12/03/2016

ebay liquid matte lipsticks review & swatches


 
PISEM OVU RECENZIJU OD MJESECA MAJA. 
Sve nesto kao nemam vremena, pa brkovi, pa pristici, pa prazna baterija na foticu, narasli brkovi opet, koza rasulo, usta suha, pofotkala pa obrisala. Iskreno ne znam dali sam ikada potrosila ovoliko energije na fotografije nekog proizvoda. Gadi mi se vise misliti o njima.

Dakle, tekuci mat ruzevi sa Ebay-a za manje od dolara po komadu. Nelose. Ako izuzmemo da je sastav nepoznat, da kinezi testiraju na zivotinjama (ako je to uopce ikog briga) i sto im je kozmetika opcenito na super losem glasu zbog losih sastojaka koje ne znamo jer nema popis sastojaka :D

Kuzimo se, jelda.



Ovisno o selleru, imaju zanemarivo drugaciji print slova/naziv proizvoda, ali tekstura i karakteristike su manje vise iste.




Dolaze u uskim duguljastim plasticnim ambalazama nalik epruvetama. Aplikator je klasican za ovaj tip proizvoda i po mom misljenju ima znatno duzu plastiku za manevar (od aplikatora do cepa) pa je rukovanje dosta lako.

Tekstura je tekuce kremasta. Neke boje djeluju kao da su mousse teksture, ali kada ih se pocne razmazivati postanu tekuce.



Miris je slatkasto sinteticki. Nije neugodan, ali nije niti muffin od vanilije. 

Suse se relativno brzo tako da cete kroz 2 minute imati potpuno suh ruz na usnama, no i to uvelike ovisi o debljini sloja koji nanesete. Sve boje trebaju samo jedan sloj, jako su pigmentirane i nema vidljivih tragova nanosenja (osim kod nijansi 10 i 04, no o tome kasnije).

Aplikator kupi dovoljnu kolicinu proizvoda za cijele usne i zaista nece biti potrebe za dodatnim proizvodom.

Ovi ruzevi se nikada ne osuse do kraja, iako se nece preslikavati po stvarima, ali ce vam usne biti ljepljive. Doduse, nije ni to kraj svijeta - ja takve ruzeve prijedjem transparentnim puderom u prahu  i stvar rijesena.

Dakle posto sastojke ne znam, kolicinu takodjer, rok trajanja nigdje naznacen - idemo na swatcheve :D

Fotkani su na umjetnom svjetlu, osim swatcheva na usnama - oni su na dnevnom svjetlu.



18 je univerzalna nude nijansa za cure svijetlijeg tena. Definitivno najzahvalnija za nositi od svih nijansi bas zbog svoje svjetline pa naocigled nestaje ravnomjerno s usana.  Nijansa je najslicnija novoj verziji olovke od  Essence-a Satin Mauve. 




02 je jos uvijek u nude kategoriji, ali sa izrazenim rozim tonom. Meni se ne svidja, ne volim takve nijanse, a i ne stoje mi bas. Zahvalno nestaje s usana isto kao i prethodna nijansa - najvise zbog svjetline.




Sad ulazimo u meni skroz nezanimljivih 3 nijanse, berry/fuksija/nesto.
Nemam nekakve ekstra zamjerke na niti jednu od ovih nijansi. Na unutarnjem rubu usne znaju napraviti onaj ruzni neprivlacni rub, no to je jer su i nijanse ocitije od prethodne dvije.
Sve tri ostavljaju stain.










22. Ova nijansa! Obozavam ju! Nemam nista slicno. Totalna trendy 90's kylie jenner grunge ne znam ni sama, ali vidite. Prekrasna je. Treba paziti da se ne nadogradjuje jer nije bas postojana s drugim slojem, hoce se "odljepiti" od usana, pa je moj savjet samo jedan sloj, ali malo poraditi na njemu.
I ova nijansa radi onaj rub na unutarnjem dijelu usne, no ako se uz taj rub nanese u jako tankom sloju nece biti toliko ocigledno, a ipak oboja taj dio usne.




I za kraj dva velika nista. Ovo prvo svijetlije je nemoguce nadogradit, nejednako se nanosi, ocaj. Teski ocaj.

A ono predivno tamno ljubicasto/boje tinte najdivnije. Pigmenirano je cak do granice da se moze nanjeti na usne. Onda se posusi, pa spojis usne, a on se odljepi od usana, zaljepi sam za sebe i izgleda kao prometna nesreca. Mozda se jednom budem imala zivaca igrati s tom cetvorkom jer je predivna. Probati fiksirati puderom u prahu, mozda cak staviti prvo neku olovku ili ruz pa cetvorku gore. Ne znam. Ali steta. 
Prava steta.









 Eto ljudi moji. To su moji dojmovi. Nisu neki spektakl, doduse svijetle nijanse su skroz ok.
Nisu najugodniji na usnama, pa ih se kroz 2-3 sata itekako pocne osjecati na usnama, pogotovo ako su sklone isusivanju i ako opcenito ne volite ovakav tip proizvoda.

Trajnost im je relativan pojam i ovisi o tome sto jedete/pijete pa ce tako pica prezivljavati dostojanstveno dok ce se i na sam spomen masnoce skinuti sa usana ostajuci samo na rubu usana.
Ja sam ljeti nosila 18 na posao, izdrzao bi cijeli radni dan (2 l vode i kroasan te puno pricanja). Dakle 6-7 sati izgledaju skroz pristojno, ali stvarno, rucak ne mogu prezivjeti.

Realno, za manje od dolara su super. Imam skuplje i gore tekuce mat ruzeve od ovih. Ne preporucam ih, ali nije da su nesto sto treba zaobilaziti u sirokom krugu.
Ako ste zeljni experimentiranja, zasto ne? 

Imate li ove ruzeve? Sto mislite o kozmetici sa Ebay-a?














4 comments:

  1. uzela sam 30icu zbog boje... na kraju kad je stigla boja uživo i ona s ekrana nemaju veze s vezom... ali, kao što si rekla sama nije da baš ništa ne valja. ova moja je nudasta pa je zbilja nosim čitav dan, preživi sve osim konkretnog ručka :D

    ReplyDelete
  2. Imam nijanse 15,31 i 36 a svekrva 14. Naručeni zbog znatizelje. 36 odlicna nijansa. Tako sam zadovoljna. Ove svjetlije nisu nesto. Onako.. za trojku.
    A 14-tica je koma. Bas nikakva. Ni ne vidi se na usnama.
    A to sto su s ebaya- meni ne predstavlja problem.
    Imam te ruzeve. Imam i puno skupljih. Kupim sto zelim a ne sto netko "kaže da moram". :)
    Da cu kupiti jos koji taj ruz? Ne. Zasad nikako ne. Ne treba mi.
    A za koji mjesec.. Ne znam. Možda.

    ReplyDelete
  3. Gledala sam ih i zaključila da neću riskirati jer ono, bolje uštedit par dolara za nešt drugo, npr kistove xD

    ReplyDelete
  4. Hahahh E ne mogu odoleti duhovitosti ovog teksta :D
    Tečni ruževi u tubicama nalik epruveta - besramna kopija Inglot/a, ali kako odoleti bojama. To je i moja boljka, mada stvarno ne bih naručivala kinesku kozmetiku, nekako se baš plašim svega što unutra može da počiva.

    I prvi pasus sam 100% ja.

    PS. Ja stvarno volim tvoje swatcheve!

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...