1/09/2016

Sleek Rose Gold



Usudila bih se izjaviti da je ovo najpopularije Sleek rumenilo. Navodni dupe za Nars Orgasm no isto ne posjedujem pa ne znam  ;)

Ovu predivnu stvarcicu ste mogli vidjeti na mojoj wish listi prosle godine, a moja dobra vila Mila me iznenadila i poklonila mi ga u swap paketu koji mi je poslala, cijeli post mozete procitati ovdje.



Prvo velicina, svi imamo Catrice rumenila pa cisto radi osjecaja velicine, Sleek je za milimetar veci, skoro pa neprimjetno. Pakiranje mu je klasicno Sleek, crno, mat, cvrsto, teze se otvara i mora se paziti da se ne slomi nokat pri otvaranju. 
Kada se otvori u poklopcu se nalazi ogledalo velicine poklopca, jako pohvalno i prakticno!


Ovo su tehnicki podaci, rumenilo sadrzi 8g proizvoda koji se preporuca koristiti 24 mjeseca od dana otvaranja.


I sada da vam stvarno pokazem ovu ljepotu. Rumenilo ima rozo-koraljnu bazu i sitan zlatni shimmer koji nije primjetan na kozi u vidu krupnog glitera nego pod odredjenim kutem svjetla mjenja boju, pa ce vam boja nekada izgledati zlatno breskvasto, a pod drugim rozo.


Namucila sam se dok sam uhvatila svu njegovu ljepotu i stvarno je kao kameleon, no ovo je najblize realnoj boji, s tim da izblendano na obrazima ima totalno drugaciji izgled i daje posebnu svjezinu i sjaj.




Od prvog trenutka ovo rumenilo se popelo na sam vrh obozavanih rumenila moje kolekcije, sto zbog svoje posebnosti, sto zbog geste i osobe od koje je doslo!

Nabaviti ga mozete na Pink Pandi za 49,91 ili na sluzbenoj stranici Sleek-a po cijeni 6,99 $

Imate li ovo rumenilo? Svidjaju li vam se ovakve nijanse? 

Hvala na citanju <3

20 comments:

  1. ovo je definitivno najljepse rumenilo ikad, ja ga imam u sklopu sleek face form palete i stalno ga maltretiram :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :D tojeto, stvarno su napravili vrhunski posao!

      Delete
  2. I meni je već dugo na wish listi. Inace hyper link ti ne radi, ne mogu doci do tog swap posta. Može link?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces ga skinuti sa liste sto prije jer je stvarno izuzetan primjerak. Ispravila sam gresu u postu, hvala sto si primjetila :) I evo link -> goo.gl/gZxNkZ

      Delete
  3. Super su mi Sleekova rumenila, posebno ova nijansa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jesu, i nijanse su im posebne.

      Delete
  4. I don't like blushes, al ovo izgleda prekrasno :D Mislim da bi ovako nešto breskvasto meni pasalo, al ono opet, aj džst lajk being pale :D
    Iako ništa nemogu obećat jer mi Sleek ima jedno od najlipši pakiranja ikad, baza ono uzet rumenilo samo radi ogledala :'D Iz gled ju lajk it <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumenilo te treba osvojiti, vidjet ces jednom kad nadjes THE nijansu kako ce ti se odma sva rumenila ciniti zanimljivija :D
      Slazem se za pakiranja XD

      Delete
  5. još uvijek nisam probala sleek rumenila, počela sam ih gomilati i premda ih zbilja svakodnevno koristim ne znam kad će im se iti počinjati nazirati kraj... a zbilja mi je već pun kufer gomilanja stvari, bez obzira kako drage mi bile :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam tek nekolicinu rumenila (manje od 10) pa nekako jos uvijek dozvoljavam zelju i kupovinu istih, ali te u potpunosti razumijem :)

      Delete
  6. Imam ga i obozavam ga! :D Rumenila nikada pre nisam koristila, ali kada sam ovo nabavila nisam prestala da ga koristim! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je rumenilo za svakog i sve prilike :D

      Delete
  7. Predivno! Ne nosim nemat rumenila pa ga nisam nabavila :D ali kao sjenilo bi mi dobro došlo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivno je i kao rumenilo i kao sjenilo :D
      Ja ne nosim cesto rumenila, ali imam tri koja su po meni tocka na i kada zelim da mi makeup izgleda posebno dobro hehe

      Delete
  8. such pretty shades, i love the tint of gold in it

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. raj za oci , slike su ti fantasticne

    ReplyDelete
  10. Prekrasno je, imam nekolilo njihovih paleta i rumenilo u nijansi Sahara koje oboooo žaaa vaam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam jos citala da su nekog ostavili bez pozitivnog dojma i da nema omiljeno rumenilo od Sleek-a. Stvarno su super.

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...