koju ja rado koristim kao mazalicu poslije tusiranja. Traje dugo, ne mirisi napadno, njeguje pristojno. Ali volim je prvenstveno zbog sljokica :D

Balea Totes Meer piling ili volite ili mrzite i pitate se kako to itko moze voljeti. Ja ga volim i uvijek imam u kupatilu :D

Jos jedan proizvod koji jako volim je Balea Sheabutter mazalica koja me mirisom podsjeca na Avonov Far Away parfem, i sadrzi sitan zlatni shimmer.

Ebelin blazinice bez kojih ne mogu zamisliti njegu i skidanje sminke. Najbolje i najkvalitetnije.

Ovo ljeto sam ponovila neke favorite od prosle godine, a detaljnije mozete procitati ovdje o Kiss my Face spf 50+ i ovdje o Sundance matirajucem fluidu. Nelosa je bila i ova Sundance Kids iako je za razliku od prethodne dvije ostavljala vidljivi bijeli trag.

Dokrajcila sam i dva parfema - Essence Like a Good Girl u kojem sam neocekivano puno uzivala i stari favorit Naomi Campbell At Night

Kreme za ruke.
Ne volim ih, pa su moji kriteriji vrlo rigorozni i rijetko koja mi osvoji srce.
Balea Urea je jedna od rijetkih koju volim, a uz bok joj je i Nuxe Reve De Miel krema za ruke. Fakat je dobra!
Yves Roches od kaka i maline je mirisno bozanstvo koje radi nista za kozu, stoji i ne upija se, ima nekako vodenasto masnu teksturu. Bas mi se nije svidjela nikako. Ovoj kategoriji mirise predivno, ali je zaku*ac se pridruzuje i ova Ziaja od kokosa koja ne njeguje, isusuje stovise. Pridruzit cu tu i Alverde kremu za zanoktice koju ruku na srce nisam koristila pobozno svaki dan da stvarno mogu reci ok nevalja, ali eto ipak kazem, ne valja.

Posebnu kategoriju proizvoda kojem mrzim i miris i osjecaj na kozi zasluzuje ova pretjerano razvikana l'occitane krema od seha maslaca koja meni ne radi nista, a smrdi kao kuga. Kakvo razocaranje je ovo bilo, nemate pojma. Usla sam u trgovinu kupiti najvecu tubu, jer naravno da cu je voljeti, pa cijela blogosfera se kune u ovu kremu. Sreca moja pa me prodavacica urazumila i ustedjela mi 130 kn pa sam kupila najmanju, za probu, jer lako cu se vratiti po jos ako mi se svidi. Nikad vise.

Ebelin odstranjivac laka za nokte, ovaj rozi, mi je uz Aveo zeleni jedan od najdrazih, pa ga s vremena na vrijeme ubacim u kosaricu da razbijem monotoniju.

Od lakova se potrosio mat nadlak od Manhattana kojeg vise nema u prodaji, ako trazite nesto solidno, moje preporuke za Wet'n'Wild mat nadlak.
Krem bijeli WnW lak, dobar, kupit cu ponovo, i klasika Essence BTNG koji je fantastican.



I napokon za kraj samponi i regeneratori za kosu. Balea Oil Repair linija mi je bila dobra, mirisom i ucinkom, no ne ostavlja WOW efekt.

Alpstories sampon i regenerator od aloe vere rade svoj posao odlicno (regenerator posebno!), no ljubav je pukla na prvi miris. Citala sam recenzije djevojaka kojima je ovaj miris fantastican i super, no meni smrdi grozno, pogotovo u dodiru s vodom. Probala sam nakon koristenja ova dva proizvoda pranje zavrsiti nekim mirisnim regeneratorom, kao da ubije ovaj miris, no ne ide. Ovo se probija, ostaje na kosi, traje, nemoguce je i neizdrzivo. Ne znam, mozda je do mene, ipak je osjet mirisa vrlo individualno iskustvo...

I za kraj jos jedan fail - Balea ljubicasti sampon koji je proziran, ne radi svoj posao i poprilicno isusuje kosu. Preskocite!

KRAJ!

Jel imamo neke zajednicke? Imate li vi shit proizvod kao ja L'occitane kremu? Pricajte! 

Hvala na citanju <3

25 comments:

  1. Šta reći? Koju posluku porati? Posebno mi je ža za Lash princess, al ono, meni je bolja nov-ija, zelena verzija, iako mi ni ova nije bila loša. Nisan dosta stvari sa slika probala al imala san neki filing, ti ga potvrdila, sad uopće ne dolaze u obzir :D jedino takvo što nemogu obećat za maskare i j*bena labela u j*benim posudicama. Te proizvode popušin samo tako :'D Od shita nije bilo puno toga u 2015., al 2016. je za shit dobro počela, you know what I mean. :D Your empties are amejzing bat not ez amejzing ez ju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koju posluku porati... KOME?! :DDDDDD

      Delete
    2. Mozda i probam jednom zelenu princezu, svidja mi se ambalaza pa ono LOL
      Ja sam labela obozavala do tog prizora i sad kad ih vidim me jeza prodje ono nemogu ahahahaha, a labelo maslac od kosoa mi je bio krek.

      Delete
  2. Ja isto nisam pod dojmom Loccitanea..ne znam..imam neke druge brandove koji isto trče kroz polja lavande a bolji us mi na koži.
    Balea Professional, missha, Wnw puderi, balea za ruke, tu smo slične. preporučila bih lidlovu marku kreme za ruke: SOS cien. bolja je od neutrogene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voljela bi probati njihovu liniju od smilja prije nego ih prekrizim, no svakako su prerazvikani :D

      Za lidlovu SOS kremicu sam cula, no kako me put ne vodi cesto tamo, nekako uvijek zaboravim cak i kad svratim u Lidl. Jednom ce sigurno doci na red.

