2/04/2016

Missha BB krema #21


Rijec dvije, usudila bih se reci o najpoznatijoj azijskoj BB kremi - Missha Perfect Cover BB cream.


Moja je u nijansi #21, a u ponudi imaju ukupno 5 nijansi (13,21,23,27 i 31). Ambalaza mi je jako lijepa, padam na takva plosnata pakiranja.

Ova kremica ima SPF cak 42,koji ja dozivljavam s dozom skepse s obzirom da cete ju nanjeti ujutro i tesko da cete dodavati jos kreme samo radi zastitnog faktora, no eto, ima ga :D


Moj primjerak je od 20 ml, a moze se naci i kao tester te full size koji ima 50 ml proizvoda. Cijena joj varira, no neki prosjek na Ebay-u je oko 7$ za 20ml i 10ak dolara za 50ml.

Preporuceni rok trajanja joj je 12 mjeseci od dana otvaranja.


Moj primjerak je sa Ebay-a pa je sav tekst na ambalazi na korejskom, ali izvukla sam listu sastojaka sa ove stranice, valjda je vjerodostojna :D (just kidding)

Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol
MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

Tubica od 20 ml ima uski otvor koji omogucuje savrseno doziranje, a verzija od 50 ml ima pumpicu.
Mozda ste vec mogli primjetiti, ali bas volim ovakve tubice, fino mi lezi u ruci i oku mi je ugodna.


Dosta je svijetla i ima jako zanimljivu boju, sivkasto rozu, a opet izgleda tako prirodno na mom zuckasto/neutralno sivom licu.

Srednje je gusta i pruza lagano do srednje prekrivanje, iako sam procitala tonu recenzija koje tvrde da ima jako prekrivanje, no ne mogu se sloziti s tim. Moguce ju je nadograditi za jace prekrivanje, ali ja to nikada ne radim. Ujednacava ten, i ostavlja polu-mat finish.
Izgleda izuzetno prirodno. Na licu je lagana i neprimjetna.
Ako imate suhu kozu, bilo bi dobro prije ove kreme nanjeti neku hidratantnu, jer hoce naglasiti suhe dijelove.


I kako to sve izgleda na licu. Na lijevoj strani fotke (desna strana lica , skuzi se po usnama :D) imam jedan sloj BB kreme, a na desnoj strani nemam nista.
Dakle ujednacila mi je ten, podocnjake, crvenilo je manje vidljivo, a opet sve to izgleda tako prirodno. Bas volim ovu BB kremicu.


Trajnost joj je odlicna - cijeli dan ce se drzati dostojanstveno, uz blago nestajanje sa nosa i brade. Ne preslikava se na mobitel toliko da bi rekla da je strasno.
 Ne znam kako bi se ponasala na masnijoj kozi, no za nekoga sa normalnom kozom bez vecih nepravilnosti ovo bi mogla biti savrsena podloga.

Ako zelite probati neku egzoticnu BB kremicu i ne znate od cega poceti, ja bi vam preporucila ovu, no citajuci recenzije na Makeup Alley vidim da je nekima stvarala probleme, nered na licu itd.
Ja nisam dozivjela nista od toga. Nije mi napravila nered, no uzmite u obzir da je ne koristim svakodnevno, vec 1-2 puta tjedno.
 Svakako valja prouciti sastav dobro, ako vam neki od sastojaka ne odgovara, pretpostavljam da to vec znate i da cete znati dali je ova kremica za vas dobar ili los izbor.

Da sumiram, ova kremica ima posebno mjesto u mom srcu, obozavam finish koji daje na licu - zdravo i nevidljivo!

Imate li iskustva sa BB kremama? Koristite li korejske BB kreme? 

Hvala na citanju <3

28 comments:

  1. Meni je super :D i slažem se za prekrivanje, ali opet s tim da je bb krema ima bolje prekrivanje od nekih pudera. Ja imam nijansu 23 i dobra mi je za ljeto :) sad sam previše bijela haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno stoji da je bolja od nekih pudera, meni je 23 takodjer dobra za ljeto :)

      Delete
  2. nisam probala ovu bb kremu ali se mogu sloziti kako korejske bb kreme imaju bolju prekrivenost nego neki puderi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpisujem, ja imam velike planove sa korejskim bebicama :D budemo vidjeli sto kaze novcanik hehe

