10/15/2016

new in # 2106

Doslo je opet ono vrijeme kada ja kasnim sa pokazivanjem noviteta, sto zbog posla, sto zbog lijenosti. Ovoga puta nije niti upola strasno kako to obicno biva pa je ovoga puta hrpica znatno manja.
Opet je kolicina stvari iz drogerija minimalna jer ljeti nemam vremena redovito obilaziti trgovine i velikom vecinom to mi je samo gubitak dragocjenog vremena (sezonci ce razumjeti).
No da vas ne zamaram nebitnim, krenimo s postom!

Ova hrpica je od Mile. Mila mi je slozila fantastican i funkcionalan set proizvoda koji su mahom odlicni, doduse neke ne koristim cesto (krema za ruke XD), Himalaya pjena za umivanje mi je dobra, ali kako ulazimo u zimski period primjetila sam da mi sve vise isusuje kozu, pa je koristim samo jednom dnevno i to navecer kada skidam sminku.
Napravila mi je Mila i domaci piling koji je fantastican! Opcenito sam veliki fan domacih pilinga i ovaj definitivno nije iznimka.



Jako sam sretna sto sam iz ove kolekcije uspjela uloviti sve sto sam pikirala. Nije tajna da su mi Essence kolekcije svojevrsna opsesija i cesce nego rijedje se dogodi da ih velikim dijelom propustim jer nisam u mogucnosti svakodnevno svrljati po drogerijama. No sreca mi se osmjehnula ovoga puta i nasla sam sve sto mi je bilo interesantno. Lineri su dobri iako ne pretjerano pigmentirani pa je potrebno proci par puta da bi se dobila zeljena boja, postojanost im je pristojna, no nece prezivjeti na jako masnim kapcima ili suzne oci. Kist je apsolutno nefunkcionalan, ali predivan. Rumenilo jako lijepo svjeze breskvasto rumenilo koje je doduse vidljivo samo na svijetloj puti.



Osim moje drage Mile s vremena na vrijeme me iznenadi i ovako neki neocekivani paketic kozmetike od nekog brenda, a ovoga puta radi se o L'oreal maskari o kojoj planiram pisati recenziju.



Ako me pamcenje ne vara nekada u petom mjesecu Suzana je posjetila Zadar i iznenadila me vrecicom punom ovih ljepota. Ne mogu vam uopce opisati koliko me iznenadila i dotaknula njena gesta, pogotovo zbog palete. Hvala ti S <3

Ove sarene epruvete su tekuci mat ruzevi sa Ebay-a o kojima obecajem pisati vec toliko dugo da me sramota :D No biti ce, sigurno. 



Kreme za suncanje. Moje radno mjesto iziskuje ekscesivne kolicine kreme za suncanje i u ovoj hrpici se naslo par fantasticnih dragulja koji su mi postali neizostavni u dnevnoj rutini. Pisati ce se i o svim ovim kremicama.



Malo proizvoda za kosu, ljeti volim da mi kosa mirisi na kokos, no niti jedan od ovih proizvoda nije ispunio moju potraznju za istim, barem ne onako kako sam ja to zamislila. Balein after sun sampon/regenerator je pristojan proizvod, no miris se ne zadrzava dugo i slabasan je sam po sebi. Balein dvofazni regenerator u spreju vec spominjan na blogu u pozitivnom tonu, no imam osjecaj da mi se proslo ljeto svidjao vise.
Organix kokosovo ulje za vodu je teski shit koji je na skupljoj strani, krcat silikonima, ne radi nis i sve bi mi to bilo ok da se miris zadrzava dugo jer sam ga samo radi toga kupila. 
Swiss o-par je po meni najbolji silver sampon u nasim drogerijama, a cijena mu ide debelo u korist. 20-ak kuna u Muller drogerijama.




Nastavljamo u revijalnom ljetnom tonu :D
Biobazin sprej za tamnjenje je za razliku od nekoliko pekmeza koje sam probala totalni hit i ima moje preporuke, sto zbog teksture, sto zbog funkcionalnosti. Stvarno, ako trazite ovakav tip proizvoda, moja preporuka je da ga nabavite u tekucoj formi i da svi kolektivno zaboravimo pekmeze zauvijek.

