1/29/2016

Sigma dupe - Podloga za pranje kistova

Odmah u glavu - > TREBA VAM OVO! evo vam link, prvo si to narucite, pa se vratite procitati do kraja.

KLIKisODYr8Vw



Ok, sad kad smo rijesili to, idemo malo pogledati sto je to i zasto vam stvarno treba. Ovo je podloga za pranje kistova, na poledjini ima ljepljive pipke, zakeljite ju u umivaonik i operete sto kistova za manje od pol sata. Ne znam sto vam drugo treba reci :D



Ovaj moj primjerak je blazena kopija od kineza sa AliExpressa. Kostala je desetak dolara, free shipping. 
Original mozete pogledati ovdje.



Podloga ima dvije strane, za kistove za lice i za kistove za oci.
Svaka strana sastoji se od tri funkcionalna dijela - wash, rinse i refine plus. Na dnu je univerzalni refine dio.

Od svih dijelova jedino sto ne koristim su refine plus jer mi djeluju beskorisno, a i obican refine obavlja svoju funkciju dovoljno dobro.



Ovaj dio koji izgleda kao uzorak biciklisticke gume je namjenjen kistovima za oci.



Dio za ispiranje kistova za lice (isprekidani) i do njega je refine plus za kistove za lice koji ne koristim.



Ovaj refine plus za kistove za oci mi je posebno nefunkcionalan, no mozebit da je to do mog unutarnjeg seljobera koji ne zna koristiti stvari.  Do njega je dio za ispiranje kistova za oci (valoviti).



Kistovima za lice namjenjen je ovaj dio sa izbocenim kuglicama, i iz vaseg kista ce uspjesno izvuci sav tekuci puder koji cuci u sredini i ne zeli biti opran. I to sve uz toliko malo truda, nemate pojma.



Za razliku od Brush Egg-a o kojem sam pisala ovdje, ova pogloda me oborila s nogu, nesto toliko funkcionalno i korisno odavno nisam kupila i bas sam odusevljena ovom kupovinom. Definitivno najbolje ulozenih 10$ usudila bih se reci u zadnjih par godina.



Dimenzije ove podloge su 35 cm x 25 cm i sve izbocine su idealne velicine, za razliku od Brush Egg-a koji je za moj ukus imao pre duboke utore za pranje icega.

Koristim ga sa krutim sapunom za robu (trenutno koristim Denk Mit - Gallseife iz Dm-a, manje od 10 kn).
Kistove namocim pod mlazom vode, malo protrljam po sapunu i dalje ih perem na podlozi.



Naravno tu je i nezaobilazni znak branda, ne mozes ne voljeti kineze <3




Ako nemate veliku kolekciju kistova, a niste bili zadovoljni Brush Egg-om ili ga ne zelite probati jer je smece (podrzaavm vas u toj zelji), preporucila bih vam ovaj manji podlozak ciji je promjer 10 cm, sto je opet funkcionalnije od jajeta. Link ovdje.

U slucaju da jos niste kupovali na AliExpress stranici ovdje sam opsirnjie pisala kako se snaci, od koga kupovati itd.

Kako perete kistove? Imate li nekakvo pomagalo? Zanima li vas ova podloga?

Hvala na citanju <3

22 comments:

  1. Ja imam Sigminu rukavicu (isti je princip) i zaista je funkcionalna stvarčica. Od kad je koristim pranje četkica je pesma: bar duplo manje vremena mi treba za ceo set :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima kod kineza i rukavica, ali mi je ovaj sistem daleko privlacniji :D ne volim osjecaj vode ako udje u rukavicu.

      Delete
  2. Joj sjećam se kad je izašla famozna Sigma rukavica. Orginal nebi kupila, najviše zbog cijene ali nemam ništa protiv ovako nečega:) Baš mi sad dobro došlo, imam hrpu kistova za oprati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, sjecam se i ja, izgorila sam cekajuci da kinezi naprave nesto slicno :D

      Delete
  3. Ovo mi je bas fora :)
    Izgleda da sam se ja jedina snasla s onim jajetom za pranje kistova, meni je on zakon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi jedina, ja pak imam osjecaj da se samo ja nisam nasla s njim :D :D :D

      Delete
  4. Jel ima to i na eBayu ili samo taj AliExpress-u?
    U svakom slučaju, super izgleda. I povoljno je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad sam ja kupovala nisam nasla na Ebay-u, i opcenito mi se cini da Ebay ima daleko manje dupe-ova od Alija.
      Fakat je odlicna stvar.

      Delete
  5. Ovo jako želim, ali mi ne treba (uvjeravam se u to)...još uvijek uspjevam sve kistove za oči i lice oprati bez pomagala, brush egg koristim samo za izvlačenje pudera iz kabukija i meni je u tu svrhu super (naravno da je za pranje drugih kistova stvar bez koje neću umrijet jer ne radi ništa bolje u odnosu na pranje bez njega) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imas vecu kolicinu kistova ja glasam za :D Nije velika investicija, a toliko olaksa pranje kistova.

      Delete
  6. imam brush egg i nisam bas zadovoljna njime. kistove bolje operem rukama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja takodjer nisam bila zadovoljna jajetom, ali zato itekako jesam sa ovim :D

      Delete
  7. Procitala i narucila :)
    Zensko :) al djeluje bas dobro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces biti bar upola odusevljena kao ja :)

      Delete
  8. mislim da se ne isplati uzimati orginal kad vec ima ovako povoljnije kupiti :) nemam puno cetkica pa moje pranje brzo prodje, mozda kada kupim sebi neki veliki set kupim i nesto ovog tipa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da se ne isplati, ne znam po cemu bi se to original razlikovao od ovoga - silikon su i jedan i drugi...
      Svakako ga nije na odmet imati, ali ako nemas puno kistova i nije prijeko potreban.

      Delete
  9. aaaaa ovo moram naruciti :D trenutno imam 30ak kistova koji cekaju da ih operem, i necu ih prati dok ne potrosim sve ciste jer mi je mrsko :D tek tada se natjeram. a tad me zabole i ledja i ruke od hladne vode jer potrosim svu toplu iz bojlera hahah. koristila sam do sad jedan kuhinjski silikonski podmetač, ali ovo se čini super, nikad ne bih dala toliko para za originalni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za nekoga tko ima puno kistova ovo je spas i narodni preporod. Ja nisam mogla vjerovati da komad silikona moze toliko skratiti pranje, ali eto radi :D

      Delete
  10. Pozdrav svima,nova sam ovdje i tek prije par dana sam odlucila otvorit blog i napisat svoj prvi post.Pa ako mi zelite pomoci da uspijem,mozete vidjet o cemu cu pisat i ako vam se svidi mozete me i zapratit,hvala:)<3 http://lorenafashionblog.blogspot.hr/

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...