3/09/2016

MUR New-trals vs Neutrals palette swatches & review




Ne znam za vas, ali mene ova paleta nije zanimala sve do trenutka kada je Blanka objavila svoju recenziju ovdje.
Sve sto sam do sada probala na njenu preporuku bila je cista ljubav, a isto vrijedi i za ovu paletu.
Iako na prvi pogled predivna, djeluje pomalo jesenski i kao da ne pruza puno mogucnosti za raznolikost, ali to je samo varka. Ova paleta ce pokriti sve potrebe pa je vrlo jednostavno napraviti s njom najneutralnije lookove, kao i one super dramaticne .
Ambalaza je kao i kod Iconic Pro paleta (link), solidno cvrsta plastika, poklopac je mat, a dno od sjajne plastike. Ima veliko ogledalo, sto paleti daje tezinu. Uz paletu dolazi i dvostrani kistic, prosjecan, ali upotrebljiv.


Cijena ove palete je 68.90 kn na Pink Pandi, 67,90 kn na hrvatskoj MUR straici ovdje, ili 6,99 funti na sluzbenoj MUR stranici ovdje.
Paleta ima 16g, sto je 1g po sjenilu i preporuceni rok trajanja je 12 mjeseci od dana otvaranja.

U sastojcima su i dalje parabeni, no ponovit cu se imaju ih i Sleek palete.


U paleti se nalazi 8 mat nijansi, neke od njih nisu potpuno mat nego su satenskog finisha. Ostalih osam varira, neka su metallic, a neka su shimmerasta, ali nema krupnog glitera. Nanose se bez problema, tekstura je fantasticna - puterasta, mekana i pigmentirana, uz minimalno trusenje koje je primjetno samo kod nekih nijansi.
Na mojim kapcima sa Catrice bazom za sjenila traju cijeli dan, ne blijede, ne stvaraju probleme i ono cega sam se ja bojala kod tamnijih crvenih nijansi - ne ostavljaju stain na kapcima.


Rekla bih da su ovom formulacijom nadmasili sami sebe. Tekstura je bolja od Sleek sjenila, znatno bolja!


Jedina problematicna nijansa je Tone (tamo crvena), ne nanosi se glatko kao ostale nijanse, pogotovo ako ju stavljate direktno na bazu. Style me takodjer nije odusevio, nije mljeven fino kao i druge metallic nijanse, pa se nanosi nepravilnije i uz dosta primjetnog trusenja.


Iako na prvu djeluje kao paleta toplih tonova, u njoj se krije i nekoliko pravih hladnih nijansi. Ima optimalan izbor nijansi za prijelaz i blendanje kao i nijansi za highlight, pa vam uz ovu paletu ne treba jos jedna paleta za kompletirati look.



Da ne ostane sve samo na rijecima, idemo na swatcheve. Radjeni su preko baze. Koristila sam Essence korektor, jer mi ne odgovara nijansa, pa ga zelim potrositi, ali swatchevi su vrlo vjerni i sa bazom za sjenila se ponasaju isto. ;)

Primjetila sam da neke boje nisu iste na svim uredjajima koje koristim, pa uzmite to u obzir. Tone je duboka, bogata tamno crvena. Custom je predivna tamno smedja, vrlo topla, ima puno crvenog pigmenta u sebi.

Strong me odusevio, jedna od rijetkih nijansi u mojoj kolekciji koja se ponasa onako kako bi trebala. Baza je mat i u sebi sadrzi fini sitni gliter, a tocno tako kako izgleda u paleti se nanosi i na kapak.


















I nekoliko oglednih look-ova, samo da dobijete predodzbo sto sve ova paleta moze, a moze puno!




Zakljucak za kraj? Odlicna paleta, odlicna kvaliteta. Bezbroj mogucnosti, a nije dosadnjikava smedja i neutralna. Ako trazite nesto drugacije, malo boje i drame, a opet da vas ne odbija jer ne znate kako bi kombinirali boje - to je to. Cijelogodisnja paleta, ima neutralne nijanse, ima mat nijanse, ima jesensko/zimske boje, ima lagane proljetne boje, ima malo koraljnih. Ima sve! 

Da vas cujem - tko je ima, tko je voli i tko je zeli? ;)

Hvala na citanju <3

16 comments:

  1. uu, zbilja dobre nijanse :) baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  2. Znam da mi treba, znala sam to i prije nego je Blanka pisala recenziju, ali je uvijek bila out of stock kad sam ja bila pri parama!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I feel you, ja sam je vrebala na pandi, pa je uspjela nakon dva mj uloviti, narucila i do trenutka kada mi je slozena narudzba nije je vise bilo, dobila narudzbu bez nje, narucila napokon sa mur stranice, cekala ju preko dva mj. Nikad vise drame zbog jedne palete. I sve to mi ju nije ogadilo, onda znas koliko je divna.

      Delete
  3. Divnaaaa je. I ja takoder sve s Pande kupujem na Blankinu preporuku i nikad me nista nije razocaralo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj primjerak je sa MUR sluzbene stranice iz engleske, jer me sreca nikako nije pratila s ovom paletom na pandi :)
      Ali slazem se da su Blankine preporuke uvijek dobre :)

      Delete
  4. Paleta je predivna, a ti si se tako potrudila oko ove recenzije, svaka ti čast. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, trudim se da su mi recenzije uvijek iste, volim kada blog ima dosljednost pa znam sto ocekivati, kako kod drugih tako i ja tezim tome :)

      Delete
  5. Bas su mi jucer stigle paletice i ova nije među njima... tri ure sam se mislila između nje i essential mat i na kraju uzmem mat... i sad cu cekat rođendan da se opet počastim ;)
    Drugi look mi je savrsen, čista ljubav <3

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Ja ju imam I za sada Sam zadovoljna..takoder sam mislila da se nece dati puno lookova napraviti ali treba se malo poigrati..

    ReplyDelete
  8. Ja obožavam crveno na očima! Tako da ću ju morati uzeti kad tad!
    Moram pohvaliti swatcheve - svi zajedno i svaki posebno, stvarno odlično. :)

    ReplyDelete
  9. Baš mi se sviđa ova paleta i zaista ima široku ponudu boju! :) Sa MUR Smokey sam bila veoma zadovoljna. :)

    ReplyDelete
  10. wow zbilja je prekrasna, svidja mi se sto je mur slozio napokon svoju a super paletu, bez kopiranja ostalih, cisto da dokazu da su i oni ipak inventivni :)
    imas divne trepavice :)

    ReplyDelete
  11. Sjajno odrađen post! Fotografije, swachevi, ma sve je za 5!

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...