Jos jedna krema za suncanje. Kao sto je vec receno, pisati ce se o tome. Jednom. Nekad.

Olival carobno ulje sam potrosila sa tolikim gustom, i obicno i ovo sljokicasto. Jako, jako sam zadovoljna.




Malo kozmetike, napokon :D 
Uskocila sam i ja u vlak s umjetnim trepavicama, jos nisam sigurna jesu li mi ok, ili mi se ne svidjaju.

Shade & Light paleta, napokon moja. Voljela bi da su nam KVD proizvodi dostupniji, a ne da moram ugnjesti barem nekoliko rodjaka, teta i njihovih susjeda da bi nabavila nesto iz amerike. :D

Azijske bebe kreme, Missha je ponovljena kupovina, Etude House je na isprobavanju, nisam jos sigurna sto mislim, ali kada smislim cu nesto sigurno napisati o njoj. Bronx tekuci mat ruz za usne kupljen nakon sto sam kod Lipstick Blade procitala kako su ovo najugodniji ili najbolji ruzevi za usne, ne sjecam se vise, ali ne dijelim misljenje. Nisu losi, ali nisu niti toliko dobri. 

Essence vintage rose paleta je bila dio one njihove kolaboracije s blogericama, ne mogu vam opisati koliko sam zeljela ovu paletu i uspjela sam ju nabaviti i kada sam konacno imala priliku isprobati ju, bilo je to toliko razocaranje. Realno, paleta je teski shit. Al, ono, teski. SHIT.



Max Factor lakovi su bili na nekakvom snizenju pa sam piknula ove tri nijanse, sada mi je zao sto ih nisam uzela vise jer kada sam se vratila drugi put po jos, vise nije bilo niti S od snizenja.


Jos malo Essenca. Sto da radim kada ih stvarno volim. Njihovi kistici su po mom skromnom misljenju najbolje sto mozete za te pare naci u drogerijama, tusevi u boji su fantasticni, a tko moze odoljeti ombre rumenilu? :D



Obavila sam i Kiko kupovinu i u vrijeme moje narudzbe bila je nekakva akcija na maskare pa sam malo popizdila i kupila vise no sto mi realno treba. 

Avon Big&Daring je pazarena kod Sure na njenom blog sale-u. Recenzija ovdje.




Uz Avonovu maskaru kod Sure sam jos piknula i ovu predivnu Sleek paletu, a ona je ubacila jos i dva predivna Concrete Minerals pigmenta. Hvala :*

Catrice Hd nesto tekuci puder. Nisam mogla odoljeti hajpu, i ne mogu odoljeti ne napisati post o svojim dojmovima jer su suprotni od silnog hajpa koji je ovaj puder dobio.




Nekad ljetos, ne nuzno nekad, jer znam tocno kada (za moj rodjendan :D) Mila je oped bila tako divna pa mi je poslala paketic, iskreno nisam ga odmah pofotkala i ne sjecam se sto je jos bilo osim lakova, no lakovi su svakako zvijezde paketa <3

Aveo odstanjivac laka za nokte. Nije zeleni. Zelenog vise nema, prestalo ga proizvoditi. Necu nikada skuziti zasto to neki brendovi rade. Imaju najbolji proizvod i onda ga povuku/reformuliraju/ukinu. Zasto?




Mala kolica. Mala su :D 
Ove mirisne vodice su iz haema, dvajst kuna. Fino mirisu, slatkasto. Ne traju dugo, ali ono za na posao iil po kuci su super.




Skrta sam placati postarinu samo radi balzama za usne pa u vijeme kada ostanem bez njega trazim nesto sto ce mi posluziti dok se ne dokotrljam do Zagreba i kupim zalihe. 
Burt's Bees i Carmex su bili izbor ovoga puta. 
Opet mi se nakupilo tih raznoraznih mazalica, ovoga puta ih je dosta "prirodnih". Razmisljam da ponovo napisem post sa kratkim recenzijama kao sto vec imam jedan takav ovdje. Sto vi kazete?




