12/28/2016

HOLIKA HOLIKA Aqua Petit Jelly BB cream swatech & review




Ova bb krema. Ne znam, evo stvarno.


Nije mi dobra, ali nije ni losa. 
Kada je korejska kozmetika u pitanju, ne treba mi puno da nesto kupim, dovoljno mi je samo procitati neku pohvalu i vec sljedeceg trenutka sam na Ebay-u i trazim najpovoljniji deal da narucim proizvod. Tako je bilo i s ovoj BB kremom. Talisha je jednom spomenula da joj je ovo najbolja BB krema ili da joj je jako draga, vise me pamcenje ne sluzi sto i nije vise vazno jer je krema vec bila narucena i jedva sam cekala da dodje i da ju pocnem koristiti.

Dosla je kod mene ljetos. Ja vec preplanula, krema u najvsijetlijoj nijansi - ne znam radite li i vi to, ali ja kada narucujem/kupujem pudere obavezno ih kupujem u nijansi koja mi pase vecinu godine, a to je ona najsvijetlija. I tako mi cijelo ljeto nije odgovarala nijansa sve dok se nisam isprala u svoju uobicajeno prozirno bjelicastu ne boju tena :D

Iako kada sam je prvi put probala (u sred ljeta) sam bila blago receno odusevljena. Teksture kao nista sto sam do tada probala, gelasto, vodenasti mousse koji se kroz par trenutaka pretvara u fino praskastu satensku mat zavrsnicu. Za ljeto idealno, pogotovo u kombinaciji sa znojem i sveopcim mascenjem. Jelte.

No zbog nijanse sam ipak morala cekati zimu i neka sretnija vremena da je mogu koristiti jer mi se s ovom BB kremom dogadja da izgleda kao da ima flashback cak i kada niste fotografirani, dakle cijelo vrijeme kada se pogledate u ogledalo ova krema ima taj nekakav off-white ton koji je sveprisutan iako spf nije visok ( u usporedbi s drugim azijskim BB kremama )-"tek" spf 20++.



Ambalaza je po meni bas nekako fina, mutno staklo, neobican oblik, bocica ima tezinu, dolazi u simpaticnoj kutijici, uz bocicu dobijete i kozmeticku spuzvicu.
Krema nije na pumpicu vec ima spatulicu koja nije najsretnije higijenso rijesenje, ali ja ju stavljam na metalnu paletu i tek s nje uzimam proizvod. Realno mozete sa spatulom i direkt na facu, ali nijemojte. Jednostavno nemojte :D



Cijena joj varira od mjesta gdje cete ju kupiti, ali nekakav prosjek na Ebay-u je 10 dolara koliko je placen i ovaj moj primjerak. 
Za kolicinu od 40 ml i rok trajanja koji je na proizvodu naznacen samo u vidu datuma do kada je (pretpostavit cu) neotvoren proizvod valjan, cijena je po meni ok. Nije skup, a opet nije niti u kategoriji uber jeftinih BB krema.



U usporedbi s nekim nasim puderima i Misshinom BB kremom ova je neutralno zutog podtona i bez problema ce se prilagoditi svima koji tapkaju u tom neutralnom krugu tena.

Prekrivanje joj je dobro. Srednje. Nadogradiva je i na licu ne izgleda tesko, iako zbog svoje karakteristike da se susi u taj satensko praskasti finish definitivno nije za osobe sa izrazenim suhim dijelovima ili nedajboze za osobe sa suhom i dehidriranom kozom, osim ako ispod nemate nesto vrlo i jako hidratantno. Mijesanje sa par kapi ulja rezultira cake face-om i definitivno ne preporucam.



Kako je moja koza ljeti malo masnija, ali i dalje dehidrirana i oko nosa sa suhim dijelovima, ova BB krema naprosto nije nasla put do moga srca. Moje misljenje je da bi se dame sa mjesovitom do masnom kozom koje nemaju problema s tenom (suhi dijelovi) ustvari bas fino slagale s ovom kremom. Ali. Ne u svako doba godine, nego vise nekako jesen-zima. U ovo doba godine je malo do nimalo vidljiv onaj flashback efekt koji sam spomenula na pocetku teksta. Pretpostavicu da je zbog manjeg intenziteta svjetlosti u ovo doba godine. 

I kako to sve izgleda na licu. Obje fotografije su napravljene na dnevnom svjetlu.




Dakle kao sto vidite, kremica prekriva jako fino, ali isto tako se vidi taj praskasti finish koji ima, i definitivno se vidi taj flashback efekt o kojem trubim od pocetka.

Iskreno, nije ovo neki dragulj za preporuku niti je nesto sto morate probati posto poto, a definitivno nije nesto nezamjenjovo ili najbolje ikada. Doduse, sve su to moji osobni dojmovi i sto ne odgovara meni, nekome je mozda holly grail. Pa vi vidite. 

I tako, kako sam pocela, tako cu i zavrsiti. Ne znam. Nije losa, ali nije niti dobra.

A vi? Jeste li probali ovu BB kremu? Koristite li azijske BB kreme i koja vam je do sada bila najbolja?

Hvala na citanju <3

3 comments:

  1. Nisam probala ovu, ali koristim druge azijske BB kreme. Trenutno mi je najmilija Missha.

    ReplyDelete
  2. Moja ju frendica ima i šminkala sam ju s njom, samo ću reći da mi je jako žao što ne postoji tamnija nijansa jer bi meni ona bila super :(

    ReplyDelete
  3. Nisam probala, a amblaza mi je prepreslatka! :)

    ReplyDelete

ADs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...