      Delete
  3. Konačno da se još nekome ne dopada miris ove L'occitane kremice...srećom pa sam ja dobila malo pakovanje u časopisu, da sam je kupila pojela bih se. :D
    Žao mi je što ti princeza nije odgovarala, ali se slažem za ovu Avon maskaru da je odlična. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je ocito takav proizvod, ili ga obozavaju ili mrze :D
      A princeza, eto, nije kraj svijeta, ali ista stvar kao i sa kremom, ili je bila obozavana ili totalni fail.

      Delete
  4. nedavno sam uzela lash princess maskaru, i moram priznati da nisam oduševljena poput većine iz samo jednog razloga - četkica mi je pretvrda, godinama sam na silikonskim i razlika je prestrašna :/
    sad još samo da nađem moju ljubljenu eveline maskaru pa da na miru nastavim sa životom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerujem ti, i meni je trebalo poprilicno dugo vremena naviknuti se na klasicne cetkice nakon gumenih, sto se tice tvrdoce, a i efekta.
      Drzim fige da potraga bude uspjesna :)

      Delete
  5. Jooj ja sam jedna od onih koje se kunu u L'Occitane kremu za ruke, meni i mami je skroz oporavila ruke kad su bile baš jako oštećene. Ali moj dragi hejta sve verzije te kreme zbog mirisa, vrti očima čim je izvadim iz torbe. :D
    Inače sam probala dosta toga s liste i 80% se slažemo u dojmovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, jos jedna u nizu, vjerujem ti da ti je odlicna, takav je proizvod, ili osvaja ili baca u ocaj :D Suosjecam sa muzjakom XD

      Delete
  6. E mora ti se priznat da je ovo jako dobra ideja...ja sam od onih koji gomilaju i ubrzo imaju hrpu da ne kažem čega u sobu xD
    Napokon da sam na nekom našem blogu našla curu koja je koristila Misha BB kremu :) Jesi li možda pisala recenziju o njoj? ili imaš u planu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pisala o Misshi, ali hocu svakako :)

      Delete
  7. Catrice Made to Stay imam i fkt super izgleda (mada sam si čudna bez crne olovke, al ok :D), jedino kaj mene peku oči od nje :/ Faking leće! -.- Catrice bazu za sjenila nabavljam čim potrošim ovu od Essence, Garnier dvofazni skidač također. Ma Baleine kreme su još najbolje, mada se ja na svoju L'Occitane kremu s cvijetom kakaovca uopće ne žalim, brzo se upije i meni fakat super miriši, a i ruke su mekane i glatke. Al' da budem iskrena, ja nikad ne bi dala tolko para za jednu običnu kremu, ovu sam osvojila na jednom darivanju tak da mi je to vjerojatno njihova prva i zadnja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene nekad peku nekad ne, tako mi zna biti s nekim proizvodima (Liquid ink od essence, maskare od maybelline-a i to samo nekad?!) Nisam skuzila zasto je tako, ali eto je XD
      Slazem se da su baleine kreme odlicne, pogotovo jer je to proizvod koji se trosi poprilicno brzo pa ne vidim neku logiku u skupoj kremi za ruke.

      Delete
  8. Moram priznati da sam ja od onih kojima je L'Occitane kremica odlicna,a isti slucaj je i sa Avon bazom koja mi savrseno odgovara,a ni sa Labellom nisam imala nikakvih problema :) Ne mogu svima isti proizvodi ni odgovarati :) Super post....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avonova baza je proizvod o kojem sam citala najvise podjeljenih recenzija, stvarrno ovisi od osobe do osobe, meni je ArtDeco bila daleko bolja, ali mi je Catrice daleko bolja baza.
      Takodjer ista stvar sa Labellom, godinama ljubav, sve do ovog ljeta :D

      Delete
  9. E moram ti reći, ovo mi je jedan od zabavnijih fails izveštaja :D Kratko, jasno, tačka.
    Elem imamo dosta nekih sličnih utisaka - sad da ne nabrajam i što se tiče failova i što se tiče onih pozitivnih - i to ne vezano za cenovni rang, što me uvek raduje da otkrijem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAs mi je drago, uvijek me strah pisati duze postove jer mislim da ce ljudima biti dosadno :D

      Delete
  10. bas sam pred malo kupila eucerin mazalicu za usne i svidja mi se :) probala sam pola tvojih stvarcica, u cijeloj gomili stvari istaknuti cu catrice bazu za kapke koja je stvarno odlicna, cak sam zaboravila na svoju UD bazu pored nje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vec je nekoliko cura reklo da im je Catrice baza odlicna zamjena UD-ovoj, a to govori dovoljno o kvaliteti.

      Delete
  11. Haha, progutala sam ovaj post :D Btw, i meni L'occitane krema smrdi i to užasno. Probala sam i njihove druge, sva sreća u dućanu, i nijedna mi nije fina :/ Kiss my face kremica je izvrsna za ljeto, ove godine nabavljam veću verziju i za tijelo! Nisam znala da Manhattan mat nadlaka više nema? :O :(( Odličan je! Alpstories gel obožavam, a Shimmy Shimmy sam nepravedno zapostavila :P Stoji u frižideru da se slučajno ne rastopi. Glupo mi se njime mazat sad po zimi kad se šljokice ne vide zbog slojeva odjeće, ljepše je po ljetu :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...