Imala sam par sminkanja gdje su me dame zamolile i za trepavice, a moj izbor su uvijek bile parcijalne trepavice od Catrica, lako su mi nabavljive, lako mi je raditi s njima i na ocima izgledaju jako lijepo.

Ove druge hrpice trepavica su sa ebay-a, meni za isprobavanje. S tanjima sam zadovolja, dok ove debele ne znam staviti.




Ove isto ne znam staviti. Ne znam jel samo stvar prakse, ali ove trepavice imaju prst debeli rub koji ne zeli poprimiti oblik oka i zaljepiti se nego uvijek neki vrag viri, odljepljuje se. Nemam pojma. Lose.



Vidi se koga citam jelda :D Glavni krivac Sjajolika.  Sve odreda odlicno, sve ce dobiti recenziju. Eto, ukratko hahaha.



Jos jedna krema za suncanje. Skoro pa ce mi kreme za suncanje postati fetish. Ne bunim se.
Duo ljepilo za trepavice, jer treba sve one trepavice poljepiti s necim. I jos malo korejske preparative.
Ovo zadnje je neka uljna umivalica i iako njezna i uljna ipak mi isusi kozu malo, nisam sigurna hocu li isprobavati dalje na slijepo ili se vratiti uljnoj umivaliti koju sam koristila proslu zimu od Green Girl koja mi je bila odlicna, ali mi miris nije odgovarao. Vidjecemo.




Bilo je tu jos stvari, ali nisam htjela ubacivati jer mi se i ovako post cini lagano prekrcan fotkama.

Zanima li vas nesto vise od ostalog? Imamo li sto zajednicko?

Hvala na citanju <3

8 comments:

  1. oćem roundup post sa kremama za sunčanje!!! i javi kakav ti je milk tonerrrrr, meni se niš ne sviđa otkad sam probala taj toner, i razmišljam da si kupim tri-četri komada pa da sam mirna do ljeta... i izjasni se kakav je holika holika petit bb jelly nešto ono plavo i slatko... meni korejske bebeice nikako da skroz sjednu, dobre su, al nešto ono fali, nekak, jel... al zato sam dobila iz japana naaaaaaaajbolju bb kremu hehehehehehe ;) <3 :*

    ReplyDelete
  2. I ja imam ovaj COSRX aha power liquid i c20 serum također zbog Sjajolike :D KVD paleta <3

    ReplyDelete
  3. Imam jedan tekuci mat ruz s eBaya u nijansi 36.
    Dobar mi je pa me zanimaju i ostale nijanse. Dal su jednako dobre da si naručim još. :D
    I ostatak New in-a mi se sviđa. Naročito Essence :)

    ReplyDelete
  4. Vau, stavrno ti je ogroman new in i baš su lijepe stvarčice. Imam ovaj Essence kist za rumenilo koji baš i nije za rumenilo i meni je okej za dosta precizno i ono malo grubo ajmo reći konturiranje, ali za rumenila nikako nije (nisam ga niti zbog te namjere kupila). Sad mene zanima gdje se mogu kupiti ovi Carmex i Burt's Bees balzami s obzriom da ne posjedujem baš balzame niti ih gledam pa nemam pojma haha. I za kraj, zadnje pitanje haha, jel može link od ovih eBay trepavica koje su ti se svidjele? :D

    CANDY MAKEUP GIRL

    ReplyDelete
  5. kvd <3 ja obozavam essence kistove i cak od svih ostalih koje imam uvijek se uhvatim koristiti njih, sta cu kad ih volim :D

    ReplyDelete
  6. Ima nas puno koje smo pale na "sjajoliku"...hahahaha...vitamin C ok ali ne toliko da ga kupim opet(nije bilo toliko promjena) i morala sam ga na kraju bacit jer je oksidirao(promjenio boju i postao nekako gušći)...
    Super New in...
    Posjeti moj blog

    ReplyDelete
  7. Super su ti proizvodi.
    Mene zanimaju tekući mat ruževi s e baya, čekam recenziju :)

    ReplyDelete
  8. meni je ovakva vrsta kod tebe uvijek jaaaako poučna, jedva čekam detalje o ovim stvarčicama :D

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...