4/03/2016

Olival tonik s uljem smilja


Doslo je vrijeme da vam malo pisem o jednom meni jako dragom toneru za lice. Vec sam ga spominjala nekoliko puta kao favorita, ali nikako da napisem ovaj post.

Odmah da vam kazem da ima specifican miris i nece se svima svidjeti. Mirisi po smilju, ne napadno, ne nepodnosljivo, ne umjetno. Ali mirisi.
Inace cijela ova linija mi je jako dobro sjela, mirisom i djelom, stvarno sam jako zadovoljna (micelarna i hranjiva maska su mi uz ovaj tonik totalni hit).

Ajmo sad malo u detalje. Znamo svi sto su toneri, sto rade, cemu sluze.
Ako kojim slucajem ne koristite toner, ili ne znate koja mu je funkcija ovdje i ovdje je zgodno stivo za procitati, pa odluciti zelite li i trebate li koristiti toner :D

Ja tonere koristim dugo, i dio su moje ustaljene preparativne rutine. Ne volim jake, alkoholne tonere koji isusuju lice i ostavljaju osjecaj skripavo ciste, zategnute koze koja ce puknuti ako se nasmijem, ali zato volim blage i uljne tonere koji mojoj suhoj i dehidriranoj kozi vracaju osjecaj elasticnosti nakon umivanja.

Ovaj toner mi je vrlo drag bas zbog toga sto moju kozu njeguje, i to se kroz vrlo kratki period pocelo primjecivati po izgledu moje koze i nemam ga namjeru tako skoro mjenjati.



Toner je prozirno zuckaste boje, (po mom misljenju) blagog mirisa koji se ne zadrzava dugo na kozi nakon nanosenja. Kada blazinicom prodjem lice, toner ostavlja trag/film, no on nije neugodan ili tezak. Rekla bi da je taj trag uljni, ali to zvuci lose, a taj osjecaj meni uopce nije los. Bas naprotiv, obozavam ga jer je koza na dodir meka, podatna, nahranjena i ono meni najbitnije - nije suha i zategnuta. Sadrzi alkohol, tamo negdje na sredini liste sastojaka, ali ne pecka i ne isusuje, niti se u mirisu osjeti.

Na licu je vrlo osvjezavajuc i ne treba cekati cijelu vjecnost da se upije/osusi pa je koza vec nakon par sekundi spremna za druge stvari.

Ambalaza je plasticna, pomalo neugledna, ali nije nefunkcionalna. Zarvara se dobro i nece se raspasti nakon nekog vremena. Otvor je dobre velicine i doziranje nije problematicno.

Za cijenu od 40-ak kuna dobiti cete 200 ml proizvoda, a rok trajanja je oznacen na ambalazi.



 
Na Olival stranici je napisano da je ovaj toner namjenjen svim tipovima koze i ja cu se sloziti. Jedino sto vas moze odbijati je miris i trag koji ostavlja na licu, pogotovo ako imate masniju kozu i volite osjecaj skripavo cistog lica.

Ne znam sto jos treba reci, mislim ipak je ovo prozirna tekucinica, a ne eliksir mladosti. No volim ga kao da je.
Bravo Olival!

Koristite li tonere? Jeste li probali ovaj toner i koji vam je toner do sada bio najbolji?

Hvala na citanju <3


8 comments:

  1. Koristila sam tonere prije, no nekako sam,ne znam zasto, prestala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je iz moje rutine serum samo nestao, iako sve vise vidim da mi fali :D
      Vjerujem da kad nadjes toner koji ti savrseno odgovara ce ti bili lakse naviknuti se na jos jedan proizvod u rutini.

      Delete
  2. Sviđa mi se ovaj tonik i same pozitivne komentare sam pročitala o njemu, tako da mislim da ću ga kupiti nakon što potrošim ovaj koji koristim. To je od Bourjoisa narančasti vitaminski tonik, ako se ne varam to je njihova jedina verzija tonika. Dosta je osvježavajuć i mirisan, možda mrvicu ljepljiv, ali ništa strašno.
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Bourjois-a nisam koristila nista osim dekorative, i uvijek imam dozu skepse prema brandu koji je baziran na dekorativi, pa radje preparativnu kozmetiku trazim dalje. No, pitanje je vremena kada ce mi se u kosarici naci nesto od Bourjois-ove preparative jer ovo nije prvi put da cujem rijeci hvale :D

      Delete
  3. Mogla bih potražiti ovaj, dobila sam jedan tonik, al alkohol je na visokom drugom mjestu i lice mi je pobudalilo, sad imam posljedice rata s potkožnom gamadi :( eh....
    Prije sam imala od Ziaje, nije imao alkohol i dobar mi je bio skroz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je Ziaja razocarala kremama za ruke i tijelo, ali je prosjek popravila micelarna, koja doduse nije vrh, al je ok. Ni meni ne pase alkohol, pogotovo tako visoko na listi. Ali uvijek je sa preparativom stvar pogresaka i promasaja dok ne nadjes sto ti odgovara ;)

      Delete
  4. trenutno koristim ziaja od krastavca, odličan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo sam micelarnu njihovu probala, solidna je, ali me nakon niza promasaja u viku kremi za ruke, mazalica za tijelo i gelova za tusiranje brand bas i ne privlaci da eksperimentiram :D Vidjet cemo, dali ce i ostati tako ili ce znatizelja pobjediti hehe

      Delete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...