      Delete
  3. Moja jedna i jedina fasada već godinama :D Ali mislim da ju budem ipak morala zamijeniti s nekom novom uskoro jer imam filing da mi t-zonu dodatno zamasti, a obraze još bolje isuši bez obzira kaj ja ispod stavim kremu. :/ Ne znam jel' to moja faca podivljala ili koji hell :/ Inače mi je super za podočnjake tak da ju u tu svrhu najčešće koristim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ju ne koristim toliko cesto, ali ako ne stavim kremu bas mi se uhvati za suhe dijelove i dodatno me isusi, no ne toliko da je zabrinjavajuce. Srecom ponuda korejskih bebica je oooogromna pa vjerujem da ces naci novi favorit :)

      Delete
  4. Replies
    1. Bas mi je drago :) Hvala na citanju ;)

      Delete
  5. Koristim Garnier BB kremu.
    Ovu nisam probala. Ali želim. Što moram upisati da si kupim ovu kremu? Samo ime ili?
    Imam račun na eBayu pa si znam naručiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upises Missha Perfect Cover BB cream i izbacit ce ti trenutnu ponudu, pogledaj jos po netu swatcheve da se bolje mozes odluciti za nijansu i to je to :)

      Delete
  6. Ovo mi je najdraza BB krema a odmah iza nje ide Guerlainova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam probala nekoliko korejskih testera, mahom su mi sve odgovarale manje ili vise, a sa naseg trzista jedino garnierku koja mi nije odgovarala. Tek kad sam pisala ovaj post sam malo vise po netu citala o BB kremama i skuzila da ih imaju i HE brandovi (ja i moje glupe pretpostavke da HE brandovi ne prate trendove lol)

      Delete
    2. Da da, ima nekoliko HE brendova koji ih imaju :) Da li si vec pisala neku usporedbu svih korejskih BB krema koje si probala (ne vidim ali ja sam malo corava pa mi je mozda promakao post); bilo bi jako zanimljivo procitati osvrt.

      Delete
    3. Za sada nemam u planu jer je dosta isprobanog billo u formi testera, mozda jednom kada kupim i druge bebice u vecem pakiranju...

      Delete
  7. Koristim ovu BB-icu zadnje skoro 3 godine i premda s vremena na vrijeme probam koristiti i neku drugu ova mi je uvjerljivo najbolja koju sam ikad imala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je naci nesto sto ti tako dobro odgovara, ja isto volim eksperimentirati, ali i imati u ladici proizvod s kojim sam sigurna :D

      Delete
  8. Zasto ja nisam cula za ovaj brend? Haha :D ne vjerujem da je nesto ovako kvalitetno a pristupacno. Vec dugo vremena koristim Garnier bb kremu i nisam nesto bila zainteresovana probavati druge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam pojma, ali dosta su popularni i razvikani :)
      Meni garnierka nije odgovarala nikako, ni bojom ni mirisom :/

      Delete
  9. Imam i obožavam <3
    Jedino kaj je moja u nijansi 13 - savršenoj za sve duheke i Casperove seke :D
    Mislim da koristim već 4-5 pakiranje. Isto sam za početak počela s 20 ml, ali sad naručujem 50 ml.
    Potpisujem sve napisano, osim da meni ne istiće suhe dijelove, ili ih to ja malo bolje natrackam kremamam prije :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se pakiranje od 50ml ne svidja iako je definitivno ekonomicnije :D

      Moze biti da se bolje pripremis prije kremice, no ja je ne koristim na dnevnoj bazi pa dugorocne stete nema.

      Delete
  10. Nisam nikad naručivala korejsku kozmetiku, ali par proizvoda mi je zapelo za oko :) ova kremica baš dobro prekriva (barem na tvom licu) i to mi se baš sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daje optimalnu kolicinu prekrivanja, dovoljnu da ozivi a da ne izgleda too much.

      Delete
  11. imam i obožavam, azijske bb kreme su zakon, europske im nisu ni do koljena :D

    ReplyDelete
  12. Taman mi danas stigla moja nijansa ove kreme, jedva čekam da isprobam :D

    ReplyDelete
  13. Slazem se sa svime sto si napisala. Jako volim ovu kremicu :). Meni istice borice pogotovo ako se previse smijem, hehe. probala sam staviti kap ulja prilikom nanosenja i nekako mi izgleda bolje i kao da ih manje istice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos jedan dokaz da se nece isti prizvod ponasati isto na razlicitim tipovima koze, meni ne istice apsolutno nista, cak se niti nakon 10+ sati ne uvuce u podocnjake, ako samo nju nosim, a ne fiksiram je.
      Ja ulje isto volim staviti u malo teze pudere.

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...