2/21/2016

MMS - Black & White

Nedjelja - matching manicures. Ovoga puta tema je crno bijelo.
Ja sam se odlucila za mix & match i creepy cute/pastel goth stil.

Sve je freehand pa je malo grbavo, klimavo svakako, ali ja sam zadovoljna, drugi puta definitivno upotrebljavam akrilne umjesto laka za crtanje.

Koristeni proizvodi:

Essence strudi nails- Ultra strong nail hardener
She - 115
WnW - Black creme
Essence - the gel polish TC
Wnw - matte TC


I ne zaboravite pogledati uratke drugih blogerica ovdje :



25 comments:

  1. Sviđa mi se kombinacija motiva :) Definitivno akrilne boje za crtanje, promenio mi se pogled na svet od kako sam počela da ih koristim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako ih uvijek zaboravljam, ne stoje mi u ladici za nail art pa ih se sjetim tek kada razmisljam kako sam mogla napraviti motiv bolje :D

      Delete
  2. aaaa baš je kul :D me gusta mucho

    ReplyDelete
  3. Odusevila sam se kad sam videla ovaj manikir na Instagramu. :) Posebno mi se dopada Chanel znak. :D

    ReplyDelete
  4. ovako nesto sam i ja crtala u svojoj b&w mms :D nisam mogla da se odlucim sta tacno da crtam pa je svaki nokat drugaciji. Nisam koristila akrilne boje jer mi za sada super ide sa lakovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponekad taj mix & match bas odgovara manikurama sa malo boje :)
      Akrilne su za delikatne stvari, a zgodne su jer se lako obrisu bez da moras ponovo lakirati nokte, naravno ima toliko talentiranih cura koje rade sve iz prve lakovima, ali ja jos nisam medju njima #notsospecial haha

      Delete
  5. Svaka čast na ovom freehandu, najviše mi se sviđa creepy oko i šanelov znak. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :D šanel je ukrao show! I meni je najdrazi od svih noktiju.

      Delete
  6. Sa akrilnim bojama je mnogo lakše. Volim ovakve mix&match nokte pa mi se i ovo dopada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je isto mix&match odlican u crno bijeloj kombinaciji, i opcenito u jednostavnijim kombinacijama gdje nema puno boje

      Delete
  7. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Ti si se baš potrudila sa mnoštvom motiva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vremena na vrijeme zelja da se malo igram sa razliciitm motivima, ali vre4menski nije bilo zahtjevno.

      Delete
  9. Neka je grbavo, ovo i ne mora da bude pod konac. Ovako je više u duhu samih motiva. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. slazem se; ali mi isto ne bi smetalo da su neki motivi malo bolje centrirani :d

      Delete
  10. wow ženo, ovo je luuuuudilo, ostavila si me bez teksta *.*
    svaka čast <3
    kad ćeš u split pa da mi nalakiraš nokte :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej pa upisala bi se u gace da KRALJICI trebam napraviti manikuru :D to su ozbiljne stvari: Nek mi popijemo kavu; lako cemo onda nokte nalakirat hahahaha

      Delete
    2. sve pet, samo nemoj piškit gaće ahahahaha

      Delete
  11. super ti je manikura ispala :) neki uzorci mi se baš jako sviđaju :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...