4/03/2016

Najbolje dolazi iz prirode Dm kampanja

Pocetkom veljace me iznenadio ogroman paket u sklopu DM-ove kampanje "...jer najbolje dolazi iz prirode".  Od tada je proslo vec dugo pa sam se htjela osvrnuti na ovaj lijepi paket. Sto se sve naslo u vrecici mozete vidjeti ovdje, a dio je bio i u darivanju, jer ipak ja imam samo jedno lice i nemam svo vrijeme ovoga svijeta da stignem isprobati sve te proizvode :D

Idemo vidjeti sto je ostalo kod mene i sto sam pocela koristiti.

Razdvojila sam proizvode po namjeni, pa su na prvoj fotki proizvodi za njegu lica.


Nikel hidratantna krema s ruzom me oborila s nogu. Miris joj je blag, po ruzama, ali niti malo napadan kao zadnja krema s ruzom koju sam probala, post ovdje.

Ova krema je izrazito lagana, a strahovito hidratantna. Kada je koristim imam osjecaj da se umivam ruzinom vodicom, dakle toliko je lagana i hidratantna. Upija se jako brzo, a kozu ostavlja duboko hidratiziranom. Naravno ovo su samo prvi dojmovi (koristim je tek 15-ak dana), pa ce prava recenzija ici tek kada budem pred kraj kreme :D
Tu je jos i ulje nocurka za dehidriranu kozu, a iako se jako veselim probati ga, pokusavam biti disciplinirana i ne otvarati vise istih proizvoda odjednom.

Hymalaya mi je do sada bila poznata samo kao pasta za zube, a svoj red za isprobavanje cekaju krema protiv akni, za kozu bez pristica, gel za umivanje protiv akni kao i pjena za umivanje od neem-a, koju mi je poklonila Mila :) a recenzije su joj izuzetno dobre. Bumo vidli, ne ;)

Happy hemp kremice za dnevnu i nocnu njegu nemaju najprimamljiviji miris ikada, ali nisu mi izazvale nered na licu, a i na Powder Louder mozete procitati dosta dobre recenzije pa se veselim boljem isprobavanju.


Olivalov tonik sa uljem smilja je stari favorit, mojoj suho/dehidriranoj kozi odgovara fantasticno, ostavlja kozu meku na dodir, cak bi rekla blago njegovanu, bas mi odgovara.
Carobno ulje iz iste linije mi je takodjer dobro, mala zamjerka ide maloj mililitrazi, jer ako ga koristite svakodnevno primjetit cete da ce se potrositi brze nego sto bi htjeli, bez obzira sto ga stvarno nije potrebna velika kolicina, pa ce pola pipete biti dovoljno za lice, vrat i dekolte.


Jos jedan Nikelov proizvod - ulje brsljana za oblikovanje tijela i redukciju celulita ( :D kakodane)

Hippy Garden mlijeko za tijelo od nevena (meni mirisi bozanstveno, iako realno nema nikakav posebno ocaravajuc, spektakularan miris, ali me isti miris odusevio i u AlpStories proizvodima za njegu tijela od nevena <3) u predivnoj ukrasnoj vrecici sa masnicom, a ako me pratite na FB stranici onda znate da je s njim doslo i ulje za tusiranje koje se na zalost skoro cijelo izlilo po vrecici, srecom ukakalo je samo manji dio kartonske ambalaze. I nije ga ostalo dovoljno za posteno isprobavanje :D

S.Fresh sprej sa aloe verom koji kao i ostatak ovog branda dize dosta prasine, ne nuzno dobre,  ne mogu reci da izgaram od zelje da probam, ali mirisi osvjezavajuce, kao svjeze ocjedjeni limuni i grejp :D

Jos jedan cudotvorni proizvod za kozu s celulitom, koji doduse ima realnije izjave na ambalazi dolazi iz Ulole, a zbog kombinacije cempres, cimet, eukaliptus mislim da ce cekati hladnije vrijeme (jer mazalice za tijelo koristim ovisno o mirisu i godisnjem dobu :D a ova kombinacija mi zvuci pomalo bozicno)

Maslac za tijelo od lavande i masline (Adria Spa/Biofarm) ce vjerovatno zavrsiti kod bake, jer njoj, za razliku od mene, ne smeta miris lavande. :) Inace, miris joj je poprilicno prirodan i nenapadan, mirisi po pravoj lavandi.

Bio Balm (takodjer od Biofarma) kakao maslac, koji se na listi sastojaka nalazi na predzadnjem mjestu (na prvom je paraffinum liquid).

Iz Olivala jos jedan favorit, i to na prvo koristenje. Ovo ulje mi je postalo neizostavan dio nocne rutine, stavljam ga na kosu i s njim si izmasiram ruke i dlanove, a njegov miris me savrseno relaksira prije spavanja. Iskreno, ruke mi nikada nisu bile mekse!

Happy Hemp maslac za njegu s uljem konoplje. Jos nisam probala, ali ovako po sastavu ne odaje dojam loseg proizvoda, stovise :D

Ovo malo crveno na kraju fotke je Bio Oil- proizvod sa velikim tvrdnjama. Navodno pomaze pri zacjelivanju oziljaka, strija, tragova starenja koze, dehidracije...  Treba ga nanositi dva puta dnevno najmanje tri mjeseca. Vidjet cemo hocu li se upustati u tu pustlovinu. 

I ovo malo slatko narancasto je Ulolin prirodni maslac za tijelo od narance i cimeta. Mirisi kao hubba bubba ili neka slicna djecja kauguma. Sto ga vise snjofkam, podsjeca me na skoro sve slatkise iz djetinjstva (cunga lunga, haribo od kole, one ogavne sarene okrugle kaugume -ove) Tekstura mu je poprilicno uljna, s obzirom da je maslac, ali unatoc tomu nije neugodna, niti tekuca.


Biobazin lift it serum je uljni serum i sa velikom dozom skepse sam ga pocela koristiti, ali me odusevio, upija se brzo,  koza mi je reagirala jako lijepo na ovaj serum i miris mi odgovara. Cinjenica da ima pipetu me uvijek usrecuje. 
Balzam za usne, takodjer od Biobaze je jako dobar, nije skinuo s trona moj voljeni Alpstories melem, ali je dostojan partner za imati ga u torbi.

Tu su jos i dvije paste za zube, Himalaya je vec isprobana i dragi kost u mom kupatilu, a Biobazina neobicna kombinacija sa cimetom jos ceka isprobavanje.

Happy hemp gel za tusiranje, Herbalux sapuni i Ulolin sapun od cimeta, kave i maka svi cekaju red za isprobavanje.


Jos jednom se zelim zahvaliti Dm-u na ovom velikom paketu i prilici za isprobavanje novih stvarcica.

Koristite li neke od ovih stvari? Zanima li vas neki proizvod posebno? O cemu zelite citati?

Hvala na citanju <3

4 comments:

  1. Olival tonik zelim probati, cula sam da je dobar :)

    Beautyrebel09.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budes u prilici probaj, meni je trenutno najdrazi koji sam koristila :)

      Delete
  2. dobila si mnogo odlicnih stvarcica i dm je bas velikodusan :) voljela bih da i ja dobijem neki njihov paketic :) Dosta Himalaya proizvoda sam isprobala jer imam divnu saradnju sa njima i mogu ti reci da si svi odlicni :D ja nemam nijednu zamjerku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je! Tim vise sto ovo nisu proizvodi koje su slali da ja pisem recenzije, nego kao znak paznje. Predivno je kad nakod skoro tri godine pisanja dobijes ovakav lijepi znak da te ipak netko cita i da ne stojis na pocetku :)

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...