3/10/2016

New in #kasnim


Ovaj post mi stoji vec 4 mjeseca i ceka da ga objavim, pa ono, bilo bi ok jel :D


Jos jedan kao trakavica dug new in, jer cesto zaboravljam fotkati sve sto  kupim, pa to rezultira rijetkim i kilometarskim new in postovima.

Opcenita kupovina iz Dm-a. Sampon za kosu, ovog puta Balea Vitamin, nahvalile su ga Mila i Sjajolika. (svidja mi se, miris je sinteticki, ali blagi i nenapadan, pomalo svjez, krasno ocisti kosu, ne isusi je) Felce Azzura je must have u mom kupatilu. Balea  regenerator i maska za kosu, klasicno dobri, ne i najbolji (necu ponavljati kupovinu, miris regeneratora mi je previse slatkast i tezak, miris maske mi nije sjeo - ne volim kokos u kombinaciji sa vocem. Ili sam ili eventualno s vanilijom ili kakaom)
Balea shea maslac koji mirise po Avon Far Away i ima zlatni mikro shimmer, a njeguje i vise nego pristojno, dovoljno govori da mi je ovo treca teglica.
Balea totes meer piling je san snova, spada pod grublje pilinge, pa ako vam je koza osjetljiva, slobodno ga preskocite.



Ovo je nastavak shopinga iz Dm-a. 
Ove Super Max Syrine britvice su mi vec godinama najbolje i bas ih volim.

Olival tonik za lice s uljem smilja mi je godisnji favorit i vec je spominjan u rutini njege lica ovdje, a dobiti ce i svoju recenziju jer trosim vec neznamnisama koje pakiranje.

Jessa kutijica za tampone - jer su takve stvari zgodne.

Essence olovka za usne, neka plum cini mi se.
Catrice rumenilo u nijansi neznamnisamdoma.

Wet'n'Wild ruz koji je zabunom pokazan i u proslom new in postu ovdje i Olival sprej protiv komaraca koji nije toliko efiaksan kao Off, Autan i slicni otrovi, a mirisi daleko ugodnije i prirodnijeg je sastava.


Ovo mi tjera suze na oci! Ne znam koji mi je vrag bio pa sam silom htjela iskoristiti akciju u Dm na ove pudere koji su me izasli oko 50 kn po bocic, mozebit i manje. Da stvar bude najgora, tekstura je krasna, na licu je osjecaj odlican, divno izgleda. 
I onda oksidira 14 nijansi u narancasto. BAM!

Mrzim sve L'orealove pudere jer svi rade istu stvar, jer ih kod nas ima u svim nijansama osim onim normalnijim svijetlijim neutralnim. Ne znam, place mi se.

(pomjesan sa colorstay 110 najsvjetlija nijansa moze proci, ali mu se logicno tekstura mjenja pa postaje dosta tezi na licu)


Skindinavia napokon skinuta sa liste za kupovinu i to na akciji - dvije velike bocice plus dvije male gratis i besplatna postarina. Carina me takodjer postedila, tako da sam super zadovoljna kako je to sve proslo.


Dosla zima (vani je vec proljece...), mali i ja se osusili pa sam pohitala na FeelUnique i spas potrazila u ovim Eucerin proizvodima. Za njegovu izrazito osjetljivu kozu sam uzela AtoControl losion za tijelo i tusiralicu (odlicni su, jako sam zadovoljna), a sebi sam uzela dnevnu i intenzivnu kremu iz Replenishing linije sa 5% uree (spominjala sam ih u ovom postu). Zadovoljna sam svim proizvodima, a o liniji sa ureom cu pisati opsirnije u zasebnim recenzijama. 

A vec kad sam bila na FeelUnique ubacila sam u kosaricu i MaryLou, Maybelline Fit Me korektor (neodusevljena sam :D) i Bourjois Healty Mix pudere.


iHerb je opet imao nekakve popuste, a ja sam opet kupovala kistove. Ovoga puta samo Real Techniques, dok se ovaj gorostasni EcoTools kod mene udomacio sa krpica po super povoljnoj cijeni.

Estee Lauder set kistova je poklon od jedne tete prijateljice ;) M <3

A sedam velicanstvenih od prirodne dlake su sa AliExpress-a i fantasticni su.


30% popusta na dekorativu u Bipi - Maybelline Color tatoo mat, rozi i zuti. Bourjois najboljikorektoriikad 51 i 52, te Bourjois tekucim mat ruzevi koji sada smrde po zgrusanoj krvi dok su prvi primjerci smrdili po prokleto odvratnim pelargonijama. Ali eto, bio je popust, poslala sam muskarca po to, na spisku je pisalo ako nema color tattoo uzmi jedan od ovih tekucih mat, a on se jadnicak vratio sa svim sa popisa, no iskoristio je i moj rodjendanski popust, pa cemo reci da sam prosla ok ? :D

Ebelin sredstvo za dezinfekciju kistova je cist ok, radi svoj posao, jeftino je i prakticno.

Vec sam se zalila da mi je koza zimi izrazito suha pa sam morala potraziti uljnu umivalicu, a moj izbor je pao na Green Girl, pa sam uzela i jos neke stvari i sve me odusevilo (masku sa vocnim kiselinama cu vjerovatno ponovo uzeti, dok cu uljnoj umivalici probati naci zamjenu i to samo jer mi se miris ne svidja, posao obavlja odlicno)


Boja za kosu, jer eto cuda, nisam prirodna plavusa. 

