5/03/2016

Makeup revolution Salted Caramel palette Review & Swatches


Posoljena karamela :D
Jos jedna u, sada vec kultnom nizu cokoladnih paleta. Ova, kao i njezine prethodnice, je kopija Too Faced Semi Sweet chocolate bar palete. Po meni prenapuhane i prevelike cijene. Bez obriza na kvalitetu, smatram da ne moze opravdati tu cijenu. Zato su tu Makeup Revolution kopije, koje su moram primjetiti, svakom novom paletom, sve bolje kvalitete.



Podsjetiti cu vas da me I heart Chocolate odusevila kvalitetom sjenila (post ovdje), a ova ju je nadmasila! Sva sjenila su iznimno meka, puterasta i preivno pigmentirana. 

Ako naginjete neutralnim nijansama i imate par neutralnih paleta, vjerojatno cete naci sve ove nijanse u drugim paletama, doista nema nista posebno u ovoj paleti, ali eto uvijek je zgodno imati jednu paletu u kojoj cete imati sve za kompletni look.



Kao i njezina prethodnica, i Salted Caramel ima sve sto vam treba - mat nijanse, nijanse za blendanje, za pregib oka, za smokey, ya dnevni look, a tu su i mettalic nijanse za malo glamura. Raspon ovih nijansi mi je cak drazi nego u I Heart Chocolate paleti, jer ovdje ima i hladnijih nijansi, plus mat crna s kojom mozete opd svih postojecih nijasi napraviti i tamnije verzije istih. Jakodobro!

Jedino sto mi fali u ovoj paleti jest jedna svjetla highlight nijansa ( u IHC paleti je to predivna Endorphins Ready). I ovo plavo sjenilo, ne znam kako vas, ali mene bode u oci, bas mi nikako ne ide uz cijelu paletu, niti vidim poveznicu plavo-cokolada.




Paleta ima 16 sjenila od kojih je njih 9 mat (neka su vise satin, a neka imaju cestice glitera u sebi koji se blendanjem izgubi, no baza je mat). Ostala sjenila variraju, ali sva su mettalic ili shimmer finisha. Jedino neobicno sjenilo je Cake (roza sjajna nijansa) Koje je mokro/kremasto i nije sjenilo uopce, vec je gliter u prozirnoj bazi, ne znam kako da ga opisem. 



Za cijenu od 83,90 kn na Pink Pandi i hrvatskoj MUR stranici, te 7,99 funti na sluzbenoj MUR stranici dobiti cete 22 g.

Idemo na Swatcheve. Svi su radjeni preko baze (koristila sam korektor). Fotkano je na umjetnoj rasvjeti, ali su swatchevi poprilicno realni, no boja moze varirati ovisno o uredjaju s kojega gledate fotografije, imajte to na umu!


Prvi red.







Drugi red.








Treci red.







I jedan look, cisto da vidite kako to sve izgleda na ocima.




Nijansa koja je teksturom podbacila jest Tempt (mat crna). Ako ste ikada koristili Wet'n'Wild mat sjenila, tekstura je takva. Izuzetno suha i praskasta, sa puno fallout-a. Nije lose pigmentirana, naprotiv, crna je  da crnja ne moze biti, ali pokraj drugih mat nijansi koje su putraste i meke, ova je kao pijesak. I Cake, Cake je nesto. Nije sjenilo, nije kremasto sjenilo. Bas je nesto. Neki hibrid. I ja ga uz ovu paletu ne vidim kao nesto iskoristivo. Mislim zgodno je za dodati malo sjaja, necega, ono twist. Ali nije my cup of tea.

I za kraj, jel vrijedi? Vrijedi! Jel dobra? Odlicna je! Jel vam treba? Ako imate u ladici vec 7 neutralnih, ne. Ako imate neku drugu cokoladnu paletu, ne. Ako razmisljate o kupovini neke cokoladne palete - DA! Zasto? jer u Salted Caramel paleti vlada odlican balans hladnih i toplih mat nijansi, a ovih shimmerastih ionako ima svaka paleta ;)

Ako vam se cijena cini visokom, gledajte to ovako - za te pare u drogerijama mozete kupiti recimo dvije Catrice palete, koje imaju daleko losiju teksturu, manju pigmeniranost i losiji izbor nijansi. Eto.

Eto, to su moji dojmovi. A vasi? Da vas cujem? Imate li ovu ili neku drugu cokoladnu paletu? Planirate li kupiti ovu?

Hvala na citanju <3

10 comments:

  1. Ok, meni definitivno ne treba ova paleta al ti si je tako lepo uslikala da je moram videti i uzivo. ;) Inace bas volim tamno plave senke al mi je ta bas bez veze.

    ReplyDelete
  2. Imam već dugo ovu paletu i jako sam zadovoljna

    ReplyDelete
  3. Imam Naked chocolate i obozavam ju, sjenila su stvarno predivna. U ovoj mi je najljepsi zadnji red, predivne su nijanse. Ni ja ne kuzim kakve veze ima plavo sjenilo s cokoladom, mozda je omot cokolade takav haha :D

    ReplyDelete
  4. uuu mnogo volim ovu paletu i ima divne boje :) ambalaza mi je vrh i veliki sam ljubitelj cokolade pa me samim tim i kupila :D a onda tek ono unutra, divne nijanse sjenki :D voljela bih skupiti sve ove palete :D

    ReplyDelete
  5. Divna je nadam se da cu je uskoro poruciti :)

    ReplyDelete
  6. Jako mi se sviđa. Za sada sam ju preskočila za sebe i naručila nećakinji kao poklon. Nadam se da će biti zadovoljna :D
    Ne mogu se nadiviti tvojim očima. Totalno su nestvarne <3

    ReplyDelete
  7. Well, well, well, this is something worth checking out. Cute packaging and beautiful shades that seems to have great formulation.

    ReplyDelete
  8. Prezadovoljna sam s ovom paletom, malo je reći da sam se zaljubila u nju!!!! :DDDDDD



    <3

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...