9/22/2016

MUR Eat Sleep Makeup Repeat palette review & swatches



Mislim da je ocito da je makeup kod mene ili saren ili nije uopce, tako da nije bilo upitno hoce li ova paleta ikada biti moja, bilo je samo pitanje novaca i vremena. I eto jednoga dana je nasla put do mene i od onda smo sretne zajedno.
Iako vristece sarena, bez neutralnih nijansi, iz nekog razloga prati je neopisiva lakoca koristenja i vjerujem da cak i zagrizenim neutralkama jedna ovakva paleta treba u kolekciji.

Paleta je podjeljena u tri dijela, od kojega svaki kao temu ima odredjenu boju, ajmo to tako opisati u nedostatku boljih opisa.
Svaki dio ima vise i manje suptilne nijanse, pa shodno tome vjerujem da bi bila odlicna "pop of colour" paleta za razbiti svimatakodrage smedje tonove.

No pustimo sad sto ja mislim i krenimo sa recenzijom :D


Paleta dolazi u plasticnom pakiranju, vrlo tipicnom za ovaj brand. Ako posjedujete Iconic Pro palete, palete highlightera ili palete za konturiranje, znate o cemu pricam. Kvaliteta ovdje nije adut, ali nece se raspasti ako ju dotaknete.

Za cijenu od 68,90 kn na Pink Pandi ili na sluzbenoj hrvatskoj MUR stranici , te na sluzbenoj MUR stranici (EN) za 6 funti.

Kolicina proizvoda koju dobivate je 13g sto je otprilike 0.86 grama po sjenilu. Preporuceni rok upotrebe je 12 mjeseci od dana otvaranja.




Ok, dosta sa dosadnim - vrijeme je za swatcheve! 
Sve nijanse su swatchane preko bijele baze (Nyx jumbo pencil - Milk), a swatchevi fotografirani na dnevnom svjetlu.






















Sjenila su izuzetno fino pigmentirana pa bijela baza nije nuzna da bi se boje isticale. Uz kvalitetnu bazu za sjenila dobiti cete sasvim zadovoljavajucu pigmentaciju. 

Jedine dvije nijanse koje me nisu odusevile i s kojima sam imala problema su Rave On (mat bijela) i Repeat Again (najtamnija srebrna). Od bijele nisam niti ocekivala nekakvu savrsenu izvedbu, no metalik srebrna koja se gruda, trusi i ne blenda mi stvarno nije jasna. Naprosto je previse meka/masna/puterasta/kakogod.

Takodjer u ovoj paleti je jedno od divnijih sjenila po teksturi. Moje skromno misljenje. Eat Everything (kaki zelena boja satenskog finisha) Definitivno mi je najmanje draga po pitanju nijanse, ali nesto toliko meko, pigmentirano, lako za blendati nisam dozivjela. Neopisivo. 

I jedina nijansa koja bas trazi bijelu bazu i pazljiviju aplikaciju jest Hot Track (neon zuta/zelena). Dosta je suha i shodno svojoj svjetlini, bez bijele baze skoro je nemoguce da na kozi izgleda neonski. Ne zamjeram. Ipak pricamo o mat nijansi u nekoj tamo lijevoj, jeftinoj paleti. IDGF iskreno :D

Sva ostala sjenila u paleti se ponasaju jako lijepo, necete imati poteskoca pri nanosenju i blendanju. S obzirom da se radi o prilicno kricavim nijansama, moram priznati da sam jako, jako zadovoljna.

I za kraj jedan look koji sam napravila sa ovom paletom.





Zakljucak? Ova paleta ima moje tople preporuke, cak i onima koji izbjegavaju ili se boje boja jer se sve ove boje vrlo lako i suptilno mogu ukomponirati u njezne i neutralne look-ove, a opet s druge strane mozete ici full in i nositi dugu na ocima <3

Kako se Vama cini? Koje boje najradje nosite na ocima?

Hvala na citanju <3

13 comments:

  1. Imam, volim <3 Mislim da patim na ovako šarene palete kao i ti :D Još da imam okice ko ti pa da kombiniram 10 boja na kapcima, uh :D Predivan look <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi se kuzimo sto se paleta i ruzeva tice skroz hehe, sto se kapaka tice, sto te briga, natrpaj sve boje pa makar se i ne vidjele XD

      Delete
    2. To sam baš neki dan rekla sestri, ja mogu natrpat dugu na oči i kad ih otvorim, apsolutno se ništa ne vidi :D Meni je svaki look dnevni ''nude'' look dok ne trepćem xD

      Delete
  2. Prekrasno si se nasminkala.Doticnu paletu gledam vec neko vrijeme jer volim zarka sjenila,ali ne volim zacudeni pogled okoline,no unatoc tome mi je ovo najljepsi oblik sminkanja.Posebno mi se svidaju zelene i plave nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelene i plave su u ovoj paleti totalni win sto se mene tice. A sto se zacudjenih pogleda tice, njih ce uvijek biti bez obzira kakva je sminka. Nekima je i tamniji ruz ekscentrican :D

      Delete
  3. Wow kakve boje! Volim MUR palete, mislim da su uglavnom sjajnog kvaliteta, imaju super izbor boja i generalno vrede svake pare :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, MUR se pokazao kao vrlo kvalitetan i vrlo pristupacan brand.

      Delete
  4. Imam istu paletu i svakako se slazem sa opisom sjenila i općenito cijele palete. Ovaj look si odlično iskombinirala

    ReplyDelete
  5. Ja još uvijek razmišljam treba li mi ili ne... :)
    S obzirom na moje "kapke", lagano naginjem da mi ne treba :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma malo boje svima treba. Na svakih 5 neutralnih paleta treba jedna zarkih boja da razbije monotoniju :D

      Delete
  6. Koja dobra paleta!
    Eto, koliko mi treba da ju vec planiram naruciti :D

    ReplyDelete
  7. Ovo je brutalno dobra paleta. Sviđaju mi se te divne nijanse. Iako ih " ne znam nositi", volim takve nijanse.
    I sviđa mi se tvoj look ;)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...