Olival micelarna je bila na nekakvoj akciji sa maskom za lice pa sam uzela, zadovoljna sam (kako je sad vec dugo koristim mogu reci da mi je apsolutni favorit medju micelarkama, ostavlja kozu mekom, kao da ima neko ulje u sebi, bas mi pase jako. Ako budem radila recenziju pozabavit cu se i listom sastojaka bolje ahaha bad blogger, I know). 

Hello Beauty cetka, jer su zgodne :D
I tehnikalije iz Dm-a - blazinice i stapici za usi.
Merz maska je iz Mullera, nije bilo one slavne za okoloocno podrucje pa sam uzela ovu, cisto da nesto uzmem.


Bulgari Omnia Amethyste mirisi dovoljno slicno kao moj nikad prezaljeni D&G femme, koji se prestao proizvoditi davno (na zalost na mojoj kozi se ne razvija kako sam htjela, ali i dalje predivan misir), a ulovljena je na nedavnoj akciji u Bipi, pa me uz rodjendanski popust kostala prihvatljivih dvjestotinjak kuna.


Napokon! Kiko kupovina!!! Odusevljena sam, osvojili su me! Jeftini, kvalitetni, isgledaju super. Volim ih!
Uzela sam par lakova - Mint milk, 497 i bordo, magnet za nail art, olovku za usne i mono sjenila o kojima sam vec pisala ovdje.

Na fotki mozete vidjeti i ruz te paletu sjenila koje sam uzela za poklon svekrvi, a ovdje su jer moram spomenuti kako je ljubicasta kutijica nesto najbarsunastije i najmekse sto sam ikada drzala u rukama, djeluje izuzetno profinjeno i lijepo, a ruz ima najjebeniju ambalazu i otvara se na klik, brutalno!


Eto, to je to, do sljedeceg puta.

Sto vam se svidja? O cemu zelite citati? Sto ste vi kupovali u zadnje vrijeme (ili zadnja 4 mjeseca lol)?

Hvala na citanju <3

12 comments:

  1. Uuuuu svasta ovde lepo ima! :) Kako ti se dopada Mary Lou? Ja je obozavam. :) Jesu li ono Jaff cetkice koje i ja imam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je i krasna, svidja mi se sto je na kozi skoro pa neprimjetna, a kada svjetlo ide direkt na nju onda izgleda kao blistava savrsenost, no i dalje mi je Golden Goddess najdrazi highlighter, ne znam zasto :D
      Jaff tocno one iste ;)

      Delete
  2. 4 mjeseca? pa ti si ggora od mene onda :D
    nego, mogu osjetiti tvoju frustraciju kod loreal pudera, nema gore stvari nego kada nadjem nijansu za svoju duhovsku boju i kroz par sati postanem narancasta. to je jedna stvar zbog cega sam presla na bb kreme i ostavila se pudera. (korejske naravno, sa malo vise prekrivanja)
    samo ti pisi o eucerin proizvodima i mene zanimaju :)
    ima li sto ljepse od kiko kupovine? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej pregrozna sam :D I opet gomilam i nikako da napisem post.
      I ja se vidim u bb kremama, jer za puderima sve rijedje posezem. Covjek se tako lako navikne na bolje :D

      O Eucerinu moram bas stati i sabrati misli, dojmovi su odlicni i vise nego pozitivni, ali mi je u glavi praznina, a ipak zelim da recenzija preparative ima dozu ozbiljnosti i tezine, da nije leprsava nego odrasla :D

      Kiko kupovina majka! <3

      Delete
  3. Svašta tu ima <3 Kiko stvarčice mi super izgledaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiko je tako ugodno otkrice, pravo osvjezenje, kvalitetom i cijenom :D

      Delete
  4. Ogroman new in! Ima zaista zanimljivih proizvoda. Dopadaju mi se kiko lakovi, nijanse su odlične :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogromna je jedino moja ljenost zbog koje odgadjam pisati cesce new in postove ahaha :D
      Kiko ima fantasticne nijanse u toj liniji, totalno mi je zamislivo kroz odredjeni vremenski period skupiti vecinu :#

      Delete
  5. Neznan o čemu bi prije :'D Al da spomenen, Hello Beauty četka je meni, osjetljivon cvjetiću po pitanju kose, blagoslov. <3 Bvlgari Omnia ono pls. <3 Nekako se nadan vidit, a isto toliko i ne želin vidit Kiko ruž sa lipon ambalažon i otvaranjen (det minz i zatvaranjen LOL) na klik, nisan ga čula al sigurno taj klik zvuči božanstveno. :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klik je zakon! Ima i anegdota, tipkacuti na privatnoj dozi razgovora ahaha :D #privilegirana

      Cetka je zakon, jelda?! Nas dvije nepocesljane <3

      Delete
  6. Pa ti si se baš razbacala ;)
    Svašta nešto fino si dovukla doma i baš mi je drago da sivse dokopala i kiko mintića :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MA gora sam od hrcka, skupljam skupljam i onda sve pokazem na hrpi, a realnost je jednom mjesecno kupim tri stvari, sad i rijedje :D Ako budem kupovala ovim tempom, mozda budem imala materijala do nove godine za neki mali new in :^

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...