4/03/2016

Eucerin Aquaporin Activ Light krema




Znate ono kad pocnete koristiti neki proizvod koji je razvikan i svi ga obozavaju, a vama je grozan? E pa ovo je skoro bio jedan od tih proizvoda. 

Odmah da naglasim da sam kremu dobila s jos nekim proizvodima na proslavi petog rodjendana portala Sminkerica. 

Prvo da vidimo sto proizvodjac kaze za ovu kremu :

"Lagana, osvježavajuća tekstura kreme Eucerin AQUAporin ACTIVE za normalnu do mješovitu kožu pruža intenzivnu, 24-satnu hidraciju, a koža je može lagano upiti. Ublažava zategnutost, a koža postaje glatka i podatna. Klinički i dermatološki je dokazano da je Eucerin AQUAporin ACTIVE kompatibilan s osjetljivom kožom i nema miris niti sadrži parabene."


Inace cijela linija je redizajnirana, vjerujem i reformulirana, pa ovu kremu o kojoj cu vam ja pisati vise nije moguce naci u tubici, vec u teglici. 

Pocela sam ovu kremicu koristiti prosle godine (1.-2. mjesec), i iako je lijepe teksture, upija se brzo, kozu ostavlja nemasnu i odlicna je podloga za sminku, naprosto suhoj i dehidriranoj kozi ovaj proizvod ne zadovoljava osnovne dnevne potrebe njege i hidratacije.

I onda je doslo ljeto, uzasno vruce ljeto. I opet sam dala priliku ovoj kremici, a onda me oborila s nogu! Lagana vodenasta tekstura je pravo osvjezenje na licu, upije se brzo i ne ostavlja nikakav osjecaj tezine, samo njega. 
Mislim da je stvar sto ljeti pijem izrazito puno tekucine, pa mi je koza manje zahtjevna, a i vjerujem da se masti malo vise nego zimi, pa joj je ova krema strahovito odgovarala. Stvarno sam sa zadovoljstvom potrosila ovu kremicu.

Tek kada sam joj dala drugu sansu sam obratila paznju da na ambalazi pise da je namjenjena normalnoj i mjesovitoj kozi, pa ce vam ova krema ovisno  o vasem tipu koze i dobu godine odgovarati vise ili manje, no to ne umanjuje kvalitetu ovog proizvoda.


Eucerin ima cijelu liniju proizvoda sa Aquaporinima, a neke od proizvoda predstavila je i DearSkin u postu ovdje.
Sjajolika je takodjer pisala o kremi iz ove linije, a njezinu recenziju mozete procitati ovdje.



Dakle kao sto sam vec spomenula, krema je lagane teksture. Mlijecno bijele boje, vodenasto/gelaste teksture. Upija se u potpunosti i vrlo brzo te je fantasticna podloga za makeup. Kozu ne masti, niti ostavlja film na licu nakon nanosenja.

Meni nije izazvala nikakve probleme na kozi, niti iritacije, ni crvenilo niti pristice.
Koristila sam je 3 mjeseca i za to vrijeme mi je koza bila lijepo hidratizirana, bez suhih dijelova.

Za cijenu oko 120 kn dobiti cete (ili necete, jer je redizajnirana :D) 40 ml proizvoda koji je preporuceno iskoristiti 12 mjeseci od dana otvaranja.

Ingredients:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Dicaprylyl Carbonate, Distarch Phosphate, Glyceryl Stearate Citrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Carbomer, Sodium Polyacrylate, Alcohol Denat., Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfum.

Krema dolazi u uskoj plasticnoj tubi koja je dovoljno mekana da cete kremu dozirati bez problema, a opet nije jeftina.

Za mene je Eucerin brend kojem vjerujem, ima dobre porizvode koji mi generalno odgovaraju. Veliki plus za mene je sto ova krema, kao i druge koje sam koristila od Eucerina nemaju miris ili imaju jedva primjetan nenametljivi dasak necega sto bi se moglo nazvati mirisom.





Na kraju, moram priznati da mi je bilo pravo zadovoljstvo koristiti ovu kremu, zao mi je sto su promjenili ambalazu jer su mi ove uske tubice draze od teglice, no sto je tu je.

Ako trazite hidratantnu i laganu kremu koja je odlicna podloga za makeup, svakako proucite Aquaporin liniju.

Jeste li koristili ovu kremu? Volite li Eucerin?

Hvala na citanju <3

No comments:

Post a Comment

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...